Lillebompi
Glad i forumet
CD 3 her nå, og vil fortsatt bare innbille meg at det er en kraftig festeblødning 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Cd6 eller 4+6. Ikke vet jeg. Blødning/mensen 4+1 - tok test i dag for å se at den var negativ - men den var sterkere enn før blødning/mensen. Så ikke vet jeg..![]()
Hvordan var blødningen/mensen i uka her da? I fht.mengde osv..Oi... faktiskHvordan var blødningen/mensen i uka her da? I fht.mengde osv..
Har du prøvd med digital?
Huff, jeg er også ganske tankefull.. Blir pp9 nå, og føler at det "aldri blir"Vet av så mange som er gravide nå. Kjenner at denne prøvingen har gått til hodet på meg, og at jeg begynner å bli ganske depp i fht. det, men tar jo på maska ovenfor de i rundt meg (til og med ovenfor sambo). Begynner atter et nytt studieår/jobbår nå, og skal til å gi meg i kast med 2 arbeidskrav, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få til å skyve disse babytankene til side og konsentrere meg om studiene
Rett og slett ganske lei meg altså.. Skal prøve EL-tester denne pp da, om ikke annet
![]()

Jeg til digital ikm 1-2 uker, så tok j en babyplan dagen etter svak positiv - blødning startet så smått mandag, dagen etter ikm, blødde som en normal mens man-tors - lite fredag, bittelitt på papiret i dag. Brun rosa. Tok en babyplan på ettermiddagsurin - sterkere.. menssmerter første dag. Sliten, sur, på-gråten-trøtt, svimmel innimellom. Har ikke digital - må få tart HCG hos fastlege mandag håper jeg. Noe dritt å leve i d uvisse.
10 pp her nå dersom j ikke er gravid. Men spent på om hvordan syklusen blir, normal eller drar det ut? Er d sa kan d godt bli ferdig fortfort!!
Vondt å se andre blir raskt gravide, og en prøver mnd etter mnd selv.. fikk mld fra venninne noen dager etter blødning startet - over tre mnd på vei. Litt vondt og d føles «urettferdig» og en frykt for at en selv ikke skal få det til!
Man kommer i en egen *tenker bare på graviditet og baby boble*..
Håper arbeidskrav og jobb tvinger fokuset bort og du plutselig er gravid![]()
Ja, håper virkelig det tvinger fokuset litt bort i allefall! Tenker på å dra til legen om 2 uker (neste uke har jeg ikke mulighet), og høre om jeg kan få henvisning til en GU bare for å sjekke litt kanskje?
Litt rart egentlig om streken har blitt sterkere etter blødningene hvis det er en SA?Vet lite om akkurat det, men tenker bare logisk. Blir spennende med hcg-sjekk på mandag da, håper på det beste for deg
Ja, håper virkelig det tvinger fokuset litt bort i allefall! Tenker på å dra til legen om 2 uker (neste uke har jeg ikke mulighet), og høre om jeg kan få henvisning til en GU bare for å sjekke litt kanskje?
![]()

Jeg har skaffet meg ganske masse greier for å optimalisere prøvingen på et tidlig tidspunktDette er planen min for denne PP:
Fra før tar jeg folat og omega-3-fettsyrer.
I tillegg skal jeg ta:
-Betakaroten og vitamin C hele syklusen
-Grapefruktkjerneekstrakt, bidronninggele, lakrisrot-te, salviete, daglig fra i dag til EL.
-Solvipect fra ca. 5 dager før forventet EL til dagen etter EL
-Bruke Concieve Plus glidemiddel rundt EL
-Ta Babyklister/fruktus femina, spise ananas, kutte ned på koffein og være måteholden med alkohol i DPO.
Andre tips jeg prøver/skal prøve ut:
Måle temperaturen hver morgen/temping, ligge mer på venstre side i DPO(aner ikke hvor jeg har det tipset fra), bruke Clearblue digitale eggløsningstester, gjerne med dobbel hormonindikator.
Har dere tenkt til å gjøre/spise noe spesielt denne PP?![]()
Lykke til!! Digger Betty Draper-bildet ditt!Aksjer lagt inn de siste to dagene. Får prøve å få med mannen på en runde i kveld også, men som han sier - «jeg er ikke 20 lenger assa»![]()

Da stemmer flo appen ganske bra da, den sier eggløsning i morgenJa den må da være positiv!![]()
Barre og hoppe i høyetEr denne positiv? Cd 13
Det skal vi hver dagBarre og hoppe i høyet![]()