Fnøst
Glad i forumet
Hehe! Her er alle velkommen og vi håper for alle, enten man har ingen eller mange barn fra førJanetJ - 42 - B5 - PP1 - EL ca 1/9 - IKM ca 15/9
Gammel og grisk. Men ett barn til hadde vært helt fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Her er alle velkommen og vi håper for alle, enten man har ingen eller mange barn fra førJanetJ - 42 - B5 - PP1 - EL ca 1/9 - IKM ca 15/9
Gammel og grisk. Men ett barn til hadde vært helt fantastisk
Da er e CD 7 og nærmar seg el testing.

Da er me like jeg er testøse og starter med el testing på CD 9 og G tester på 6 dpo.CD 7 her også - kjenner jeg gleder meg til å teste etter EL, jeg kan offisielt erkjenne at jeg er en testetøs, absolutt på høy tid![]()
Ikke No tester i posten i dag så håper de kommer i morgen, men vi skal hvertfall gjøre noe i kveld og hver dag fremover uansett.
Når det hjelper temping, burde jeg begynne med det nå eller vente til neste syklus?
Jeg er cd 11 i dag, men testene kom i posten i dag så fikk ikke testet førCD 8 og EL-slim i dag.Jeg har ofte det i flere dager før EL, men tror jeg begynner EL-testingen i dag så vi ikke misser den!

Jeg er cd 11 i dag, men testene kom i posten i dag så fikk ikke testet før
Pleier du å teste etter EL hver mnd?Første gang nå.Men hurra for tester i posten daPleier du å teste etter EL hver mnd?
Første gang nå.
Med minsten så satt det med en gang. Han eldste ble til på p-piller.