IKM uke 37 2019

5 dpo i dag. Trøtt som ei strømpe - og diare :confused013 Beklager infoen! Hehe. Begge deler kom helt ut av det blå. At jeg er trøtt kan selvsagt komme av det andre, men nå våknet testetøsa og symptomjegeren i meg kjenner jeg :excited001 Flere som kjenner noe i dpo-land?

Skjønner ingen ting. Tror jeg var sent ute. Aksjer igår og aksjer idag. Så om det var EL på torsdag så er det en liten minisjans. Får se hva testene imorgen sier!
Snapchat-840759459.jpg

5 dpo i dag. Trøtt som ei strømpe - og diare :confused013 Beklager infoen! Hehe. Begge deler kom helt ut av det blå. At jeg er trøtt kan selvsagt komme av det andre, men nå våknet testetøsa og symptomjegeren i meg kjenner jeg :excited001 Flere som kjenner noe i dpo-land?
veldig tidlig trøtt på kvelden, sånn typ Kl 21 på kvelden. Nå er det riktig nok en på 1,5 som holder meg og pappan våken nå på nattan.

veldig tidlig trøtt på kvelden, sånn typ Kl 21 på kvelden. Nå er det riktig nok en på 1,5 som holder meg og pappan våken nå på nattan.

Samme her, sovner på sofaen i 21-tiden. Vi har en toåring som endelig har begynt å sove natta gjennom, men vi samsover med denne lille apekatten, så uforstyrret søvn begynner det å bli noen år siden sist vi hadde. Det hender jo jeg tenker hvorfor vil jeg så inderlig ha en til :happy090

4dpo. Kjenner veldig lite i forhold til sist pp. Kan jo håpe det er posetivt.

3 dpo, og jeg kjenner meg oppblåst - men det kan jo ikke være annet enn kakestykket og chipsen jeg spiste i sta :wacky::laughing021

Noen som skal teste denne uka? Tar min første onsdag morgen, da er jeg 9 dpo. Må innom apotek etter jobb og hamstre tester. Kanskje best med tidlig-tester så tidig..? Noen erfaringer? Mener i alle fall å ha lest at folk er veldig misfornøyde med rfsu sine tester.

Noen som skal teste denne uka? Tar min første onsdag morgen, da er jeg 9 dpo. Må innom apotek etter jobb og hamstre tester. Kanskje best med tidlig-tester så tidig..? Noen erfaringer? Mener i alle fall å ha lest at folk er veldig misfornøyde med rfsu sine tester.
Jeg tester på lørdag med tidligtest fra babyplan. Da er jeg 9dpo har ikke testet ragu sine tidligere, men har fått med meg at den har dårlig rykte...

Tester på onsdag:-) Da er jeg 7 dpo. Har gtest fra eBay, babyplan, og make sure.

Tenkte ikke jeg skulle stresse med å teste så tidlig, men hvorfor ikke.. det er jo liksom en del av spenninga med denne prøvingen da;) Venter til 9 DPO jeg også, det blir på fredag. Lenge nok til, haha:hilarious:

Har tidligtester fra både eBay og Babyplan:)

Jeg tenkte jeg skulle vente til 9 DPO, som er mandag om en uke. Skal på blåtur med jentenegjengen i helgen (hva gjør man med alkohol ), så tar det heller på mandag. Mulig jeg er et svakt menneske og tar en test søndag kveld også, men da blir jeg sikkert bare skuffet.

De to andre syklusene har jeg fått mensen 10 DPO og 7 DPO, så mulig tanta kommer før jeg rekker å teste, men prøver Wild Yam denne PP-en og håper det forlenger lutealfasen.

Har noen erfaring med hvor lenge før man får positiv med tidlig test versus vanlig? Er det snakk om flere timer, dager...?

Venter nok til helga selvom jeg ikke har trua på denne pp.

Har hatt mye mer gass i systemet og vært litt mer trøtt en vanlig

Blir nok test i helgen en gang, 9dpo på lørdag, men skal på dagvakt da, så kaanskje det blir en test på kvelden, tviler jo på at jeg klarer å holde meg lenger enn det :smiley-angelic006
Og helt uten å kjenne etter kjenner jeg på mensmurringer allerede, og har en del kremet utflod - virkelig spent på hva testene sier til helgen! Har mange fra babyplan, ett par tidligtester fra cb og en digital - klar til å slippe testetøsa ut i fri utfoldelse :angel12

Last edited:
Tester også til helgen, kanskje etter helgen hvis jeg klarer. Er 7 eller 8 DPO på fredag.

Tester til helgen. Er 6DPO i dag. Foreløpig ingen tydelige symptomer. Litt tett i nesa, men det er jeg som regel når jeg er litt sliten uansett - mye som skjedde i helgen

Back
Topp