* * * IKM uke 36 <3 * * *

Nei dette er første forsøk. Testa for El hele uken. Kun antydning te positiv lørdag og søndag. I går negativ og i dag negativ.

Var kontrollstreken like sterk som teststreken?
Hvis jeg skal ta en gjettning ville jeg kanskje sagt at el kanskje var på søndag eller i går, og gitt at du har litt gjennomsnittlig lutealfase så har du kanskje ikm søndag-tirsdag i denne uka. Men det er jo altså bare gjetting. ;)
 
Eg syns det:p på de nederst
 

Vedlegg

  • 1439926293350.jpg
    1439926293350.jpg
    27,4 KB · Visninger: 40
Var kontrollstreken like sterk som teststreken?
Hvis jeg skal ta en gjettning ville jeg kanskje sagt at el kanskje var på søndag eller i går, og gitt at du har litt gjennomsnittlig lutealfase så har du kanskje ikm søndag-tirsdag i denne uka. Men det er jo altså bare gjetting. ;)

Hva er lutealfase? Trodde jeg hadde Ikm i slutten av måneden eg?
 
Hva er lutealfase? Trodde jeg hadde Ikm i slutten av måneden eg?

Altså, jeg mente uka som i tråden vi skriver i. ;)
Lutealfase er tiden mellom el og ikm. Kan variere, men man antar liksom 14 dager, tror det er et vanlig gjennomsnitt eller noe.
 
Denne pp prøver vi alt - pergotime og solvipect. Bare synd at samboer er forskjøla og ikke helt i form.. Men han prøver det skal han ha! ;) Håper det er klaffer denne gang :p
 
Kan jo ha vært, men samtidig så kan man ha flere perioder med f.eks. el-slim i samme syklus. Er forøvrig enig med Verpehøna, fortsett å legg inn aksjer, bare i tilfelle. Denne mnd gir vi alt. <3
99% sikker at ikke elslim kommer igjen, dette skjer nokså ofte... :p Dessuten orker jeg faktisk ikke ha sex i dag! Hadde aldri trodd jeg skulle si det..... Men se der, babyprøving er utmattende!
 
Ja her kom plutselig EL en uke senere enn vanlig en mnd så da gikk vi glipp av den. Så nå er det annenhver dag mellom cd10 og 20, også hver 3. Frem til ikm. Føler det bør være helgradering nok :)
 
Hei. Hadde positiv el test igår. Hadde sex søndag kveld, men pga datter som våknet og endte i vår seng igår ble det ingenting igår. Håper vi får det til kveld og st jeg om 2 uker får positiv test!!

Hvordan går det med
Dere andre??
 
Hei. Hadde positiv el test igår. Hadde sex søndag kveld, men pga datter som våknet og endte i vår seng igår ble det ingenting igår. Håper vi får det til kveld og st jeg om 2 uker får positiv test!!

Hvordan går det med
Dere andre??

Spennende!!:D
Her har vi nå avslutta prøving for denne gang. Positiv El test lørdag og søndag og negativt mandag, tirsdag og i dag. Så håper jeg er sånn 3 dpo nå:D
 
Føler meg gravid jeg haha. Hvis det sitter nå så satt det på første forsøk med denne og dattra vår som kom 13.12 :p kan vel ikke være så heldige vel?
 
Hei!
Ser ut som om EL kommer i kveld/morgentidlig, som gjør at jeg blir tilhørende denne IKM-tråden istedet :)
Usikker på om det blir 31. eller 1., men kan vel bare sette meg opp med IKM 1 . September. :) (pp3)
 
Ser ut som el i dag? Eller hvordan skal slimet være da? Hehe :p Og hva blir da ikm hvis syklusen er normal? :) jeg blir en smule forvirra av alle disse forkortelsene kjenner jeg...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Endelig kjenner jeg litt i eggstokkene igjen! Skal ha EL på søndag ifølge app. Første PP med EL testing, begynner i morgen, og har tatt en slurk solvipect til morgenen i dag. Æsj! ;) Dette skal være måneden jeg blir gravid!
 
Back
Topp