- IKM UKE 36 -

Blir gal av denne testingen min [emoji30]
47f2024069ead5dd999816f937320659.jpg

Dere var i går rundt kl 17.
Tok en tidlig test igjen i dag med stor tro på at den skulle bli sterkere, men Neida, den var noe svakere..
Hadde en cb digital med ukesindikator på, tenkte at jeh prøvde den -for moro skyld! Den viste "ikke gravid"..
Har ikm om 2 dager, og jeg vet fra tidligere svangerskap at jeg har hatt svake utslag på ikm dagen, men da har jeg heller ikke hatt antydning til blod..
Hadde blitt brunt slimete blod på papiret igjen i dag..

Håper den blir sterkere og det ikke blir noe mer blødning!

Fremdeles ingen tr (ikm igår) men negativ strimmel igår (ikke tidlig-test). Så jeg må sannelig bli flinkere til å finne el for den har jeg bomma på denne gangen.. Det har vært 2 lange uker i dpo-land[emoji12]

Jeg tror jeg har bommet på ikm[emoji848][emoji848] trodde eller var sikker på at den var i går, men begynner brått å lure på om det er i morgen jeg skal ha mensen[emoji15] ihvertfall, ingen mens her ennå[emoji28]

Hadde glemt hvor frustrerende dpo-land kan være.:wacky: Jeg er ganske sikker på at jeg er en plass mellom 9-13 dpo. Har litt mensmurringer og ømme pupper. Akkurat de symptomene jeg hadde fra starten sist jeg var gravid. Ventetiden på å få mensen eller ikke er jo helt forferdelig.:laughing002:wacky: Tror ikke jeg er gravid, men så lenge mensen ikke kommer så ligger jo håpet der å lurer! Huuffff hehe
1. prøveperiode.:happy090

IMG_6329.JPG

Æsj så kjedelig :(
Tok en ny A1 i dag, så blenda ut den også.. og har begynt så smått å spotte. Så er vel relativt over og ut her også.. Blæ.

Håper dere andre får masse streker denne uka!

Uff:( jeg var sikker på at de testene dine skulle bli sterkere...

Tok selv en ny cbfm test i dag 15 dpo og den var blitt betydelig sterkere siden 11dpo, så jeg får bare prøve å glede meg selv om jeg ikke har noen symptomer. Når jeg mistet i uke 9 forvant symptomene dager før blødningen startet så det er nok det som skremmer meg... har jo ikke turt å flytte inn i termingruppa enda:oops:

Vis vedlegget 231797

Tok selv en ny cbfm test i dag 15 dpo og den var blitt betydelig sterkere siden 11dpo, så jeg får bare prøve å glede meg selv om jeg ikke har noen symptomer. Når jeg mistet i uke 9 forvant symptomene dager før blødningen startet så det er nok det som skremmer meg... har jo ikke turt å flytte inn i termingruppa enda:oops:
Jeg har heller ingen symptomer! Er også 15 dpo, og har som deg fått ganske sterk strek :-) Symptomene kommer vel snart :p

G-testen min på cbfm sa "gravid" på fredag, men mine ebay g-test tripser viser det nesten ingen ting på. Jeg har nå ingen symptomer på at jeg er gravid, hadde litt innimellom i forrige uke. Sist gang jeg ble gravid (men mistet i uke 9) var jeg full av mensmurringer, kvalme og vonde pupper. Jeg begynner å bli redd for at det ikke går allikevel, jeg 14 dpo da. Noen som har erfaringer med dette? :confused:
Hadde ingen symptomer før jeg var 6 uker på vei sist. Da ble jeg kvalm, utenom det merket jeg ingenting før. Så det trenger ikke bety noe når du er så kort på vei

Jeg fikk heller ingen symptomer før i uke 6 sist gang:) følte meg ikke gravid før da :p
Er jo betryggende å se stigningen da kvakkis:) du kan jo med sikkerhet flytte inn i terminforumet [emoji1][emoji1405]

Vis vedlegget 231797

Skjønner veldig godt bekymringen! Men du får prøve å kose deg så godt du kan, det går jo helst veien :) og nå har du uansett nådd første milepæl som er positiv test. masse lykke til med svangerskapet!

Skjønner veldig godt bekymringen! Men du får prøve å kose deg så godt du kan, det går jo helst veien :) og nå har du uansett nådd første milepæl som er positiv test. masse lykke til med svangerskapet!
Takk! Meldte meg inn i termingruppa i håp om at det gir meg litt "gravid-boost":)
Lykke til i neste pp! Jeg forstår det slik at det ikke har gått veien for deg denne gangen...:sorry:

b775581ff432de2b7f9a15ef72954fbc.jpg

Jeg å testa nå i æfta [emoji23][emoji23]
Men, er jo enda tidlig da. Fattig trøst, men har ikke trua på fredagen heller.

Se der ja... er nok for tidlig uansett tenker jeg!
Jeg krysser fingrene for oss begge på fredag, hadde vært godt å "bli ferdig" med dette nå!
Føler AAALDRI jeg kommer til å bli gravid igjen..

Takk! Meldte meg inn i termingruppa i håp om at det gir meg litt "gravid-boost":)
Lykke til i neste pp! Jeg forstår det slik at det ikke har gått veien for deg denne gangen...:sorry:

Takk! Blir nok ny pp her ja, tr har ikke kommet enda men er nok like rundt hjørnet. Kooos deg i termingruppe :happy: denne gangen skal det gå!

Back
Topp