- IKM UKE 36 -

9c3afb07440a07414ea8bb9bdc1eb18b.jpg

Kan dere skimte noe lite der eller er den heelt blenda?

Blir den 14 dagen ikm eller blir det dag 15? Har ikm på tirsdag :) (trodde først jeg hadde mandag[emoji85])

Jeg ser noe svakt :)

Men syns det er litt rart m stikking i magen under navelen når gv testene er negative. Kjennes ikke som mens murringer... 11/12 dpo nå. Hmm

Men syns det er litt rart m stikking i magen under navelen når gv testene er negative. Kjennes ikke som mens murringer... 11/12 dpo nå. Hmm

Det samme har jeg! Har alltid vært plaget med menssmerter men dette er ikke sånn.. er liksom stikkinger bak skambeinet.. ville prøve å la være å kjenne etter på symptomer denne gangen men det går ikke når jeg kjenner det der så tydelig [emoji85][emoji28]

IKM på onsdag.. Bare å vente på tr- denne mnd også

Vedlegg

• IMG_1083.JPG
    IMG_1083.JPG
    651,7 KB · Visninger: 133
  • IMG_1083.JPG
    IMG_1083.JPG
    651,7 KB · Visninger: 129
22774e77ebd8affd1969fb265f811683.jpg
Streken er der, ingen tvil, selvom den er veldig svak, men sterkere enn i dagtidlig! MEN jeg småblør friskt blod, og har murringer, så gjenstår bare å se... Er 10DPO i dag..

Last edited:
Gjør dere?! Ser ingenting jeg, tilogmed prøvd å redigere frem en strek. Kanskje jeg skal holde humøret oppe i noen dager til da

11 dpo..fortsatt negativ test..men har såre nippler..det har jeg aldri hat før..ja ja...

9b3b72213a62e62a65974437971c8849.jpg

Dagens test, 4 dager til ikm..
Tror dere en cb digital med ukesindikator vil vise noe da?

Dette er en tidligtest med høy førlighet..

9b3b72213a62e62a65974437971c8849.jpg

Dagens test, 4 dager til ikm..
Tror dere en cb digital med ukesindikator vil vise noe da?

Dette er en tidligtest med høy førlighet..

Det er hvertfall tydelig strek der! Har inntrykk at cb digital er veldig følsom, så tror den ville slått ut, hvertfall i morgen tidlig :)

Tok test idag (formiddag, ikke morgenurin og har drukket masse kaffe...) negativ. Ikke antydning til skygge engang... Er 14 dpo (!) idag så da venter jeg på tante rød som sikkert kommer imorgen som er ikm.. har nok enten bomma på el eller så klarte ikke svømmerne seg[emoji4]

Det er hvertfall tydelig strek der! Har inntrykk at cb digital er veldig følsom, så tror den ville slått ut, hvertfall i morgen tidlig :)

Kjøpte en i stad bare for moro skyld, men den viser "ikke gravid". Men leser i bruksanvisningen, og den har en førlighet på 25mlU/ml. Og tidligtesten som jeg brukte i dag tidlig har 10mlU/ml.. venter et par dager og tester på nytt med digital..

Kjøpte en i stad bare for moro skyld, men den viser "ikke gravid". Men leser i bruksanvisningen, og den har en førlighet på 25mlU/ml. Og tidligtesten som jeg brukte i dag tidlig har 10mlU/ml.. venter et par dager og tester på nytt med digital..

Lykke til! Håper den lyser gravid om et par dager :)

Kroppen er så rar. En dråpe friskt blod på truseinnlegget i dag. Har ikke lyst på noe, bare drittmat. Orker ingenting. Er vant til å trene 5-6 ganger i uka og er veldig nøye med kost. Fått så sinnsykt med dobbeltslag på hjertet de siste to dagene, noe som er utrolig plagsomt. 10 dpo. Tok en test nå i kveld på utvannet kveldsurin, helt bortkastet :(

Noen som har det likt som meg?

48d1b700409826c1ddc0d413b4a288fa.jpg

Dette siste er litt etter fristen.

351fcb4cb39e60e11c95d2bc1ea4d064.jpg

Last edited:
Arg 11 dpo og hvite tester...denne gangen føler jeh meg gravid...fra i går og idag har jeg hat skikkelig såre vonde nippler. Det har jeg aldri hat før...jeg har vært kjempe sliten,trett,irritabel,vondt i magen, hode,tisser oftere og er mye mer sulten (og det er ikke meg)

Jaja...regner med at dette blir mine nye pms sympomer snart...

Nå har jeg lest og "studert" litt, det er altså sånn at el-slimet indikerer at eggløsning kommer til å skje ila de neste døgn? Jeg trodde el-slimet betød at eggløsningen skjedde samme dag... da har vi bomma på aksjeinnlegginga[emoji15] Så de såre brystvortene og humørsvingningen er bare nye menssymptomer.. Får holde utkikk etter "Ikm uke 40" gruppe jeg da[emoji12]

Back
Topp