lusemus 71
Forumet er livet
Nå i kveld føler jeg meg mørebanka i dåsi. Er jo barre 5 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå i kveld føler jeg meg mørebanka i dåsi. Er jo barre 5 dpo.

Sånn har jeg også vært nå ettpar dager. Og jeg er bare 4dpo i dag. Jeg prøver så hardt å ikke overanalysere og se på alt som ett graviditetstegn, for da er skuffelsen så mye større.Nå i kveld føler jeg meg mørebanka i dåsi. Er jo barre 5 dpo.
Men ja jeg klarer vist ikke å la være... Jeg har mye luft og føler meg oppblåst, det er ofte små stikk i magen også har jeg nesten som ett slik nedpress, som at hele underlivet er hovent
. Jeg tror man lett kan bli ganske gal i denne prøvetiden. Leste jeg tidligere at dette er siste prøveperiode for deg? Har dere satt en dato for stopp rett og slett eller skal dere da inn for å få hjelp for å bli gravid? Beklager om jeg graver for mye, bare si hold munn om jeg ble for privat 
Rar den kroppen gittJeg også! Og jeg er bare 4 dpo![]()
Har prøvd siden 2014 og jeg er jo gammel. Så egga er nok ikkje slik dei var. Har prøvd og få hjelp men når ein entra 45 år stopper hjelpa når gubben ikkje vil ha IVF og etc. Jeg har født 5 barn så vi er jo lykkelige. Men det hadde vert kjekt med ein til. Så det får bli så og har innsett det lenge.Sånn har jeg også vært nå ettpar dager. Og jeg er bare 4dpo i dag. Jeg prøver så hardt å ikke overanalysere og se på alt som ett graviditetstegn, for da er skuffelsen så mye større.Men ja jeg klarer vist ikke å la være... Jeg har mye luft og føler meg oppblåst, det er ofte små stikk i magen også har jeg nesten som ett slik nedpress, som at hele underlivet er hovent
. Jeg tror man lett kan bli ganske gal i denne prøvetiden. Leste jeg tidligere at dette er siste prøveperiode for deg? Har dere satt en dato for stopp rett og slett eller skal dere da inn for å få hjelp for å bli gravid? Beklager om jeg graver for mye, bare si hold munn om jeg ble for privat
![]()
Ok, jeg skjønner. Vi har jo tre barn og har det jo fint med de, så om det ikke går så skal jeg nok klare å snu det og akseptere det, selv om ønsket om en attpåklatt er sterkt. Barna mine er så store nå, og jeg er ikke klar for en tilværelse uten barn enda på maaaange år tror jeg. Skulle det bli at vi ikke får det til har jeg heldigvis hunder som opptar tiden minHar prøvd siden 2014 og jeg er jo gammel. Så egga er nok ikkje slik dei var. Har prøvd og få hjelp men når ein entra 45 år stopper hjelpa når gubben ikkje vil ha IVF og etc. Jeg har født 5 barn så vi er jo lykkelige. Men det hadde vert kjekt med ein til. Så det får bli så og har innsett det lenge.

Masse lykke til Samme her har lyst og ha små rundt meg. Hoper det er gullegget no da.Ok, jeg skjønner. Vi har jo tre barn og har det jo fint med de, så om det ikke går så skal jeg nok klare å snu det og akseptere det, selv om ønsket om en attpåklatt er sterkt. Barna mine er så store nå, og jeg er ikke klar for en tilværelse uten barn enda på maaaange år tror jeg. Skulle det bli at vi ikke får det til har jeg heldigvis hunder som opptar tiden minJeg krysser alt jeg har for dere og håper at spiren kjenner sin besøkelsestid og fester seg godt til egget ditt i disse dager. 
Masse lykke til
![]()
Da er vi like langt7 dpo i dag. Har hatt rare drømmer de to siste nettene, ellers ingen "symptomer". Føler meg veldig normal. Har ingen tester liggende, så jeg skal være flink og holde meg unna til evnt TR kommer![]()
eneste jeg merker No på er at jeg er trøtt på kvelden og sovner før Kl 22
og må duppe av litt på dagen.Skjønner inderlig godt at du ønsker detSamme her har lyst og ha små rundt meg. Hoper det er gullegget no da.
YES gulleggetSkjønner inderlig godt at du ønsker detDet er enormt med livskraft i de små kroppene
Dette er gullegget
Er 6 dpo og svir av ein test i kveld ein gang. Barre må Testomanen er i meg.
Håper jeg "fikk det ut av systemet" med den testen. Godt å høre at det ikke bare er meg! Testetøsa her klarte heller ikke å legge testene jeg kjøpte på apoteket i skuffen slik vi hadde avtalt... Svei av en i går kveld på to timers utvanna urin. Altså, det er jo helt håpløst. Selvsagt så blendahvit som det er mulig å få denHåper jeg "fikk det ut av systemet" med den testen.
Nå skal jeg klare å ligge unna den skuffen til i morgen tidlig!

Bra jobba at du klarte å ta den reality checken der og da. Når jeg står med tisset i koppen så MÅ jeg testeHaha! Jeg var 3-4 DPO i går kveld, men usedvanlig trøtt, så overbevist om at HCG- produksjonen måtte være i gang okke som. Jeg tisset i et plastkrus... og så stoppet jeg opp, kikket på kruset og på meg selv i speilet, og helte det ut.
Jeg hadde jo ikke en gang tidligtester liggende, det ville helt garantert ikke vært noe annet enn blenda.![]()
Jeg har en tidligtest som jeg kjøpte på impuls i går. Jeg kan love deg at hver gang jeg går på do så frister den testen. 
Klarte ikke å vente til imorgenTok disse ca. 07.30. Syns jeg ser noe på begge
hehe. Noen andre som ser det?Vis vedlegget 307175 Vis vedlegget 307176