IKM uke 37 2019

Jeg har ingen tidligtester (bare vanlige strips fra babyplan) og har virkelig tatt meg i skinnet for å ikke kjøpe flere tester heller. jeg er 4 dpo i dag. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan teste? Forventet mens er ikke før 12.09 Det kjennes helt ærlig fryktelig lenge til akkurat nå...

Noen som skal teste denne uka? Tar min første onsdag morgen, da er jeg 9 dpo. Må innom apotek etter jobb og hamstre tester. Kanskje best med tidlig-tester så tidig..? Noen erfaringer? Mener i alle fall å ha lest at folk er veldig misfornøyde med rfsu sine tester.
Mente du å gi meg tommel ned på innlegget egentlig?:angelic: Klarer ikke se hva jeg skrev som du skulle være så uenig i:oops::p

Jeg har skaffet meg ganske masse greier for å optimalisere prøvingen på et tidlig tidspunkt:) Dette er planen min for denne PP:

Fra før tar jeg folat og omega-3-fettsyrer.
I tillegg skal jeg ta:
-Betakaroten og vitamin C hele syklusen
-Grapefruktkjerneekstrakt, bidronninggele, lakrisrot-te, salviete, daglig fra i dag til EL.
-Solvipect fra ca. 5 dager før forventet EL til dagen etter EL
-Bruke Concieve Plus glidemiddel rundt EL
-Ta Babyklister/fruktus femina, spise ananas, kutte ned på koffein og være måteholden med alkohol i DPO.

Andre tips jeg prøver/skal prøve ut:
Måle temperaturen hver morgen/temping, ligge mer på venstre side i DPO(aner ikke hvor jeg har det tipset fra:wacky:), bruke Clearblue digitale eggløsningstester, gjerne med dobbel hormonindikator.

Har dere tenkt til å gjøre/spise noe spesielt denne PP? :happy:

Har prøvd litt diverse denne syklusen selv. Ble litt kluss med eggløsning når jeg drakk te og tok grapefruktkjerneekstrakt. Men etter en rar tullemens har jeg endelig fått eggløsning. Fikk en del ekstra el-slim, men fikk aldri positiv eggløsningstest og virket ikke som på tempen at jeg hadde eggløsning heller.

Nå har vi brukt conceive plus i dagene før og etter eggløsning, jeg skal spise ananas de fem første dagene i DPO og tar Wild Yam. Har hatt ca. 9 dagers lutealfase, så håper den blir litt lengre nå ☺️ Lykke til, vi får oppdatere hverandre med hvordan det går ☺️

Jeg tenker å teste på fredag! Har ikke fått ordentlig positiv svar på EL denne pp (samme som forrige, er redd noe er galt..) men mulig den var noe sterkere forrige tirsdag. Om det var el er jeg 9 dpo på fredag :)

Her valgte jeg å ikke teste etter EL denne pp'n så usikker på når jeg skal starte testing. Men CD 14 og EL-slim idag. Så kanskje 1 dpo idag.

Jeg kan fjernes fra lista:-) usikkert hva som skjer m kroppen - gravid PR definisjon men frykter sa.

Gikk på en smell og kjøpte en tidligtest i dag på butikken :happy090 Planen er å spare den til søndag da er jeg 10 dpo tror jeg, men jeg sverger at den testen rooopa på meg. :laughing021Jeg skulle jo IKKE kjøpe tester. Jeg skulle være tålmodig og bruke babyplan teststrimle fra 12 dpo... Men... :smiley-angelic006

I hele dag har jeg hatt små stikk rundt skambeinet og litt ut mot lysken på begge sider. Ikke vondt, det er bittesmå stikk som nesten er på grensa til kløe, hvis det gir mening? I tillegg har jeg nesten ikke ømme pupper i det hele tatt. Pleier å ha det fra EL og helt til tanta har ankommet.

Nå overanalyserer jeg merker jeg :pompus::smiley-ashamed005:smiley-ashamed004

Har aldri hatt EL smerter men jaggu tror jeg det er det som er på gang nå..

Back
Topp