Måtte ta noen tester i dag, selvom jeg bare er 9 dpo. Er det noe på disse?
Vis vedlegget 231524 Vis vedlegget 231525
Disse er positive! Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte ta noen tester i dag, selvom jeg bare er 9 dpo. Er det noe på disse?
Vis vedlegget 231524 Vis vedlegget 231525
Fikk håpet opp i går da jeg syntes jeg så noe på testene... I dag lyste denne mot meg, 11 dpo. Håper det holder helt i mål denne gangen
Det kan duOj se der!!! Gratulerer så mye!! Regner med jeg kan sette deg opp på gravid da?
Vanskelig det der, ikke sikker, men jeg lurer på om jeg ser det du ser, i alle fall på den nederste10/11dpo i dag, hadde egentlig slått fra meg å teste for jeg er så nervøs at det gjør vondt. Men plutselig hadde jeg gjort det likevel. Først kjempeskuffa for den så så blenda ut, men nå lurer jeg på om jeg aaaner noe? Eller bare lurer jeg meg selv? Første bildet er tatt innen fristen (3min) andre etter 10-15 minutter.
Vis vedlegget 231535 Vis vedlegget 231536
Hva tror dere?
Gratulerer så myeFikk håpet opp i går da jeg syntes jeg så noe på testene... I dag lyste denne mot meg, 11 dpo. Håper det holder helt i mål denne gangen
Jeg ser en tydelig strek10/11dpo i dag, hadde egentlig slått fra meg å teste for jeg er så nervøs at det gjør vondt. Men plutselig hadde jeg gjort det likevel. Først kjempeskuffa for den så så blenda ut, men nå lurer jeg på om jeg aaaner noe? Eller bare lurer jeg meg selv? Første bildet er tatt innen fristen (3min) andre etter 10-15 minutter.
Hva tror dere?
Jeg ser en tydelig strek
Jeg ser en tydelig strek
Jeg å!!
Aaaa seriøst? Takk, håper dere har rett! Dette er alt for spennende..!
Utrolig spennende!! Når blir neste test?[emoji15][emoji15]
Vis vedlegget 231546 Måtte bare få det bekreftet. Veeeldig overrasket nå!
Ny test tatt nå. Blir nok å vente å se om tr kommer nå på mandag..
Jeg klarer ikke å se noe, men krysser fingrene for deg10/11dpo i dag, hadde egentlig slått fra meg å teste for jeg er så nervøs at det gjør vondt. Men plutselig hadde jeg gjort det likevel. Først kjempeskuffa for den så så blenda ut, men nå lurer jeg på om jeg aaaner noe? Eller bare lurer jeg meg selv? Første bildet er tatt innen fristen (3min) andre etter 10-15 minutter.
Hva tror dere?
Der var det ikke så mye å se nei desverre.. håper for deg helt til tr dukker opp!