* * * IKM uke 36 <3 * * *

Aner ikke DPO , men tok en for gøy... Lenge siden jeg har tatt BT :)

ImageUploadedByBV Forum1440361536.070189.jpg
 
Min i dag. Venninna mi mener hu ser en svak svak strek men jeg ser absolutt ingenting:p
7 dpo tror jeg i dag
 

Vedlegg

  • 1440361670351.jpg
    1440361670351.jpg
    24,3 KB · Visninger: 66
hsiypi.jpg
snakk om pos el test :) endelig :) på cd 16 :) da blir min ikm flyttet men ser på tempen imorgen når ikm blir og endrer den da :)
 
Nå går vi en spennende tid i møte dere!! Håper vi en etter en får positive tester og spire i magen :)
 
Håper det blir mange positive tester i uke 36, nå er det vår tur!

Mandag 31. august
Marsgulle pp 1
titteii pp 3
38si pp 1
prøver i 2014!:) pp 1

Tirsdag 1. september
Idamamma pp 2
Chanett pp 8
Verpehøna pp 5
Smikksmokk pp 1

Onsdag 2. september
MarleneF pp 1
drømmeren84 pp 57/14
fargeklatten89
Terne pp 7

Torsdag 3. september
Smuta pp 8
Frk.Smestad pp 1
Toneany pp 6
solstrålen23 pp 2
Minnie89 pp 5
Lillafrosk pp 3

Fredag 4. september
Emiliepia pp 4
lillefrokentrille pp 1

Lørdag 5. september
Ugle<3 pp 2
Milly1 pp 5
Babi
*solstråla30*

Søndag 6. september
Jellybean88 pp 4
LiHaLo pp 1

Gravid <3


Tante på besøk...


Passert IKM??


Ikke oppdatert


Bare skriv når du tror IKM er og hvilken pp du er i, hvis du ønsker. Quote gjerne så jeg er sikker på at jeg får alle med. :)
Kan du legge til meg også? 1. pp, IKM lørdag 5. september:)
 
Tror ikke jeg hører til i uke 36, har ikke fått el enda. Her er testene mine, siste er tatt nå nettopp.
ImageUploadedByBV Forum1440427930.357815.jpg
 
Aner ikke DPO , men tok en for gøy... Lenge siden jeg har tatt BT :)

Vis vedlegget 132287

Ser ut som du har den typiske skyggen du også? Jeg tok en test i dag, for jeg var så kvalm at fy, og tenkte at jeg bare skulle mate testetøsa litt så hun ikke maser sånn. Fikk samme greia egentlig, kunne ane hvor linja skulle vært.
 
Spennende detta altsåå :) har ikke noe god feeling på at det klaffer på 1 pp men :p

Det kan det fort gjøre. ;)

Er jo ca 20-30% som blir gravide de fleste ukene, med noen unntak på nærmere 50%, og mange av dem er jo ferske i gamet. Det jeg syns er så ekkelt er at det ser ut som det er flest av de som er i pp 1-5 omtrent, mens 6-12 er det stadig færre av, da kommer vi opp i langtidsprøverne som er her inne i årevis. Og ikke at jeg syns 6 mnd er lenge eller at jeg ikke syns det er trivelig her inne, men jeg ønsket meg jo veldig over på et terminforum, og skrekken er jo der om at plutselig så får man det ikke til.
 
Nei, det ser kanskje ikke slik ut, med mindre du har en veldig snever topp og har misset den. Du har ikke merket noen symptomer eller slim eller slikt?
Nei egentlig ikke. Var pitte litt i sta men det var så lite at jeg vet ikke om der tells..:/
 
Ser ut som du har den typiske skyggen du også? Jeg tok en test i dag, for jeg var så kvalm at fy, og tenkte at jeg bare skulle mate testetøsa litt så hun ikke maser sånn. Fikk samme greia egentlig, kunne ane hvor linja skulle vært.
Vet ikke helt om det er skygge eller strek ennå, tiden får vise ;)
 
Back
Topp