Sitrus.
Gift med forumet
![]()
Her er testen fra i morges! Det er noe der, men hva vet jeg ikke [emoji85]
Se der ja, der skimter jeg noe! Men mest helt øverst? Spennende. Ny test i morgen da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Her er testen fra i morges! Det er noe der, men hva vet jeg ikke [emoji85]
Se der ja, der skimter jeg noe! Men mest helt øverst? Spennende. Ny test i morgen da eller?
Blir nok på søndag[emoji23] prøve å drøye
og jeg som egentlig hater å testeHehe, bra det, lykke til! Her skal jeg være fornøyd om jeg kommer meg gjennom kvelden uten at det ryker en nyog jeg som egentlig hater å teste
![]()
Tok en nå, midt på natta... fikk ikke sove... synes jeg skimter noe her, men synes den var rart plassert. Er det bare meg eller er streksynet tatt helt av? [emoji23]
Hm, tror ikke jeg kan se noe men vet ikke helt hvor streken skal være på disse.. håper neste er sterkere!
Her ble det ny test i dag, samme ultrasvake skyggestrek som i går.. kanskje til og med svakereså da tror jeg nesten at jeg skal vente å se om jeg begynner å spotte før jeg tester noe mer. Huff, skikkelig skuffa nå. Men aldri mer babyplan om jeg ikke ender opp som gravid, orker ikke flere skyggestreker!
Da er vi to[emoji173]️[emoji173]️ har fått skyggestrek på alle testene jeg har tatt! Å mine er ikke fra babyplan men fra apoteket[emoji52]

Hm, tror ikke jeg kan se noe men vet ikke helt hvor streken skal være på disse.. håper neste er sterkere!
Her ble det ny test i dag, samme ultrasvake skyggestrek som i går.. kanskje til og med svakereså da tror jeg nesten at jeg skal vente å se om jeg begynner å spotte før jeg tester noe mer. Huff, skikkelig skuffa nå. Men aldri mer babyplan om jeg ikke ender opp som gravid, orker ikke flere skyggestreker!
Da er vi to[emoji173]️[emoji173]️ har fått skyggestrek på alle testene jeg har tatt! Å mine er ikke fra babyplan men fra apoteket[emoji52]
11/12 dpo i dag å tror det toget har gått, prøvd i 8 måneder å begynner å bli litt oppgitt![]()
![]()
![]()

Gratulerer![]()
Jeg kan settes på gravid[emoji3][emoji173]️
RFSU early (10 mmol), sjølsagt heilt krittkvit. Dag 24. Maks 11 DPO, kanskje berre 7 DPO.