- IKM UKE 36 -

Nå har jeg lest og "studert" litt, det er altså sånn at el-slimet indikerer at eggløsning kommer til å skje ila de neste døgn? Jeg trodde el-slimet betød at eggløsningen skjedde samme dag... da har vi bomma på aksjeinnlegginga[emoji15] Så de såre brystvortene og humørsvingningen er bare nye menssymptomer.. Får holde utkikk etter "Ikm uke 40" gruppe jeg da[emoji12]
Noen får eggløsning slim før og etter eggløsning..noen får det ikke også mellom eggløsning og mensen...det er ikke 100% at man har eller får eggløsning med bare se på slimet. Har du testet etter eggløsning?

Nå har jeg lest og "studert" litt, det er altså sånn at el-slimet indikerer at eggløsning kommer til å skje ila de neste døgn? Jeg trodde el-slimet betød at eggløsningen skjedde samme dag... da har vi bomma på aksjeinnlegginga[emoji15] Så de såre brystvortene og humørsvingningen er bare nye menssymptomer.. Får holde utkikk etter "Ikm uke 40" gruppe jeg da[emoji12]

For min del så kan ikke jeg finne ut når EL er ift EL-slimet. Set varierer litt [emoji4] Har du brukt EL-tester? Ville stolt på det isteden for sekret. Kan jo være du har truffet godt på likevel. [emoji16]

For min del så kan ikke jeg finne ut når EL er ift EL-slimet. Set varierer litt [emoji4] Har du brukt EL-tester? Ville stolt på det isteden for sekret. Kan jo være du har truffet godt på likevel. [emoji16]

Takk for optimismen dere![emoji16] Jeg testet etter el og mener jeg fikk positiv test torsdag i uke 33 og hadde rikelig el-slim søndag samme uke. Da regna jeg ut at ikm er 4. sept. Men i og med at jeg er fersk på testing kan jeg ha tolka testen feil.. Tok gtest idag (rfsu strimler) og får negativ, derfor pessimismen[emoji12] skulle jo vært 14 dpo idag og da burde det vært utslag hvis jeg hadde vært gravid. Hvis tr ikke kommer imorgen tester jeg igjen på tirsdagsmorgen[emoji16][emoji108]

Hvordan går det med dere?

7068b1a072bd69a373a34456af3bc4f2.jpg

Fikk denne nå men synes streken er så rar? Den kom ikke opp sånn umiddelbart men etter et par minutter. 11 dpo

Edit: Etter 15 minutter var streken borte. Så det var nok litt farge på avveie :(

221dc029a7971103a74799896cfcee8c.jpg

Last edited:
Ikm i dag... negativ g-test så ventet bare:) men men. Bedre lykke neste gang[emoji173]️gratulerer til dere med pos test[emoji173]️

Har ikm i morgen. Trodde først det var i dag men er i morgen.. negativ test i dag også [emoji22] så tester igjen på onsdag om ikke tanta har kommet til da.. æsj, jeg sol hadde håpt på mai-barn [emoji849]

Har ikm i morgen. Trodde først det var i dag men er i morgen.. negativ test i dag også [emoji22] så tester igjen på onsdag om ikke tanta har kommet til da.. æsj, jeg sol hadde håpt på mai-barn [emoji849]

Her også[emoji19] satser på juni da?[emoji7]

12 dpo..negativ test...hadde troa denne gangen..fortsatt vonde nippler :(

IKM fredag 8.9 - skal ikke teste før den dagen, vanskelig å vente men har bestemt meg..
Har prøvd å bli gravid siden mars -16 etter psprøyte slutt (HATER EFFEKTEN AV DEN) lite mens og en kropp som ikke får til eggeløsning!

I forrige mnd gikk jeg på primolutt og femar og merket godt på kroppen når eggeløsningen var. Håperhåper at en spire sitter..

Noen som har symptomer på graviditet her da?

Kroppen er så rar. En dråpe friskt blod på truseinnlegget i dag. Har ikke lyst på noe, bare drittmat. Orker ingenting. Er vant til å trene 5-6 ganger i uka og er veldig nøye med kost. Fått så sinnsykt med dobbeltslag på hjertet de siste to dagene, noe som er utrolig plagsomt. 10 dpo. Tok en test nå i kveld på utvannet kveldsurin, helt bortkastet :(

Noen som har det likt som meg?

48d1b700409826c1ddc0d413b4a288fa.jpg

Dette siste er litt etter fristen.

351fcb4cb39e60e11c95d2bc1ea4d064.jpg

Ser noe svakt

Ståa er den samme her.. Testen er fortsatt svak, og syns ikke den har endret seg.. Har fått litt blod igjen i dag, og murringer.. Så vet ikke om jeg "mister" eller det er kroppen som jobber med den lille spira.. Føler meg heller ikke gravid..

86367a70f7fe156cfd8f466a17f3a6b2.jpg

Øverste er fra i dagtidlig, og den nederste er fra nå!
Jammen er den noe sterkere! Kanskje det fortsatt er håp, tross at jeg fikk blod på papiret i dag tidlig igjen...?!
Tørr ikke slippe jubelen løs riktig ennå..
Hva tror dere?

Ser streken ja[emoji1360] spennende!
Vil tro den er enda sterkere imorgen tidlig.
Lykke til

IKM fredag 8.9 - skal ikke teste før den dagen, vanskelig å vente men har bestemt meg..
Har prøvd å bli gravid siden mars -16 etter psprøyte slutt (HATER EFFEKTEN AV DEN) lite mens og en kropp som ikke får til eggeløsning!

I forrige mnd gikk jeg på primolutt og femar og merket godt på kroppen når eggeløsningen var. Håperhåper at en spire sitter..

Noen som har symptomer på graviditet her da?
Urk, p-sprøyte er noe dritt. Jeg hadde ekstrem reaksjon på den. Holdt på å kverke xen i 3mnd...

Lykke til i prøvinga [emoji6]

Jeg tørr ikke tenke over symptomer... men merker godt at puppa er ekstremt følsomme.

Urk, p-sprøyte er noe dritt. Jeg hadde ekstrem reaksjon på den. Holdt på å kverke xen i 3mnd...

Lykke til i prøvinga [emoji6]

Jeg tørr ikke tenke over symptomer... men merker godt at puppa er ekstremt følsomme.

Ja, helt forferdelig!!

Hvor lenge er det siden du sluttet på psprøyte? Tok det lang tok før mensen kom?

Nei, tør ikke prøve kjenne jeg heller! Blir noen lange dager frem til fredag og testing..

Ja, helt forferdelig!!

Hvor lenge er det siden du sluttet på psprøyte? Tok det lang tok før mensen kom?

Nei, tør ikke prøve kjenne jeg heller! Blir noen lange dager frem til fredag og testing..
Jeg tok p sprøyte for over 2år siden. Da hadde dem prøvd spiral 2 ganger, og kroppen støta det bare ut.
Mista ikke mensen med sprøyta,men mengden minka. (Jeg hadde kraftige blødninger)
Jeg har egentlig IKM lørdag, men skal teste fredag siden vi skal til svigers i helga. [emoji23]
Har oppstart av ny jobb, er rimelig hektiske dager så jeg glemmer å tenke litt DPO. [emoji6]

Har du hatt mange runder med sprøyte?

Back
Topp