* * * IKM uke 36 <3 * * *

Da er eltestingen begynt. Litt tidlig kanskje men med de ustabile syklusene i det siste så tar jeg ingen sjanser :D
Gøy å få to streker i det minste da hehe. Ikke bare helt blenda som de g-testene er.

Vurderer å bare ha sex annenhver dag fra nå cd9 frem til cd20-22 ca. Tror ikke jeg gidder tempe denne mnd heller. Lillejenta våkner så mye på nettene for tiden så det blir bare tull uansett.

Kjenner det samme, vi la inn de første aksjene i går, og jeg er jo faktisk på syklusdag 12 (vanskelig å beregne når mens faktisk starter når det begynner med gradvis økende mengder med brunlig/rødlig spotting/blødninger over dagesvis før jeg endelig får den blødningen som jeg normalt skulle hatt på dag 1 etter en dag med spotting. Så akkurat det er på en måte ikke det viktigste, må bare passe på å få inn aksjene regelmessig. Prøver temping og ser om jeg får det mer til. Blir det tull denne syklusen også så går jeg over til å tempe vaginalt.
 
Kjenner det samme, vi la inn de første aksjene i går, og jeg er jo faktisk på syklusdag 12 (vanskelig å beregne når mens faktisk starter når det begynner med gradvis økende mengder med brunlig/rødlig spotting/blødninger over dagesvis før jeg endelig får den blødningen som jeg normalt skulle hatt på dag 1 etter en dag med spotting. Så akkurat det er på en måte ikke det viktigste, må bare passe på å få inn aksjene regelmessig. Prøver temping og ser om jeg får det mer til. Blir det tull denne syklusen også så går jeg over til å tempe vaginalt.

Det har jeg gjort hele tiden, men lille våkner jo typisk kl 5 kanskje, så er det bare en time til jeg skal tempe. Blir bare tull. Men hvor tempet du istedenfor?

Er vanskelig med den spottingen. Hva teller og hva teller ikke. Og hvor går grensen mellom spotting og lett mens.
 
Det har jeg gjort hele tiden, men lille våkner jo typisk kl 5 kanskje, så er det bare en time til jeg skal tempe. Blir bare tull. Men hvor tempet du istedenfor?

Er vanskelig med den spottingen. Hva teller og hva teller ikke. Og hvor går grensen mellom spotting og lett mens.

Jeg temper i munnen nå.
Hvis hun våkner kl. 5, kan du jo endre tempetidpunktet ditt til det da?

Er akkurat det ja, lett mens som er rødbrunlig, eller er det kraftig spotting? Var tydelig før, men har hatt tre sykluser med slike uendelige menstruasjoner i prøvingen, og som har en veldig uklar begynnelse. :p
 
Jeg temper i munnen nå.
Hvis hun våkner kl. 5, kan du jo endre tempetidpunktet ditt til det da?

Er akkurat det ja, lett mens som er rødbrunlig, eller er det kraftig spotting? Var tydelig før, men har hatt tre sykluser med slike uendelige menstruasjoner i prøvingen, og som har en veldig uklar begynnelse. :p

Ja hadde jeg bare fått tempet ;) men må som regel gå ned til henne med engang.
 
Herregud, dagene fra tr til el går sååå sakte :p de bruker jo vanligvis å fly av gårde ;) enda jeg har hatt arbeidshelg, og masse og gjort hele tiden :p

Hvordan går det med dere? :D
 
Herregud, dagene fra tr til el går sååå sakte :p de bruker jo vanligvis å fly av gårde ;) enda jeg har hatt arbeidshelg, og masse og gjort hele tiden :p

Hvordan går det med dere? :D

Har begynt å legge inn aksjer her, aner ikke når EL kommer. Har hatt mensmurringer de to siste kveldene, og vannete utflod. I dag var der derimot tørrere. Tempen er opp og ned og sier meg ingenting foreløpig. Så vi å bare legge inn aksjer, vente og se. :p

Lenge til du venter el?
 
Jaaaa!! Testene mine var kommet likevel!! Trodde ikke de kom før tidligst mandag men fant en pakke innimellom 2 ukers reklame!

Er et godt stykke unna EL men vil teste i morra og fremover pga MA og mulig tullete syklus. Er bare cd7 i morgen. EL normalt på cd16
 
Nå har vi 1/2 flaske solvipect i hus, tilfeldigvis. Jeg har jo lite tro på slikt, men når kan man begynne å ta det? Ser det er nevnt tidligere i tråden....
 
Nå har vi 1/2 flaske solvipect i hus, tilfeldigvis. Jeg har jo lite tro på slikt, men når kan man begynne å ta det? Ser det er nevnt tidligere i tråden....

Kan sikkert begynne nå hvis du vil, med en liten dose daglig. Tenker uka før el er den viktigste. :)
 
Har begynt å legge inn aksjer her, aner ikke når EL kommer. Har hatt mensmurringer de to siste kveldene, og vannete utflod. I dag var der derimot tørrere. Tempen er opp og ned og sier meg ingenting foreløpig. Så vi å bare legge inn aksjer, vente og se. :p

Lenge til du venter el?

Ja, ikke annet å gjøre enn å legge inn aksjer ;) venter el fredag eller lørdag. Begynner å jobbe dagtid denne uka, så litt spent på om jeg får testet etter el på formiddagene :p starter å teste onsdag :D
 
Nå har vi 1/2 flaske solvipect i hus, tilfeldigvis. Jeg har jo lite tro på slikt, men når kan man begynne å ta det? Ser det er nevnt tidligere i tråden....

Jeg har hørt fra tr til el, men jeg glemmer det hele tiden og tar det når jeg husker det :p Hehe :p
 
Du er lagt til, velkommen som ny prøver. :) Har du barn fra før? Ser det står i signaturen din at du venter barn i juli?
Takk :)
ja jeg har ei prinsesse på 2 år, prøver nå på nr 2. Håper jeg fikk til å endre signaturen min :)
 
Begynt å legge inn aksjer her også. Cd12 i dag :) vet ikke helt når jeg venter EL men engang i løpet av uka ;) vannete utflod og fremgang på eltestene så det nærme seg.
 
Back
Topp