- IKM UKE 36 -

Jeg må spørre dere kloke prøvere, og på forhånd beklage ekle detaljer; jeg har hatt mensmurringer nå i ei uke.
Hadde det jeg tolka som el-slim forrige søndag (20. aug), veldig stretchy og blankt, la seg liksom utpå papiret,- det trakk ikke ned.. mens idag har jeg plutselig en kjempemengde "utflod" som kunne minne om el-slim.. Er det flere som har opplevd dette?! Jeg er på cd 25 (og etter det jeg trodde 9 dpo)...

Akuratt det samme her!

Veldig veldig frista til å teste imorgen (egentlig allerede NÅ) da er jeg 11 dpo... Håper jeg glemmer testen når jeg går og tisser i morgen tidlig[emoji12] Tror vi er flere utålmodige sjeler her inne..[emoji28]

8635d50dc4c996514845bb6a619373c7.jpg
8/9 dpo, blenda :( æsj , nå mistet jeg litt trua. Hadde så godfølelsen denne gangen!

ed8d36fa899e1dea57621e38942152ae.jpg

Jeg tok den nederste testen med morgenurin og den øverste nå på kvelden:) håper det utvikler seg til en skikkelig strek fremover!:) litt usikker på når egget slapp da jeg hadde flere dager med positiv test men har tenkt at jeg har ikm mandag 4:) så blir vell 9 dpo i dag da :)

Den gangen jeg ble gravid testet jeg negativt både 8 og 9 dpo men svakt positivt 11dpo :) så det er fortsatt masse håp selv om jeg skjønner følelsen godt!

[emoji173]️[emoji173]️

Takk dere, vi får nå se. Kjente stikking på vei fra jobb , men var sulten. Men det er jo egentlig ikke sånn sulten mage kjenner ut akkurat , stikkingen altså :p

Søtsuget kommer sigende, da kommer vel tanta på besøk over helga [emoji53]

ed8d36fa899e1dea57621e38942152ae.jpg

Jeg tok den nederste testen med morgenurin og den øverste nå på kvelden:) håper det utvikler seg til en skikkelig strek fremover!:) litt usikker på når egget slapp da jeg hadde flere dager med positiv test men har tenkt at jeg har ikm mandag 4:) så blir vell 9 dpo i dag da :)
Helt klart noe der! Spennende :-)

Er dpo 8 idag, vært konstant keen på noe søøtt, slapp, kvalm, uvel innimellom.. føler jeg bare leter etter symptomer så kommer de .. haha! Pleier egentlig ikke å ha sånne symptomer før tr, men en gang må vel være den første :think005

9 dpo i dag og murringene jeg hadde i magen hele mandagen, og som fikk meg til å tenke at dette hadde gått veien, har ikke vært der siden. Så jeg er ganske pesimistisk. :sorry: Sist jeg ble gravid murret det og puppene var ømme på denne tiden.

9 dpo i dag og murringene jeg hadde i magen hele mandagen, og som fikk meg til å tenke at dette hadde gått veien, har ikke vært der siden. Så jeg er ganske pesimistisk. :sorry: Sist jeg ble gravid murret det og puppene var ømme på denne tiden.
Ikke alltid lett å skjønne seg på disse syntomene nei, og siden hver graviditet forskjellig så er det enda vanskeligere å tolke hva som skjer og ikke. Krysser fingrene for oss begge at det har klaffet, og vi sitter med positiv test over helga :)

Ikke alltid lett å skjønne seg på disse syntomene nei, og siden hver graviditet forskjellig så er det enda vanskeligere å tolke hva som skjer og ikke. Krysser fingrene for oss begge at det har klaffet, og vi sitter med positiv test over helga :)

Takk, ja krysser fingre for det :)Vi prøver på vårt første barn, ble gravid, men spontan aborterte i uke 9. Det blir jo liksom til at jeg sammenlikner, selv om jeg sikker ikke burde....

Takk, ja krysser fingre for det :)Vi prøver på vårt første barn, ble gravid, men spontan aborterte i uke 9. Det blir jo liksom til at jeg sammenlikner, selv om jeg sikker ikke burde....
Ja, det skjønner jeg, de fleste gjør nok det også og jeg har jo alltid min tidligere graviditet i bakhode jeg også når symptomene kommer sigende, blir litt sånn "merka jeg det eller det sist" :p vi kan bare håpe på at noe av det stemmer og at vi kjenner kroppen våres :)

Back
Topp