IKM uke 37 2019

Cd6 eller 4+6. Ikke vet jeg. Blødning/mensen 4+1 - tok test i dag for å se at den var negativ - men den var sterkere enn før blødning/mensen. Så ikke vet jeg.. :hungry::confused::shy:

Cd6 eller 4+6. Ikke vet jeg. Blødning/mensen 4+1 - tok test i dag for å se at den var negativ - men den var sterkere enn før blødning/mensen. Så ikke vet jeg.. :hungry::confused::shy:

Oi... faktisk :nailbiting: Hvordan var blødningen/mensen i uka her da? I fht.mengde osv..
Har du prøvd med digital?

Huff, jeg er også ganske tankefull.. Blir pp9 nå, og føler at det "aldri blir" :( Vet av så mange som er gravide nå. Kjenner at denne prøvingen har gått til hodet på meg, og at jeg begynner å bli ganske depp i fht. det, men tar jo på maska ovenfor de i rundt meg (til og med ovenfor sambo). Begynner atter et nytt studieår/jobbår nå, og skal til å gi meg i kast med 2 arbeidskrav, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få til å skyve disse babytankene til side og konsentrere meg om studiene :confused: Rett og slett ganske lei meg altså.. Skal prøve EL-tester denne pp da, om ikke annet:)

Last edited:
Oi... faktisk :nailbiting: Hvordan var blødningen/mensen i uka her da? I fht.mengde osv..
Har du prøvd med digital?

Huff, jeg er også ganske tankefull.. Blir pp9 nå, og føler at det "aldri blir" :( Vet av så mange som er gravide nå. Kjenner at denne prøvingen har gått til hodet på meg, og at jeg begynner å bli ganske depp i fht. det, men tar jo på maska ovenfor de i rundt meg (til og med ovenfor sambo). Begynner atter et nytt studieår/jobbår nå, og skal til å gi meg i kast med 2 arbeidskrav, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få til å skyve disse babytankene til side og konsentrere meg om studiene :confused: Rett og slett ganske lei meg altså.. Skal prøve EL-tester denne pp da, om ikke annet:)

Jeg til digital ikm 1-2 uker, så tok j en babyplan dagen etter svak positiv - blødning startet så smått mandag, dagen etter ikm, blødde som en normal mens man-tors - lite fredag, bittelitt på papiret i dag. Brun rosa. Tok en babyplan på ettermiddagsurin - sterkere.. menssmerter første dag. Sliten, sur, på-gråten-trøtt, svimmel innimellom. Har ikke digital - må få tart HCG hos fastlege mandag håper jeg:). Noe dritt å leve i d uvisse.

10 pp her nå dersom j ikke er gravid. Men spent på om hvordan syklusen blir, normal eller drar det ut? Er d sa kan d godt bli ferdig fortfort!!

Vondt å se andre blir raskt gravide, og en prøver mnd etter mnd selv.. fikk mld fra venninne noen dager etter blødning startet - over tre mnd på vei. Litt vondt og d føles «urettferdig» og en frykt for at en selv ikke skal få det til!

Man kommer i en egen *tenker bare på graviditet og baby boble*..

Håper arbeidskrav og jobb tvinger fokuset bort og du plutselig er gravid:Heartbigred

Vedlegg

• 95391CAE-A937-454C-A96D-8D3ACECDDD75.jpeg
    95391CAE-A937-454C-A96D-8D3ACECDDD75.jpeg
    32,5 KB · Visninger: 68
Jeg til digital ikm 1-2 uker, så tok j en babyplan dagen etter svak positiv - blødning startet så smått mandag, dagen etter ikm, blødde som en normal mens man-tors - lite fredag, bittelitt på papiret i dag. Brun rosa. Tok en babyplan på ettermiddagsurin - sterkere.. menssmerter første dag. Sliten, sur, på-gråten-trøtt, svimmel innimellom. Har ikke digital - må få tart HCG hos fastlege mandag håper jeg:). Noe dritt å leve i d uvisse.

10 pp her nå dersom j ikke er gravid. Men spent på om hvordan syklusen blir, normal eller drar det ut? Er d sa kan d godt bli ferdig fortfort!!

Vondt å se andre blir raskt gravide, og en prøver mnd etter mnd selv.. fikk mld fra venninne noen dager etter blødning startet - over tre mnd på vei. Litt vondt og d føles «urettferdig» og en frykt for at en selv ikke skal få det til!

Man kommer i en egen *tenker bare på graviditet og baby boble*..

Håper arbeidskrav og jobb tvinger fokuset bort og du plutselig er gravid:Heartbigred

Litt rart egentlig om streken har blitt sterkere etter blødningene hvis det er en SA?o_O Vet lite om akkurat det, men tenker bare logisk. Blir spennende med hcg-sjekk på mandag da, håper på det beste for deg:Heartred Ja, håper virkelig det tvinger fokuset litt bort i allefall! Tenker på å dra til legen om 2 uker (neste uke har jeg ikke mulighet), og høre om jeg kan få henvisning til en GU bare for å sjekke litt kanskje?:shy:

Litt rart egentlig om streken har blitt sterkere etter blødningene hvis det er en SA?o_O Vet lite om akkurat det, men tenker bare logisk. Blir spennende med hcg-sjekk på mandag da, håper på det beste for deg:Heartred Ja, håper virkelig det tvinger fokuset litt bort i allefall! Tenker på å dra til legen om 2 uker (neste uke har jeg ikke mulighet), og høre om jeg kan få henvisning til en GU bare for å sjekke litt kanskje?:shy:

Ja, det syns j og.. har vært litt i villrede etter jeg tok den testen.. forstår om HCG vil henge i om man er lenger på vei ved en sa, men sa så tidlig skal vel ikke føre til at HCG henger i -> stiger??

Liker tankegangen din:Heartpink

Det kan være greit, jeg tok en sjekk tidlig hos gyn for sikkerhets skyld, men det var etter kir inngrep i mage området tidligere også.. litt trygt og godt å få en undersøkelse/prat m gyn:-)

Hoppetossa - 32 år - PP3 - B2 - EL 25/8 - IKM 9/9

Hei! Vil gjerne henge med dere :) Etter veldig ustabile sykluser etter uttak av spiral i sommer ser det ut til at jeg har fått veldig kort syklus (20-22 dager), men heldigvis EL allerede på dag 7-8.

Jeg har skaffet meg ganske masse greier for å optimalisere prøvingen på et tidlig tidspunkt:) Dette er planen min for denne PP:

Fra før tar jeg folat og omega-3-fettsyrer.
I tillegg skal jeg ta:
-Betakaroten og vitamin C hele syklusen
-Grapefruktkjerneekstrakt, bidronninggele, lakrisrot-te, salviete, daglig fra i dag til EL.
-Solvipect fra ca. 5 dager før forventet EL til dagen etter EL
-Bruke Concieve Plus glidemiddel rundt EL
-Ta Babyklister/fruktus femina, spise ananas, kutte ned på koffein og være måteholden med alkohol i DPO.

Andre tips jeg prøver/skal prøve ut:
Måle temperaturen hver morgen/temping, ligge mer på venstre side i DPO(aner ikke hvor jeg har det tipset fra:wacky:), bruke Clearblue digitale eggløsningstester, gjerne med dobbel hormonindikator.

Har dere tenkt til å gjøre/spise noe spesielt denne PP? :happy:

Jeg tar multivitamin for gravide, tester for EL og prøver temping for første gang denne måneden :)

Aksjer lagt inn de siste to dagene. Får prøve å få med mannen på en runde i kveld også, men som han sier - «jeg er ikke 20 lenger assa» :smiley-angelic001:laughing002

Vedlegg

• D664B363-0666-4634-8294-E3ADDEE83219.jpeg
    D664B363-0666-4634-8294-E3ADDEE83219.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 73
Back
Topp