Mye vil ha mer...
Betatt av forumet
Hehe, spennende tid i vente da!Jeg er prøver på nr 1, så dette er bare helt nytt og spennende for meg foreløpig
Jeg tar bare multivitamin jeg, og den har 400 mikrogram folat som er anbefalt dose, så da er det ingen som kan anta noe som helst om de ser meg kjøpe det
![]()
Ohh lurt, det skal jeg se etter
Takk for tips.
Masse lykke til med prøvingen. Det er ei morsom og slitsom tid.Men jøjje meg så vel verdt både våkennetter og all frustrasjonen når man får en kos fra en av de.

Ungene mine er nå 12, 11 og 8 år gamle. Så det er jo så lenge siden jeg var igjennom dette at jeg husker ikke stort av det

Det er ergerlig at det kjennes så flaut ut å være prøver når man har blitt 38 år og barna er blitt store...
Men jeg må nok bare innrømme at nå som jeg vet hva det innebærer så ønsker jeg det faktisk mye mer enn jeg gjorde med førstmann. Er bare litt redd for spesielt familiens reaksjoner dersom det skulle bli en attpåklatt på oss...
Vennene mine tror jeg nok bare vil juble med meg
Får ha sex idag også, men fikk en dårlig følelse på denne pp. Lite kontroll. Livet går for fort 

Kan ikke risikere å misse hele EL slik vi mest sannsynlig gjorde forrige pp, bare fordi jeg trooor den har vært