Her er testen fra i morges! Det er noe der, men hva vet jeg ikke [emoji85]
Se der ja, der skimter jeg noe! Men mest helt øverst? Spennende. Ny test i morgen da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er testen fra i morges! Det er noe der, men hva vet jeg ikke [emoji85]
Se der ja, der skimter jeg noe! Men mest helt øverst? Spennende. Ny test i morgen da eller?
Blir nok på søndag[emoji23] prøve å drøye
Hehe, bra det, lykke til! Her skal jeg være fornøyd om jeg kommer meg gjennom kvelden uten at det ryker en ny og jeg som egentlig hater å teste
Her er nok mensen kommet......
Tok en nå, midt på natta... fikk ikke sove... synes jeg skimter noe her, men synes den var rart plassert. Er det bare meg eller er streksynet tatt helt av? [emoji23]
Hm, tror ikke jeg kan se noe men vet ikke helt hvor streken skal være på disse.. håper neste er sterkere!
Her ble det ny test i dag, samme ultrasvake skyggestrek som i går.. kanskje til og med svakere så da tror jeg nesten at jeg skal vente å se om jeg begynner å spotte før jeg tester noe mer. Huff, skikkelig skuffa nå. Men aldri mer babyplan om jeg ikke ender opp som gravid, orker ikke flere skyggestreker!
Da er vi to[emoji173]️[emoji173]️ har fått skyggestrek på alle testene jeg har tatt! Å mine er ikke fra babyplan men fra apoteket[emoji52]
Hm, tror ikke jeg kan se noe men vet ikke helt hvor streken skal være på disse.. håper neste er sterkere!
Her ble det ny test i dag, samme ultrasvake skyggestrek som i går.. kanskje til og med svakere så da tror jeg nesten at jeg skal vente å se om jeg begynner å spotte før jeg tester noe mer. Huff, skikkelig skuffa nå. Men aldri mer babyplan om jeg ikke ender opp som gravid, orker ikke flere skyggestreker!
Da er vi to[emoji173]️[emoji173]️ har fått skyggestrek på alle testene jeg har tatt! Å mine er ikke fra babyplan men fra apoteket[emoji52]
11/12 dpo i dag å tror det toget har gått, prøvd i 8 måneder å begynner å bli litt oppgitt
Gratulerer
Jeg kan settes på gravid[emoji3][emoji173]️