- IKM UKE 36 -

5a053343c937d0ab49e2a40b145da13e.jpg

NÅ tror jeg på det [emoji85][emoji173]️

Gratulerer [emoji5] måtte spiren klore seg fast til mai [emoji3]

Ja, hehe! Det har jeg fått [emoji846]

Ok, så ubeskyttet ganske lenge dere også da! Dine sykluser er vanlige eller?

Ubeskyttet siden mars -16... men psprøyten har nok tulla med hele systemet for jeg har heller ikke hatt EL..
Gratulerer [emoji2]
Er lettere å følge med på når du har eget nick.

Men vi har ikke bodd sammen mer enn siden i sommer, så når vi treftest kun på helger, så bomma vi på EL tror jeg. [emoji23]
Jeg har nok hatt EL som vanlig, men for 2 år siden svidde jeg av slimhinner i livmor pga kraftige blødninger, så jeg er klar over at våre sjangser for å bli gravid er minimale [emoji23] men prøver vi ikke, så er det allfall amå sjangser.

Hvor i Norge holder du til?

Tok en digitaltest i dag tidlig og akkurat i det jeg var ferdig å ta testen kom tanta [emoji23][emoji23] kjenner meg ganske så deprimert og blir sofan i kveld..... får satse på juni da, har virkelig ikke lyst på baby i juli :/

Gratulerer [emoji2]
Er lettere å følge med på når du har eget nick.

Men vi har ikke bodd sammen mer enn siden i sommer, så når vi treftest kun på helger, så bomma vi på EL tror jeg. [emoji23]
Jeg har nok hatt EL som vanlig, men for 2 år siden svidde jeg av slimhinner i livmor pga kraftige blødninger, så jeg er klar over at våre sjangser for å bli gravid er minimale [emoji23] men prøver vi ikke, så er det allfall amå sjangser.

Hvor i Norge holder du til?

Ja, var det jeg også tenkte :)

Ok, da skal det vell godt gjøres å treffe EL! Men har du tenkt å søke "hjelp" for å bli gravid eller skal dere bare prøve ubeskyttet å se hva som skjer?

Hvor gammel er du?

Jeg holder til i trøndelag, hva med deg?[emoji846]

Enda ingen tr her[emoji15] ikke så mye tegn til at det kommer heller annet enn mensmurringer. Men pleier jo ha brunt utflod osv i forkant men... skjønner ingenting her[emoji23]

Tok en test i ettermiddag. Ca tre timer siden sist jeg var på toalettet. IKM i dag.... men jeg ser ikke noe på testen så da er vel tanta bare litt seint ute da [emoji848]
d80d63ce2a70dbee1e431dc63e890fd7.jpg

Tror ikke det blir klaff her denne mnd heller. Etter 1,5 år med prøving har vi endelig fått beskjed om at vi får prøverør i løpet av høsten. Så da er det håp om at det blir sommer/høstbaby likevel [emoji173]️ Negative tester enda og 2 dager til IKM

Tror ikke det blir klaff her denne mnd heller. Etter 1,5 år med prøving har vi endelig fått beskjed om at vi får prøverør i løpet av høsten. Så da er det håp om at det blir sommer/høstbaby likevel [emoji173]️ Negative tester enda og 2 dager til IKM

Masse lykke til med prøverør om dere ikke er heldige å får klaff før det [emoji5]

Ny stavtest i dag da jeg plutselig fant ut jeg hadde det også og ikke bare strimler. Tatt på morraurin så er vel bare å innse tanta kommer litt forsinket [emoji20]
b07c3bf8d7068433d318cd95401f8564.jpg

Jeg tror ikke jeg har hat eggløsning denne gangen..fikk smil men med kanskje ikke slapp..er på dag 15... negativ tesr og ingen tegn til tante rød

Negativ test idag igjen, dag 29. Framleis puppe-symptom og murringar. Men ingen teikn til besøk av tanta..waiting game :bag:

Masse lykke til med prøverør om dere ikke er heldige å får klaff før det [emoji5]

Takk for det! [emoji16] Ja, det er jo håp i enden av tunnelen nå så da kan jeg slappe av litt [emoji6]

Tanta kom i dag, en dag for tidlig så da stemmer intuisjonen min godt i allefall [emoji4]

Tanta står vist i døra :bored: Einaste positive er at kroppen ser ut til å ha funne tilbake til sin 28-30 dagers rytme.

OG - at eg kan drikke rødvin med mannen på hytta i helga :dance011

Jaja, juni då! :smiley-angelic001

Vond venstrepupp og negative g-tester. Tr kommer sikkert til søndag. Så utrolig skuffet og lei nå. Kjæresten er bortreist neste mulighet. Blir en lang og kjip høst.

Back
Topp