B
Bkno0658882
Guest
Flott om du lager deg et nick så er det enklere å føre opp og å følge deg
Hvordan gjør jeg det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott om du lager deg et nick så er det enklere å føre opp og å følge deg
Jeg må spørre dere kloke prøvere, og på forhånd beklage ekle detaljer; jeg har hatt mensmurringer nå i ei uke.
Hadde det jeg tolka som el-slim forrige søndag (20. aug), veldig stretchy og blankt, la seg liksom utpå papiret,- det trakk ikke ned.. mens idag har jeg plutselig en kjempemengde "utflod" som kunne minne om el-slim.. Er det flere som har opplevd dette?! Jeg er på cd 25 (og etter det jeg trodde 9 dpo)...
Nei eg ser ingen ting på den :-/Wæææ, dagens test 8/9 dpo etter 5 min! Ser dere noe?
Hvordan gjør jeg det?
8/9 dpo, blenda æsj , nå mistet jeg litt trua. Hadde så godfølelsen denne gangen!
8/9 dpo, blenda æsj , nå mistet jeg litt trua. Hadde så godfølelsen denne gangen!
Fortsatt tidlig Selvom jeg kjenner følelsen!8/9 dpo, blenda æsj , nå mistet jeg litt trua. Hadde så godfølelsen denne gangen!
Den gangen jeg ble gravid testet jeg negativt både 8 og 9 dpo men svakt positivt 11dpo så det er fortsatt masse håp selv om jeg skjønner følelsen godt!
Helt klart noe der! Spennende
Jeg tok den nederste testen med morgenurin og den øverste nå på kvelden håper det utvikler seg til en skikkelig strek fremover! litt usikker på når egget slapp da jeg hadde flere dager med positiv test men har tenkt at jeg har ikm mandag 4 så blir vell 9 dpo i dag da
Ikke alltid lett å skjønne seg på disse syntomene nei, og siden hver graviditet forskjellig så er det enda vanskeligere å tolke hva som skjer og ikke. Krysser fingrene for oss begge at det har klaffet, og vi sitter med positiv test over helga9 dpo i dag og murringene jeg hadde i magen hele mandagen, og som fikk meg til å tenke at dette hadde gått veien, har ikke vært der siden. Så jeg er ganske pesimistisk. Sist jeg ble gravid murret det og puppene var ømme på denne tiden.
Ikke alltid lett å skjønne seg på disse syntomene nei, og siden hver graviditet forskjellig så er det enda vanskeligere å tolke hva som skjer og ikke. Krysser fingrene for oss begge at det har klaffet, og vi sitter med positiv test over helga
Ja, det skjønner jeg, de fleste gjør nok det også og jeg har jo alltid min tidligere graviditet i bakhode jeg også når symptomene kommer sigende, blir litt sånn "merka jeg det eller det sist" vi kan bare håpe på at noe av det stemmer og at vi kjenner kroppen våresTakk, ja krysser fingre for det Vi prøver på vårt første barn, ble gravid, men spontan aborterte i uke 9. Det blir jo liksom til at jeg sammenlikner, selv om jeg sikker ikke burde....