* * * IKM uke 36 <3 * * *

Du kan teste da om du har sensitive tester. Noen allerede fra 8-9 dpo. Anbefalingen er vel IKM som for gjennomsnittet er 14 dpo (her er jeg usikker, min IKM er 10 dpo)

Syns jeg husker deg... Var du på februar 14 eller noe? Lusket i håndarbeidstrådene der en periode, jeg hørte til april 14
Mars 14 ;-)
 
Bare skriv når du tror IKM er og hvilken pp du er i, hvis du ønsker. Quote gjerne så jeg er sikker på at jeg får alle med. :)

Har ikke kommet på lista, ikm 6. sept. 1. pp
 
Jeg har hatt mye opp og ned på tempen nå mens jeg ventet på el, men variasjonene ble gradvis mindre. I dag var tredje dagen med stigende temp, så da mente Fertility Friend at jeg er 3 dpo i dag, og hadde EL på syklusdag 17. Forrige syklus var visst el på syklusdag 20... Så da har jeg flyttet meg selv til torsdag i uke 36, og håper TR ikke kommer. Vi hadde sex 3 dager før EL, og på EL dagen. Skal også legge inn aksjer i dag, og sikkert en gang til, bare for å gardere oss litt ekstra i tilfelle FF har bommet litt på EL dagen. Har hatt sex hver tredje dag denne syklusen, kjenner det har funket greit, selv om jeg helst så det hadde blitt annenhver dag. Ikke hver gang begge er i form da, så sånn ble det. :) Hååper det blir en spire nå, etter et halvt år. <3
 
Last edited:
Da tror jeg lista er oppdatert, bare si i fra om det er noen oppdateringer jeg har misset i farta eller noen som har endringer eller vil på. :)

Bare en ukes tid til testetida begynner for min del! (eller, 4 dager tenker jeg kanskje er mer realistisk å si... Men jeg skal prøve å holde meg en uke;) )
 
Jeg håper jeg klarer å holde meg til neste fredag med å teste jeg. Kanskje jeg også klarer å vente til lørdag!!
 
Da tror jeg lista er oppdatert, bare si i fra om det er noen oppdateringer jeg har misset i farta eller noen som har endringer eller vil på. :)

Bare en ukes tid til testetida begynner for min del! (eller, 4 dager tenker jeg kanskje er mer realistisk å si... Men jeg skal prøve å holde meg en uke;) )


Tror ikke du fikk med deg at jeg spurte, så spør på nytt :)
Hadde du orket å flytte meg til den 3.? :)

Hvor mange dpo er du? :) (edit; leste det etterpå :p du skal begynne teste rundt 10 dpo, om jeg regnet riktig?)
Jeg er vel.. 2 dpo tror jeg.. Tenkte prøve å glemme hele Dpo-land denne pp, og bare vente på tr :p (om det er mulig for meg) :p
 
Tror ikke du fikk med deg at jeg spurte, så spør på nytt :)
Hadde du orket å flytte meg til den 3.? :)

Hvor mange dpo er du? :) (edit; leste det etterpå :p du skal begynne teste rundt 10 dpo, om jeg regnet riktig?)
Jeg er vel.. 2 dpo tror jeg.. Tenkte prøve å glemme hele Dpo-land denne pp, og bare vente på tr :p (om det er mulig for meg) :p

I følge appen er jeg 3 dpo i dag ja, og håper å klare å vente til 10 dpo med å teste, men jeg er litt sprø med den testinga, sååå. ;) Klarer ikke å glemme, men tenker at det kanskje er like greit å gradvis få negative tester og få senket forventningene, enn at jeg skal spare meg til IKM og være sååå spent når jeg har ventet ekstra lenge og dermed vil få et svar som er mer "garantert", og så blir det blankt nei.

Kommer til å legge inn aksjer i dag uansett, er på syklusdag 20 i dag, og det var da el kom sist gang. Tempen min har gått så mye opp og ned, så selv om jeg er på tredje dagen med stigning nå og det forsåvidt er den høyeste tempen jeg har hatt siden TR, så syns jeg ikke stigningen er SÅ høy, så vi tar ingen sjanser. :p
 
I følge appen er jeg 3 dpo i dag ja, og håper å klare å vente til 10 dpo med å teste, men jeg er litt sprø med den testinga, sååå. ;) Klarer ikke å glemme, men tenker at det kanskje er like greit å gradvis få negative tester og få senket forventningene, enn at jeg skal spare meg til IKM og være sååå spent når jeg har ventet ekstra lenge og dermed vil få et svar som er mer "garantert", og så blir det blankt nei.

Kommer til å legge inn aksjer i dag uansett, er på syklusdag 20 i dag, og det var da el kom sist gang. Tempen min har gått så mye opp og ned, så selv om jeg er på tredje dagen med stigning nå og det forsåvidt er den høyeste tempen jeg har hatt siden TR, så syns jeg ikke stigningen er SÅ høy, så vi tar ingen sjanser. :p

Skjønner den.. Begynte på 5 dpo sist pp. Blir gal når testetøsa kommer på besøk :p vanskelig å vente da. Derfor tenker jeg at det er best for MEG å prøve å glemme hvilken dpo jeg er.. Synes det er bedre å ikke tenke på det, og bli litt skuffet når tr kommer, enn å bli skuffet i mange dager på rad. Jeg har lagt fra meg håpet denne gang uansett, så jeg venter egentlig bare på tr sånn at en ny pp kan begynne.. Om jeg hadde hatt forhåpninger, ville jeg sikkert begynt testingen nesten før EL. :p

Jeg er ikke helt inne på det med temping enda.. Men likevel greit å få lagt inn litt aksjer uansett, sånn for sikkerhets skyld! Skader i alle fall ikke ;)
Masse lykke til; og måtte du være så heldig å få to streker om noen dager :D
 
Skjønner den.. Begynte på 5 dpo sist pp. Blir gal når testetøsa kommer på besøk :p vanskelig å vente da. Derfor tenker jeg at det er best for MEG å prøve å glemme hvilken dpo jeg er.. Synes det er bedre å ikke tenke på det, og bli litt skuffet når tr kommer, enn å bli skuffet i mange dager på rad. Jeg har lagt fra meg håpet denne gang uansett, så jeg venter egentlig bare på tr sånn at en ny pp kan begynne.. Om jeg hadde hatt forhåpninger, ville jeg sikkert begynt testingen nesten før EL. :p

Jeg er ikke helt inne på det med temping enda.. Men likevel greit å få lagt inn litt aksjer uansett, sånn for sikkerhets skyld! Skader i alle fall ikke ;)
Masse lykke til; og måtte du være så heldig å få to streker om noen dager :D

Ikke sant, hver må få føle på hva de selv syns er greiest. :) Jeg har prøvd nettopp det med å glemme, og dermed ikke hatt så mange tester i huset heller for å tvinge meg selv til å ikke være testegal. Neida, ble i stedet til at jeg ble enda sprøere og svidde av hundrevis av kroner på apotektester. Så jeg tror jeg roer meg bedre med å ha huset fullt av strimler. :p

Lykke til du også! :)
 
Noen som vet hvor lenge etter eggløsninsgsmerter man har eggløsning? Er det ferdig når man får smertene? Har egget falt da liksom? Tester ikke etter EL denne mnd :)
 
Når har dere tenkt å begynne p teste da? Her skal jeg prøve å holde meg til søndag 30. Litt usikker på når EL var så vet ikke hvor mange dpo jeg vil være da, men det er to dager før IKM så bør jo være safe. Men spørs om jeg klarer da :p
 
Jeg skal teste neste lørdag tenker jeg. Også tirsdag uken etter... Onsdag er da ikm :p
 
Back
Topp