IKM uke 37 2019

JanetJ - 42 - B5 - PP1 - EL ca 1/9 - IKM ca 15/9

Gammel og grisk. Men ett barn til hadde vært helt fantastisk
Hehe! Her er alle velkommen og vi håper for alle, enten man har ingen eller mange barn fra før :)

CD8, i morgen begynner jeg så smått EL-testingen igjen:) Begynner nok med billigstrimmel fra EBay i helga, men så tar jeg de digitale fra CB fra søndag/mandag tenker jeg.. vil ikke bruke de opp for fort, forrige syklus fikk jeg EL 5-6 dager senere enn forventet! Denne mnd skal jeg ikke slutte og teste før jeg er helt sikker! Temper nå også, det vil jo vise bedre om EL har vært:) Skal også legge inn aksjer jevnligere..

Ikke No tester i posten i dag så håper de kommer i morgen, men vi skal hvertfall gjøre noe i kveld og hver dag fremover uansett.

Når det hjelper temping, burde jeg begynne med det nå eller vente til neste syklus?

Ikke No tester i posten i dag så håper de kommer i morgen, men vi skal hvertfall gjøre noe i kveld og hver dag fremover uansett.

Når det hjelper temping, burde jeg begynne med det nå eller vente til neste syklus?

Tror man bør begynne m testing ved CD1:-) men det vil jo være greit nå og, for da vil du se når EL har vært og tp etter EL i dpo land:-)

En uke til EL om kroppen oppfører seg som den pleier :-) bare å svinge seg rundt og hoppe i høyet :hilarious:

Tok nå, og gubyen la inn aksjer:shy:

Vedlegg

• 20190823_095348.jpg
    20190823_095348.jpg
    20,4 KB · Visninger: 60
Mye stikking og øm korsrygg - og litt ømme boobs, CD 5, mensen er akkurat ferdig .. håper ikke kroppen kødder med meg nå..

Jeg blir sprø av å vente på eggløsning og så den lange dpo-tiden etterpå. Kan jeg ikke bare se inn i fremtiden liksom? Er her inne på forumet og følger spent med og gleder meg over alle som er så heldige og har blitt gravide! Håper jeg får joine det selskapet snart :angelic:

Første gang nå.

Med minsten så satt det med en gang. Han eldste ble til på p-piller.

Ah, her har det også gått kjapt før (ikke det at det har drøyd så veldig ut denne gangen heller enda, pp3), men testet før første kom til verden, og trodde jeg har hatt fuuull kontroll siden - men forrige syklus motbeviste meg der :wacky::p

Back
Topp