NÅ tror jeg på det [emoji85][emoji173]️
Gratulerer [emoji5] måtte spiren klore seg fast til mai [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NÅ tror jeg på det [emoji85][emoji173]️
Gratulerer [emoji2]Ja, hehe! Det har jeg fått [emoji846]
Ok, så ubeskyttet ganske lenge dere også da! Dine sykluser er vanlige eller?
Ubeskyttet siden mars -16... men psprøyten har nok tulla med hele systemet for jeg har heller ikke hatt EL..
Gratulerer [emoji2]
Er lettere å følge med på når du har eget nick.
Men vi har ikke bodd sammen mer enn siden i sommer, så når vi treftest kun på helger, så bomma vi på EL tror jeg. [emoji23]
Jeg har nok hatt EL som vanlig, men for 2 år siden svidde jeg av slimhinner i livmor pga kraftige blødninger, så jeg er klar over at våre sjangser for å bli gravid er minimale [emoji23] men prøver vi ikke, så er det allfall amå sjangser.
Hvor i Norge holder du til?
Juhuu, gratulerer!!
Klarer ikke vente til jeg skal teste på fredag nå[emoji85]
Gratulerer [emoji5] måtte spiren klore seg fast til mai [emoji3]
Tror ikke det blir klaff her denne mnd heller. Etter 1,5 år med prøving har vi endelig fått beskjed om at vi får prøverør i løpet av høsten. Så da er det håp om at det blir sommer/høstbaby likevel [emoji173]️ Negative tester enda og 2 dager til IKM
Negativ test idag igjen, dag 29. Framleis puppe-symptom og murringar. Men ingen teikn til besøk av tanta..waiting game
Velkommen i klubben [emoji23][emoji85]
Masse lykke til med prøverør om dere ikke er heldige å får klaff før det [emoji5]