- IKM UKE 36 -

82ef3410500b4829a192ad4bbee30864.jpg

Her er testen fra i morges! Det er noe der, men hva vet jeg ikke [emoji85]

Se der ja, der skimter jeg noe! Men mest helt øverst? Spennende. Ny test i morgen da eller?

Her er nok mensen kommet......:(

10 DPO i morra og lurer på å fyre av en test selv om jeg vet den blir blenda....

Oppblåst og masse luft i magen, men det er vel fordi tanta kommer på besøk til uka [emoji53]

78eb1dec916462bcf472dd732b953139.png

Tok en nå, midt på natta... fikk ikke sove... synes jeg skimter noe her, men synes den var rart plassert. Er det bare meg eller er streksynet tatt helt av? [emoji23]

Nå venter jeg bare på tr..
Tok ny rfsu test i dag. Er 12 dpo! Samme skyggestreken som jeg har fått de andre dagen så absolutt ikke sterkere.
Mensmurringene er på plass og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid lengre[emoji19]
Rfsu testen skulle vist sterkere strek i dag om jeg hadde vært gravid. Men men. Kommer nye sjangser[emoji173]️ gleder meg til å se testene deres[emoji7]

78eb1dec916462bcf472dd732b953139.png

Tok en nå, midt på natta... fikk ikke sove... synes jeg skimter noe her, men synes den var rart plassert. Er det bare meg eller er streksynet tatt helt av? [emoji23]

Hm, tror ikke jeg kan se noe men vet ikke helt hvor streken skal være på disse.. håper neste er sterkere!

Her ble det ny test i dag, samme ultrasvake skyggestrek som i går.. kanskje til og med svakere :( så da tror jeg nesten at jeg skal vente å se om jeg begynner å spotte før jeg tester noe mer. Huff, skikkelig skuffa nå. Men aldri mer babyplan om jeg ikke ender opp som gravid, orker ikke flere skyggestreker!

Hm, tror ikke jeg kan se noe men vet ikke helt hvor streken skal være på disse.. håper neste er sterkere!

Her ble det ny test i dag, samme ultrasvake skyggestrek som i går.. kanskje til og med svakere :( så da tror jeg nesten at jeg skal vente å se om jeg begynner å spotte før jeg tester noe mer. Huff, skikkelig skuffa nå. Men aldri mer babyplan om jeg ikke ender opp som gravid, orker ikke flere skyggestreker!

Da er vi to[emoji173]️[emoji173]️ har fått skyggestrek på alle testene jeg har tatt! Å mine er ikke fra babyplan men fra apoteket[emoji52]

11/12 dpo i dag å tror det toget har gått, prøvd i 8 måneder å begynner å bli litt oppgitt :(
4e4ced1d3c04bc3913da28785a44b53f.jpg
1152b5296024f5cb935773175596418d.png

Da er vi to[emoji173]️[emoji173]️ har fått skyggestrek på alle testene jeg har tatt! Å mine er ikke fra babyplan men fra apoteket[emoji52]

Det er så irriterende!! Kan jo ha vært en mini-kjemisk også da hvis flere tester gir det. Men uansett. Veldig vondt når jeg endelig hadde fått opp håpet! Men da er det bare å krysse alt for at tanta kommer et par dager før tida eller noe så vi rekker el før mannen reiser bort neste pp :smiley-angelic001

Jeg bruker noen strips fra ebay, de slår forferelig svakt ut, de viser ingen økning og streken kan knapt ses, men har fått tydelig positivt svar fra cbfm. Er veldig glad jeg har den, for de stipsene er forferdelig å forholde seg til :(

11/12 dpo i dag å tror det toget har gått, prøvd i 8 måneder å begynner å bli litt oppgitt :(
4e4ced1d3c04bc3913da28785a44b53f.jpg
1152b5296024f5cb935773175596418d.png

Skjønner så godt følelsen :( vi har godt og vel passert året nå men går inn i 9ende pp pga MA osv.. man mister litt motet altså! Håper det snart blir vår tur (såklart aller helst at det bare er sjenerte spirer men realisten i meg klarer ikke tro på det), og sender deg en god klem :Heartred

Testa 0330 i natt fordi jeg måtte på toalettet [emoji5] blendahvit. 10 DPO.... [emoji52]

Testa idag, fordi vi skal i vin-besøk ikveld (det er iallefall unnskyldninga min for å teste horribelt tidlig) :bag: RFSU early (10 mmol), sjølsagt heilt krittkvit. Dag 24. Maks 11 DPO, kanskje berre 7 DPO.

Men har ein følelse på at noko skjer i kroppen, åkke som..større, tyngre puppar, ømme niplar, murringar avogpå. Har aldri hatt nokon store symptom før mensen..men mulig kroppen har sin eigen hormon-fest etter MA, pille-månad, ++.

Blir uansett ikkje noko vin på meg ikveld..it aint over 'till the red lady sings ;)

9c3afb07440a07414ea8bb9bdc1eb18b.jpg

Kan dere skimte noe lite der eller er den heelt blenda?

Blir den 14 dagen ikm eller blir det dag 15? Har ikm på tirsdag :) (trodde først jeg hadde mandag[emoji85])

Back
Topp