* * * IKM uke 36 <3 * * *

Begynt å legge inn aksjer her også. Cd12 i dag :) vet ikke helt når jeg venter EL men engang i løpet av uka ;) vannete utflod og fremgang på eltestene så det nærme seg.

Hos meg er det vanskelig å vurdere om utfloden faktisk ER vannete eller kremete eller hva. Blank er den i alle fall, og tynnflytende, det er bare ikke så mye av den. Vi får se. Prøver å legge inn aksjer i kveld tror jeg. :)
 
Lurer sånn på når el er/var denne mnd. Tok ut spiral 28. juli og blødde lite. Fikk det som lignet vanlig mens 4. august. Stemmer jo med tidligere sykluser før spiralen. Men er så utålmodig!! Og har tusen (sikkert innbilte) symptomer allerede :p Vil teste nå, men vet jo det er unødvendig. Var testegal sist og hadde håp om å unngå det igjen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Positiv el-test igår :) så nå er det bare å håpe... :)
Er veldig imponert over 12 ganger i uka ;-)
 
Haha ja det blir sånn:p har registrert på "ladytimer " siden jeg fikk tilbake mensen i februar etter fødsel i desember-14. Hatt lange sykluser og ingen lik hver måned... så da tenkte vi vertfal innen den uken en eller Anna gang sku den sitte:p

Jenta vår satt på 1. Forsøk og da gjorde vi det samme en uke:p
 
Vi har lagt inn aksjer siden mandag, siste gang i dag. 12 ganger på denne uka her!:p
Får håpe det sitter en liten lillebror/søster inni her♡

Må sei at eg også er imponert over frekvensen!! :p Korleis har de fått tid til det innimellom alt? Haha! Me prøver å få det til kvar dag denne EL-perioden, men ikkje lett med krevande jobbar på kvar vår kant, sosiale happenings, besøk, trening etc, etc! Kjem nok ikkje opp i 12, men eit stykke på veg iallfall, hihi. Kryssar fingrane for oss alle!! :)
 
Håper det beste for alle jeg også :)
Jo får tid til det man vil? Haha neida. Han jobber offshore så har 4 uker fri, jeg er enda i mamma perm. Jeg trener så og si hver dag :)
 
Håper det beste for alle jeg også :)
Jo får tid til det man vil? Haha neida. Han jobber offshore så har 4 uker fri, jeg er enda i mamma perm. Jeg trener så og si hver dag :)

Forstår at de må utnytta dei 4 vekene! :) I det minste er de fleksible dei vekene han er heime då. Her er begge heime frå jobb først i 19-tida (jobbar i utlandet) og endå seinare enn det om det er trening eller andre ting etter jobb... Men det gjeld å utnytta tida godt uansett! Fekk max på monitoren i dag, så her gjeld det å køyra på i eit par dagar til! :p
 

Er du klar over at du kan sitere de du svarer, slik at de får et varsel om det, og så er det lett for alle å vite hvem du snakker til? Hvis du er på data, så trykker du på "svar" som står under det/de innleggene du vil sitere, og så kan du skrive under innlegget (eller mellom, hvis du vil sitere og svare flere samtidig). Hvis du er på app, bare markerer du innlegget du vil sitere, og velg quote. :)
 
Hmm tror el har vært for et par dager siden. Lørdag og søndag var jeg så våt der nede at jeg måtte ha bind, føltes ut som om det rant og rant :eek: i dag er det kun hvit tykk utflod som holder seg inni hufsa!

Kan el ha vært i helga tro? :s
 
Hos meg er det vanskelig å vurdere om utfloden faktisk ER vannete eller kremete eller hva. Blank er den i alle fall, og tynnflytende, det er bare ikke så mye av den. Vi får se. Prøver å legge inn aksjer i kveld tror jeg. :)

Er jo bare å kjøre på rundt denne tiden uansett :) så egentlig spiller det jo ingen rolle akkurat når EL er. Selv om det er greit å vite når en er i dpo land. Ganske stor forskjell på en negativ g-test på 10 og 12 dpo :p
 
Dere? Har registrert mensen siden februar. Har veldig lyst å finne ut hvor jeg er i dpo land. Tok El test som var mest positiv på lørdag /søndag. Hvor lang syklus ville dere sagt jeg har?
 

Vedlegg

  • 1439923545458.jpg
    1439923545458.jpg
    38,2 KB · Visninger: 25
Er jo bare å kjøre på rundt denne tiden uansett :) så egentlig spiller det jo ingen rolle akkurat når EL er. Selv om det er greit å vite når en er i dpo land. Ganske stor forskjell på en negativ g-test på 10 og 12 dpo :p

Klart, man har jo lyst til å vite omtrent når mensen er ventet og slikt. Men jeg tror det er det vi har bommet på tidligere, at vi sluttet å ha sex for tidlig fordi vi egentlig var litt slitne av presset og sexlysten hadde gått litt over (jeg har alltid en økning der den første tida etter mens), og så har vi faktisk gått glipp av eggløsningen fordi syklusene mine ble lengre igjen. Så for vår del føler jeg det hadde vært veldig okey å vite nøyaktig at den var så vi vet at vi i det minste har timet rett, og så klart når mensen er ventet, når man ikke lengre kan ta seg et glass eller to, i det hele tatt. Vi kjører på i alle fall. ;)
 
Dere? Har registrert mensen siden februar. Har veldig lyst å finne ut hvor jeg er i dpo land. Tok El test som var mest positiv på lørdag /søndag. Hvor lang syklus ville dere sagt jeg har?

Det varierer jo litt hva man sier der. Noen sier at man er teller 1 dpo dagen etter at testen har blitt negativ igjen (spesielt hvis man kanskje har hatt maaange positive og de enda blir sterkere før de blir svakere igjen), mens noen sier man skal tenke 0-48 timer etter første positive test. Fortsatte du å teste etter helga? Har du testet noen av de andre syklusene?
 
Det varierer jo litt hva man sier der. Noen sier at man er teller 1 dpo dagen etter at testen har blitt negativ igjen (spesielt hvis man kanskje har hatt maaange positive og de enda blir sterkere før de blir svakere igjen), mens noen sier man skal tenke 0-48 timer etter første positive test. Fortsatte du å teste etter helga? Har du testet noen av de andre syklusene?


Nei dette er første forsøk. Testa for El hele uken. Kun antydning te positiv lørdag og søndag. I går negativ og i dag negativ.
 
Hmm tror el har vært for et par dager siden. Lørdag og søndag var jeg så våt der nede at jeg måtte ha bind, føltes ut som om det rant og rant :eek: i dag er det kun hvit tykk utflod som holder seg inni hufsa!

Kan el ha vært i helga tro? :s

Kan jo ha vært, men samtidig så kan man ha flere perioder med f.eks. el-slim i samme syklus. Er forøvrig enig med Verpehøna, fortsett å legg inn aksjer, bare i tilfelle. Denne mnd gir vi alt. <3
 
Back
Topp