- IKM UKE 36 -

Se der ja... er nok for tidlig uansett tenker jeg!
Jeg krysser fingrene for oss begge på fredag, hadde vært godt å "bli ferdig" med dette nå!
Føler AAALDRI jeg kommer til å bli gravid igjen..
Føler jeg ikke har lang nok fartstid som prøver for å klage,men selv om man vet at sjangsene er minimale så blir jeg skuffa hver gang likevell... og lurer på hvorfor vi gidder. Og så hiver man seg på ny el og dpo runde, og samma greia en tur til....

Føler jeg ikke har lang nok fartstid som prøver for å klage,men selv om man vet at sjangsene er minimale så blir jeg skuffa hver gang likevell... og lurer på hvorfor vi gidder. Og så hiver man seg på ny el og dpo runde, og samma greia en tur til....

Hvor lenge har du "prøvd" å fulgt med i DPOland?
Det er jo egentlig spennende, men blir så skuffet hver gang det ikke går..

Tr pleier ofte komme på morraen men ikke kommet enda så spennende dag [emoji5] ikke så lett å få testa når en har en jentunge med på badet når en står opp [emoji23]

Hvor lenge har du "prøvd" å fulgt med i DPOland?
Det er jo egentlig spennende, men blir så skuffet hver gang det ikke går..
Tenker du hvor mange runder vi har prøvd, eller dager denne runden jeg har fulgt med på?

Mensen er nok rett rundt hjørnet gitt, smågrinete i dag og mensmurring i magen.
Men, se det positive, da kan jeg slå ut håret i lag i helga [emoji23]

Nok en negativ test her. Blir helt gal av denne testingen og skuffelsen. Har ingen symptomer, bortsett fra at jeg ikke har øm venstre pupp som jeg pleier å ha før tr. Hadde abort juni/juli, så kan godt være det har endret seg. Første pp etter tom fostersekk.

Tenker du hvor mange runder vi har prøvd, eller dager denne runden jeg har fulgt med på?

Mensen er nok rett rundt hjørnet gitt, smågrinete i dag og mensmurring i magen.
Men, se det positive, da kan jeg slå ut håret i lag i helga [emoji23]

Tenke på hvor mange runder/mnd dere har prøvd[emoji1360]

Viktig å se det positive, men det kan jo også være ett tegn på graviditet :)

14 dpo og negativ tester..da håper jeg mensen kommer imorgen...håper jeg faktisk har hat eggløsning..så vi kan prøve videre

Gratulerer!!
Blodet kan jo også være festeblødning :)

Er det jeg håper og tror.. Har aldri opplevd det tidligere, men ingen svangerskap er like.. det jeg opplever nå som jeg kun har gjort når jeg er gravid, er småstikkinger ved skambeinet.. Ellers føler jeg meg ikke gravid..

Er det jeg håper og tror.. Har aldri opplevd det tidligere, men ingen svangerskap er like.. det jeg opplever nå som jeg kun har gjort når jeg er gravid, er småstikkinger ved skambeinet.. Ellers føler jeg meg ikke gravid..

Plutselig kommer det nok flere symptomer også.
Er jo fortsatt litt tidlig å føle seg gravid, husker jeg følte meg ikke gravid før etter tul, da jeg fikk se det at det faktisk var noe der.

Fått deg eget nick nå? Tok noen sekunder før jeg kobla ...
Dette er runde nr2 der vi tester med EL tester. Men har vært ubeskytta siden i vinter...
Dere da?

Ja, hehe! Det har jeg fått [emoji846]

Ok, så ubeskyttet ganske lenge dere også da! Dine sykluser er vanlige eller?

Ubeskyttet siden mars -16... men psprøyten har nok tulla med hele systemet for jeg har heller ikke hatt EL..

Back
Topp