* * * IKM uke 36 <3 * * *

ImageUploadedByBV Forum1439494519.256325.jpg


30 bt-strimler og en digital, termometeret ligger på soverommet. bring it on! :D
 
Åhr, hater å høre: du må bare ikke stresse led det. Da går det med en gang!
Er som om de skulle sagt, det er bare din egen feil at du ikke blir gravid. Eller, det er bare du som ødelegger for deg selv nå...

Jepp! De som sier det aner ikke hva de snakker om :p
 
Vi er i alle fall mange nok til at man finner forståelse og sjelefrender som svarer på strektolking uten å dømme. ;)

Ja :) godt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon. Har ingen venninner som prøver, så har ingen som forstår hvordan det er.
 
Ja :) godt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon. Har ingen venninner som prøver, så har ingen som forstår hvordan det er.

Og dette er jo ofte ikke noe man snakker med så mange om heller. Så forumet er er veldig fint utløp for mye, og alt hva jeg har lært her inne da! :)
 
Solvipect er helt grimt! Jeg tok det en halv uke, så orket jeg ikke mer. Usj. :p Da trives jeg bedre med bidronninggele-honningen min hver morgen og kveld. :D Bare si ifra når du har dato. Du kan jo gjøre en gjettning nå, så flytter jeg deg bare? :)
Tror ikm er 4 september :) Bidronninggele-honning hva er det? :p
 
Pp4, sluttet på p-piller i januar. Har hatt lange sykluser! Nettopp ferdig med tr og forrige gang jeg hadde henne på besøk var 21 april :eek:

Grøss! Syns mine sykluser er lange når de er opp i en uke over normalen for meg. Utrolig kjedelig.
 
Ah, kanskje det blir det neste pp (om det blir flere...) :)

syntes ikke man bare skal informere om bidronninggele uten å informere om at den kan klusse til syklusen...
for det gjør den... vi var flere prøvere som forsøkte bidro over flere pp, og vi tempet og testet etter el, og hos alle sammen ble eggløsningen kraftig forskjøvet, da bidronningegelen sørger for å forsterke eggene på en måte, ergo el tar lenger tid og resten av syklusen blir da kødda til.. Min syklus og el ble forskjøvet med hele 5 dager faktisk... dette skjedde begge pp jeg brukte den....

OG man må være super obs på da neste pp igjen for da har el en tendens til å komme myyyyye før!
min el kom på cd 10 i de to pp jg tok bidro...
dette er ikke kun min erfaring, snakker for flere...

så syntes man skal lese seg godt opp på de forskjellige tilskudddene før man "råder" noen til å prøve det...
 
og den må for guds skyld ikke tas når man har bekreftet el... og eneste man kan bekrefte el på er ved temping, så ....
det er ikke bare bare å ta tilskudd i en slik fase som vi er i...
 
syntes ikke man bare skal informere om bidronninggele uten å informere om at den kan klusse til syklusen...
for det gjør den... vi var flere prøvere som forsøkte bidro over flere pp, og vi tempet og testet etter el, og hos alle sammen ble eggløsningen kraftig forskjøvet, da bidronningegelen sørger for å forsterke eggene på en måte, ergo el tar lenger tid og resten av syklusen blir da kødda til.. Min syklus og el ble forskjøvet med hele 5 dager faktisk... dette skjedde begge pp jeg brukte den....

OG man må være super obs på da neste pp igjen for da har el en tendens til å komme myyyyye før!
min el kom på cd 10 i de to pp jg tok bidro...
dette er ikke kun min erfaring, snakker for flere...

så syntes man skal lese seg godt opp på de forskjellige tilskudddene før man "råder" noen til å prøve det...

Kødder du ikke! Da er det derfor mine sykluser køddet! Den ene var plutselig på 34 dager, mens den andre på 24! På den korteste var EL på cd17 så 7 dagers lutealfase! Men helt greit å vite hvorfor da! Det var de to mnd jeg gikk på bidro.
 
Kødder du ikke! Da er det derfor mine sykluser køddet! Den ene var plutselig på 34 dager, mens den andre på 24! På den korteste var EL på cd17 så 7 dagers lutealfase! Men helt greit å vite hvorfor da! Det var de to mnd jeg gikk på bidro.

nemlig, derfor kjenner jeg at jeg blir litt irritert når folk bare kaster ut "råd" osv uten å egentlig vite hva de informerer om !
 
Back
Topp