- IKM UKE 36 -

Jeg må spørre dere kloke prøvere, og på forhånd beklage ekle detaljer; jeg har hatt mensmurringer nå i ei uke.
Hadde det jeg tolka som el-slim forrige søndag (20. aug), veldig stretchy og blankt, la seg liksom utpå papiret,- det trakk ikke ned.. mens idag har jeg plutselig en kjempemengde "utflod" som kunne minne om el-slim.. Er det flere som har opplevd dette?! Jeg er på cd 25 (og etter det jeg trodde 9 dpo)...
Høres jo lovende ut! Mengden utflod kan jo øke betraktelig ved graviditet, og gjerne også konsistens også! Har du prøvd å ta en test?

Høres jo lovende ut! Mengden utflod kan jo øke betraktelig ved graviditet, og gjerne også konsistens også! Har du prøvd å ta en test?

Oj! Har hatt mye utflod siste uka.. Tok en test da jeg var 6 dpo og seeelvsagt negativ[emoji12] Er 9 dpo idag og har igrunn bestemt meg for å vente til ikm 4. sept.. meeeen nå ble jeg så forhåpningsfull at jeg tror jeg må teste allerede torsdag!

Hvordan går det med deg? Dpo?

Oj! Har hatt mye utflod siste uka.. Tok en test da jeg var 6 dpo og seeelvsagt negativ[emoji12] Er 9 dpo idag og har igrunn bestemt meg for å vente til ikm 4. sept.. meeeen nå ble jeg så forhåpningsfull at jeg tror jeg må teste allerede torsdag!

Hvordan går det med deg? Dpo?
6 dpo er kanskje litt optimistisk ja :p
Jeg er 7/8 dpo, tok en test i dag tidlig som var negativ. Har ikke så mange symptomer! Hatt litt stikninger/ murring i livmor, men så gir det seg fort, og da begynner jeg å tvile! Men fortsatt tidlig :D

Testen 7/8 dpo! Håper det dukker opp noe de nærmeste dagene :p

Vedlegg

• IMG_3245.JPG
    IMG_3245.JPG
    247,9 KB · Visninger: 110
Jeg må spørre dere kloke prøvere, og på forhånd beklage ekle detaljer; jeg har hatt mensmurringer nå i ei uke.
Hadde det jeg tolka som el-slim forrige søndag (20. aug), veldig stretchy og blankt, la seg liksom utpå papiret,- det trakk ikke ned.. mens idag har jeg plutselig en kjempemengde "utflod" som kunne minne om el-slim.. Er det flere som har opplevd dette?! Jeg er på cd 25 (og etter det jeg trodde 9 dpo)...

Som flere sier - økt utflod kan være tegn på graviditet :) at det blir slimete igjen (men gjerne ikke like vått, og litt "gulere") er typisk for progesteron-påvirkning som man har i tiden mellom el og mens, og enda mer ved graviditet;) Håper for deg!

Her har det murret veeeldig i hele kveld! 7-8 dpo. Prøver sånn å ikke kjenne etter men dette øker forhåpningene på skummelt vis.. :nailbiting:

Jeg er litt usikker på når El var men kanskje sist uke eller eller i helgen men jeg kjenner jeg er konstant kvalm å har sånn små stikkninger nede i magen! Kjenner også lukter blir mer sterkere enn vanlig!! Husker ikke hvordan det var sist for fant ikke ut at eg var gravid før i uke 11 Hehe men er dette noe tegn på kanskje at eg muligens er gravid veit ikke når eg kan teste meg har syklus som ikke heilt er å bli klok av pga pcos :-) takk for svar

Wæææ, dagens test 8/9 dpo etter 5 min! Ser dere noe? :o

Vedlegg

• IMG_3246.JPG
    IMG_3246.JPG
    283,4 KB · Visninger: 114
Føler jeg ser noe svaakt ja :) blir spennende dette! :D
Jeg har ikm 5 sep. Jeg har hatt en del utfold nå i det siste, gulere og litt creamy haha.. håper det er ett tegn ;)

Jeg har testet nå 3 ganger med 3 forskjellige tester. Alle dagene har jeg fått skyggestreker[emoji15] er det normalt med skyggestreker på 3 forskjellige tester liksom? [emoji848] er bare 9 dpo så er enda tidlig men

Vuderer fredag for da er vi bedt på hyttetur, blir sikkert alkohol der, noe jeg vil drikke minimalt av.. men fredag er kanskje litt tidlig for at noe vil slå ut, ikke lett å vite det der :arghh:
Blir det testing for deg i morgen igjen? :)

Jeg har testet nå 3 ganger med 3 forskjellige tester. Alle dagene har jeg fått skyggestreker[emoji15] er det normalt med skyggestreker på 3 forskjellige tester liksom? [emoji848] er bare 9 dpo så er enda tidlig men
Har ikke opplevd det, så vet ikke. Hadde nok bare tatt en ny imorgen eller fredag. Selvom jeg vet det er så kjipt å vente .. :p

Ikke fått skyggestrek på noen av mine streker! Fikk en slags antydning til strek i dag, som muligens kan være skygge, men håper ikke det :-)

Vuderer fredag for da er vi bedt på hyttetur, blir sikkert alkohol der, noe jeg vil drikke minimalt av.. men fredag er kanskje litt tidlig for at noe vil slå ut, ikke lett å vite det der :arghh:
Blir det testing for deg i morgen igjen? :)
Jeg har ikke flere tester igjen :-( Bestilte 20 i går, så mulig de kommer i morgen, men må nesten bare se det litt an! Det beste nå er at håpet i alle fall er der!

Lurt å teste på fredag da ja!:-) Spennende :D

Jeg har ikke flere tester igjen :-( Bestilte 20 i går, så mulig de kommer i morgen, men må nesten bare se det litt an! Det beste nå er at håpet i alle fall er der!

Lurt å teste på fredag da ja!:) Spennende :D
Åja, ja får håpe de kommer. Hvor bestiller du fra? :)

Ikke fått skyggestrek på noen av mine streker! Fikk en slags antydning til strek i dag, som muligens kan være skygge, men håper ikke det :-)

Jeg kommer ikke til å teste igjen før mandag ikm jeg [emoji23]
Den ene var det jo litt farge på. Jeg vet jo ikke om det er skyggestreker jeg får heller

Jeg kommer ikke til å teste igjen før mandag ikm jeg [emoji23]
Den ene var det jo litt farge på. Jeg vet jo ikke om det er skyggestreker jeg får heller
Flink da :p Jeg er testoman... Denne ppn tok jeg min første test 2 dpo, bare fordi det er så gøy å ta en test :p

Back
Topp