Gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye, hvor mange dpo er du?Jeg kan visst settes på gravid
Jeg kan visst settes på gravid
Jeg kan visst settes på gravid
9/10 i dag, litt usikker på når egget slappGratulerer så mye, hvor mange dpo er du?
Okey, så gøy Hvordan form er du i? jeg er ca. 9 men vil ikke å teste enda, startet med murringer i natt og er slapp, kvalm og uvel innimellom, men tenker bare det er tr "sin skyld" selvom jeg ikke har spesielt med plager når hun kommer men..9/10 i dag, litt usikker på når egget slapp
Gratulerer!!Jeg kan visst settes på gravid
Gratulerer!!
Det må jo bare være ett godt tegn, test imorgen igjenMåtte pluttselig kaste opp i går kveld, 9 dpo, er det et godt tegn? Testen var negativ i dag da....
Flere som skal teste rund 10 september?? Eller har eg misforstått, dette er for di som skal ha mensen i uke 36??
Rettet det til 10 september med ein gang!10 august har vært[emoji87] men dette er for de som har mensen i uke 36 ja[emoji28]
Jeg skal teste 9ende, så en dag før deg.Flere som skal teste rund 10 september?? Eller har eg misforstått, dette er for di som skal ha mensen i uke 36??
Hehehe er ikke lett dette, tok ein test i går men den var jo veldig hvit men det er jo ikke så rart men føler att eg er mer trøtt å er små kvalm å samboeren min lurer seriøst hva som skjer med humøre mitt Hehe!! Kjenner du noe??Jeg skal teste 9ende, så en dag før deg.
Og, jeg MÅÅÅ holde meg til da [emoji23][emoji23]
Kan ikke begynne før, for da er jeg hekta på testing [emoji23]
Jeg føler symptomer hele tiden!!!Hehehe er ikke lett dette, tok ein test i går men den var jo veldig hvit men det er jo ikke så rart men føler att eg er mer trøtt å er små kvalm å samboeren min lurer seriøst hva som skjer med humøre mitt Hehe!! Kjenner du noe??
Hehehe det skal ikke være lett dette!! Stakkars disse mennen våre eg trur nok ikke spiren sitter denne gangen men plutselig så skjer det Hehe har pcos så er ikke bare bare å bli gravidJeg føler symptomer hele tiden!!!
Men, det er nok alt for tidlig!
Er mye trøtt, og i dag har jeg vært ei hormombombe! Samboern gikk opp for å snekkere i stede for å være nede med meg [emoji23][emoji23]