* * * IKM uke 36 <3 * * *

Dere? Tok en el test nå og den var negativ. Vert negativ siden søndag kveld.
Men nå var det kremet utflod igjen når jeg tørka meg? Normalt det etter el?

Høres helt normalt ut ja. Kremet utflod er vel ikke det man spesielt forbinder med fruktbarhet, det er jo mer veldig vannete eller slimete. Og mange beskriver at de har veldig mye kremete utflod, gjerne gulaktig, når de er gravide.

Rart hvordan man plutselig blir så opptatt av denne utfloden, når jeg husker tidligere jeg helst lot som om det var noe som ikke fantes. :p
 
Høres helt normalt ut ja. Kremet utflod er vel ikke det man spesielt forbinder med fruktbarhet, det er jo mer veldig vannete eller slimete. Og mange beskriver at de har veldig mye kremete utflod, gjerne gulaktig, når de er gravide.

Rart hvordan man plutselig blir så opptatt av denne utfloden, når jeg husker tidligere jeg helst lot som om det var noe som ikke fantes. :p

Får håpe det er grunnen ja haha!
 
Aff, denne eltestingen altså... Blir jo aldri positive disse testene. Cd15 i dag og enda ingen positiv eltest. Gått fra vannete og elslim til kremete nå så tenker at kroppen har prøvd på EL men kanskje ikke fått det til enda... Blir så usikker. Vi fortsetter å legge inn aksjer i hvert fall.
image.jpg
 
Eg ville heller stolt på kroppen min en positive el tester. Mine som var de sterkeste var heller ikke 100% positive..
 
Aff, denne eltestingen altså... Blir jo aldri positive disse testene. Cd15 i dag og enda ingen positiv eltest. Gått fra vannete og elslim til kremete nå så tenker at kroppen har prøvd på EL men kanskje ikke fått det til enda... Blir så usikker. Vi fortsetter å legge inn aksjer i hvert fall.
Vis vedlegget 131732

Kjempefrustrerende når det er sånn. Gav opp el-testingen etter noen sykluser fordi det ble sånn hver mnd, jeg var sikker på at el måtte ha vært, men jeg fikk jo ikke noe utslag.
 
Jeg har alltid testet etter el til den ble positiv, og ikke testet etter det. Det har alltid stemt, for tr kommer nøyaktig 14 dager etter positiv test :p men denne gangen fikk jeg ganske sterk i går kl 12 og 16:30 (mulig positiv), litt svakere idag kl 12, men negativ idag kl 16:30 :/ venter egentlig el lørdag, så får kanskje positiv i morgen?
ImageUploadedByBV Forum1440093417.176190.jpg
 
2a8hit3.jpg


Jeg må si jeg er evig takknemlig for at jeg temper i tillegg, når kroppen min tuller som nå..
Den har aldri brukt mer enn 1 dag på å slippe egget og nå har den prøvd i mange dager...

Tulle kropp altså :(
Men har alltid el slim osv før el men har ikke hatt noe av det enda så satser på antall el på søndag som planlagt :p
 
2a8hit3.jpg


Jeg må si jeg er evig takknemlig for at jeg temper i tillegg, når kroppen min tuller som nå..
Den har aldri brukt mer enn 1 dag på å slippe egget og nå har den prøvd i mange dager...

Tulle kropp altså :(
Men har alltid el slim osv før el men har ikke hatt noe av det enda så satser på antall el på søndag som planlagt :p

Må bare få si til deg at du er god♡ og håper dere får en spire snart. Grovleste litt gjennom noen innlegg tidligere.
Og ble så takknemlig for vår situasjon. Jenta vår satt på første forsøk. Vi tenker ikke over hvor heldig vi var før vi leder hvor lenge andre prøver...♡
 
Må bare få si til deg at du er god♡ og håper dere får en spire snart. Grovleste litt gjennom noen innlegg tidligere.
Og ble så takknemlig for vår situasjon. Jenta vår satt på første forsøk. Vi tenker ikke over hvor heldig vi var før vi leder hvor lenge andre prøver...♡


Å å, tusen takk for en varmende og god kommentar :) <3
Jeg unner ingen å gå gjennom alt vi har måtte gjøre, derfor blir jeg så gla hver gang jeg hører noen faktisk får det til med engang :)
Vi har nå valgt å forsøke babyklister fra Danmark denne gang, så håper vi det kan hjelpe :)
Er iallefall verdt å forsøke :)

Men takk for gode ord <3
 
Å å, tusen takk for en varmende og god kommentar :) <3
Jeg unner ingen å gå gjennom alt vi har måtte gjøre, derfor blir jeg så gla hver gang jeg hører noen faktisk får det til med engang :)
Vi har nå valgt å forsøke babyklister fra Danmark denne gang, så håper vi det kan hjelpe :)
Er iallefall verdt å forsøke :)

Men takk for gode ord <3

Håper det snart sitter en etterlengtet spire inni der uansett hvilken metode dere må gjøre ♡
Er så rart det der at noen skal vente så lenge og andre ingenting...

Nå har vi prøvd første gang på nr 2 og kjenner jeg blir skuffa om den ikke sitter nå liksom:eek:
 
Vet ikke helt om det er her jeg skal skrive....men blir gjerne med på lista:) Er 1. pp, forventet IKM er lørdag 5. september.
 
Nå er EL rett rundt hjørnet. Slim i går og vannete uf idag. Har ikke testet etter EL denne PP, så derfor vet jeg ikke helt nøyaktig. Men etter kalenderen så er EL imorgen. Spennende dager nå fremover. :)
 
Da ser det ut til at EL er i dag?! Flere dager for tidlig i såfall. Jeg avventer til jeg har fått testa et par dager til, men i såfall er IKM 1-2 september og ikke 6 slik jeg hat tenkt til nå
 
Bare si ifra hvis du skal flyttes. :)

Hvis du hadde orket, kunne du bare flyttet meg til den 3...? Kroppen er klussete.. Kan hende jeg får tr litt før, men jeg vil ikke regne meg selv som "på overtid" før den 3. uansett - så det føles mer riktig :)
 
4 dpo....

Når anbefales det å teste? Mener å huske 10-11 dpo fra sist, men husker ikke
 
4 dpo....

Når anbefales det å teste? Mener å huske 10-11 dpo fra sist, men husker ikke

Du kan teste da om du har sensitive tester. Noen allerede fra 8-9 dpo. Anbefalingen er vel IKM som for gjennomsnittet er 14 dpo (her er jeg usikker, min IKM er 10 dpo)

Syns jeg husker deg... Var du på februar 14 eller noe? Lusket i håndarbeidstrådene der en periode, jeg hørte til april 14
 
EL positiv i dag, da blir ny IKM 2. September, kan flyttes fra 6


Håper det blir mange positive tester i uke 36, nå er det vår tur!

Mandag 31. august
Marsgulle pp 1
titteii pp 3
38si pp 1
prøver i 2014!:) pp 1

Tirsdag 1. september
Idamamma pp 2
Chanett pp 8
Verpehøna pp 5
Smikksmokk pp 1
Lillafrosk pp 3

Onsdag 2. september
toneany pp 6
MarleneF pp 1
drømmeren84 pp 57/14
fargeklatten89

Torsdag 3. september
Smuta pp 8
Frk.Smestad pp 1

Fredag 4. september
Emiliepia pp 4
lillefrokentrille pp 1

Lørdag 5. september
Ugle<3 pp 2
Minnie89 pp 5
Milly1 pp 5
Babi
*solstråla30*

Søndag 6. september
Jellybean88 pp 4
Gutt2010, spire2015? pp 8
Terne pp 7

Gravid <3


Tante på besøk...


Passert IKM??


Ikke oppdatert


Bare skriv når du tror IKM er og hvilken pp du er i, hvis du ønsker. Quote gjerne så jeg er sikker på at jeg får alle med. :)
 
Jeg skal få oppdatert lista i løpet av helga, mye som skjer :)
 
Back
Topp