Amandaa11
Forumet er livet
Kan dere skimte noe lite der eller er den heelt blenda?
Blir den 14 dagen ikm eller blir det dag 15? Har ikm på tirsdag (trodde først jeg hadde mandag[emoji85])
Jeg ser noe svakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dere skimte noe lite der eller er den heelt blenda?
Blir den 14 dagen ikm eller blir det dag 15? Har ikm på tirsdag (trodde først jeg hadde mandag[emoji85])
Men syns det er litt rart m stikking i magen under navelen når gv testene er negative. Kjennes ikke som mens murringer... 11/12 dpo nå. Hmm
IKM på onsdag.. Bare å vente på tr- denne mnd også
IKM på onsdag.. Bare å vente på tr- denne mnd også
Gjør dere?! Ser ingenting jeg, tilogmed prøvd å redigere frem en strek. Kanskje jeg skal holde humøret oppe i noen dager til da
Takk, og det samme til deg
Du ser et svakt kryss der[emoji7] gleder meg til å se om noen dager! Håper på baby strek for deg[emoji173]️
Dagens test, 4 dager til ikm..
Tror dere en cb digital med ukesindikator vil vise noe da?
Dette er en tidligtest med høy førlighet..
Det er hvertfall tydelig strek der! Har inntrykk at cb digital er veldig følsom, så tror den ville slått ut, hvertfall i morgen tidlig
Kjøpte en i stad bare for moro skyld, men den viser "ikke gravid". Men leser i bruksanvisningen, og den har en førlighet på 25mlU/ml. Og tidligtesten som jeg brukte i dag tidlig har 10mlU/ml.. venter et par dager og tester på nytt med digital..
Lykke til! Håper den lyser gravid om et par dager