* * * IKM uke 36 <3 * * *

Spennende!!:D
Her har vi nå avslutta prøving for denne gang. Positiv El test lørdag og søndag og negativt mandag, tirsdag og i dag. Så håper jeg er sånn 3 dpo nå:D

Da er du altså over i den uendelige ventetida :p
 
Føler meg gravid jeg haha. Hvis det sitter nå så satt det på første forsøk med denne og dattra vår som kom 13.12 :p kan vel ikke være så heldige vel?

Da ble hun født på vår bryllupsdag. ;) Vi ble sammen den datoen, og giftet oss den datoen i fjor. :)

Går jo an å være heldige da. ;)
 
Ser ut som el i dag? Eller hvordan skal slimet være da? Hehe :p Og hva blir da ikm hvis syklusen er normal? :) jeg blir en smule forvirra av alle disse forkortelsene kjenner jeg...


Sent from my iPhone using BV Forum

Mange har slim som kan strekkes maange sentimeter mellom fingrene, og som ikke tørker ut så man kan strekke det på nytt og på nytt. Men det er ikke alle som merker slikt slim og likevel har el, og andre kan ha strekkbart slim flere ganger i løpet av en syklus. Hvis utfloden er vannete eller slimete så er det i alle fall et tegn som kan bety at man antakelig er veldig fruktbar, og da bør man hoppe til sengs. :)
 
Positiv el-test søndag, negativ på mandag. Så da er jeg vel 2 dpo?
 

Vedlegg

  • Screenshot_2015-08-17-09-07-21.png
    Screenshot_2015-08-17-09-07-21.png
    380,8 KB · Visninger: 28
Endelig kjenner jeg litt i eggstokkene igjen! Skal ha EL på søndag ifølge app. Første PP med EL testing, begynner i morgen, og har tatt en slurk solvipect til morgenen i dag. Æsj! ;) Dette skal være måneden jeg blir gravid!

Solvipect er kjempeæsj. Jeg tok litt forrige syklus, orker ikke mer. Grøss, den ettersmaken...
Da jeg ble gravid med vesla var det den syklusen jeg tok solvipect da, men det er antakelig tilfeldig. Var bare på 2. pp, og jeg testet etter el også og fikk kjempeutslag, så vet at vi timet riktig. :)
 
Da ble hun født på vår bryllupsdag. ;) Vi ble sammen den datoen, og giftet oss den datoen i fjor. :)

Går jo an å være heldige da. ;)

Ja.. lyst å teste hver dag jeg :p så romantisk at dere gjorde det slik♡
Vi gifter oss nå den 05.09 i Paris. Kun meg og mannen, baby hjemme med svigermor:)
 
Positiv el-test søndag, negativ på mandag. Så da er jeg vel 2 dpo?

Varierer litt hvordan man tenker der, men om man tenker at el skjer den dagen testen blir negativ, så stemmer det vel sånn ca. :)
 
Så da spørs det virkelig om det er en liten spire med oss på turen eller om mamma kan drikke vin og champis me pappan :)
 
Ja.. lyst å teste hver dag jeg :p så romantisk at dere gjorde det slik♡
Vi gifter oss nå den 05.09 i Paris. Kun meg og mannen, baby hjemme med svigermor:)

Paris blir vel også kjemperomantisk! Drømmer om å reise dit, ja. :)
 
Flere med el symptomer?:)
Testet siden mandag, da fikk jeg svak strek, litt sterkere i går, enda sterkere til morgen i dag, og skikkelig sterk i kveld! Og nå har jeg vondt når jeg går osv, så regner med det er el. Men noen som vet om el slippes ved smerter eller etter? Var heldig å hadde sambo hjemme i formiddag da:p
 
Solvipect er kjempeæsj. Jeg tok litt forrige syklus, orker ikke mer. Grøss, den ettersmaken...
Da jeg ble gravid med vesla var det den syklusen jeg tok solvipect da, men det er antakelig tilfeldig. Var bare på 2. pp, og jeg testet etter el også og fikk kjempeutslag, så vet at vi timet riktig. :)
Ja, huff! Følte meg som en liten unge der jeg stod med munnen full av medisiner og måtte manne meg opp til å svelge! Pusset tennene rett etterpå. Gruer meg til å ta dose to før jeg legger meg :S men det må prøves for jeg gidder ikke vente lenger på spire og babymage! Her skal det testes, og jeg gleder meg til å få to streker på ELtest etter så mange blanke g-tester. ;)
 
Ja, huff! Følte meg som en liten unge der jeg stod med munnen full av medisiner og måtte manne meg opp til å svelge! Pusset tennene rett etterpå. Gruer meg til å ta dose to før jeg legger meg :S men det må prøves for jeg gidder ikke vente lenger på spire og babymage! Her skal det testes, og jeg gleder meg til å få to streker på ELtest etter så mange blanke g-tester. ;)

Hvordan er det med dette hostesaft-greiene? :p
Hvor ofte og når er det meningen det skal taes før det sies at det skal virke?
 
Ja, huff! Følte meg som en liten unge der jeg stod med munnen full av medisiner og måtte manne meg opp til å svelge! Pusset tennene rett etterpå. Gruer meg til å ta dose to før jeg legger meg :S men det må prøves for jeg gidder ikke vente lenger på spire og babymage! Her skal det testes, og jeg gleder meg til å få to streker på ELtest etter så mange blanke g-tester. ;)
Kjenner meg så igjen i dette!! ;)
 
Dere? Tok en el test nå og den var negativ. Vert negativ siden søndag kveld.
Men nå var det kremet utflod igjen når jeg tørka meg? Normalt det etter el?
 
Hvordan er det med dette hostesaft-greiene? :p
Hvor ofte og når er det meningen det skal taes før det sies at det skal virke?
Jeg har prøvd å finne ut hvor mye som skal taes, men ble ikke så veldig klok på det. Det står vel på bruksanvisningen at man kan ta 10 ml 3-5 ganger daglig. Det er jo ved en eventuell sykdom. Tenkte ikke før jeg kjøpte og endte med en liten flaske med kun 100 ml. Så da har jeg bestemt at jeg skal ta 20ml i fem dager. Det blir da fem dager før og inkludert EL. De sier på ulike forum at det virker umiddelbart, og at de som kjenner på ELslimet merker forskjell veldig fort. Krysser fingrene for at det fungerer eller eventuelt at det blir en placebo-effekt. :) Mange som skriver at de ble gravide den måneden de drakk Solvipect. Kan være tilfeldigheter, kan være virkeligheter. Jeg bryr meg ikke, vil ha baby!
 
Jeg har prøvd å finne ut hvor mye som skal taes, men ble ikke så veldig klok på det. Det står vel på bruksanvisningen at man kan ta 10 ml 3-5 ganger daglig. Det er jo ved en eventuell sykdom. Tenkte ikke før jeg kjøpte og endte med en liten flaske med kun 100 ml. Så da har jeg bestemt at jeg skal ta 20ml i fem dager. Det blir da fem dager før og inkludert EL. De sier på ulike forum at det virker umiddelbart, og at de som kjenner på ELslimet merker forskjell veldig fort. Krysser fingrene for at det fungerer eller eventuelt at det blir en placebo-effekt. :) Mange som skriver at de ble gravide den måneden de drakk Solvipect. Kan være tilfeldigheter, kan være virkeligheter. Jeg bryr meg ikke, vil ha baby!

Takk for at du deler :)
Er for sent for meg med hostesaft denne pp, men om det ikke klaffer denne gang skal jeg teste det ut!
Oppdaget at man fort blir "desperat" som prøver; sånn at en gjerne tester "alt", uansett om det har dokumentert effekt eller ikke :p Er ikke så nøye, så lenge sjansen for at det funker er der :p
Håper det funker for deg!! :)
 
Takk for at du deler :)
Er for sent for meg med hostesaft denne pp, men om det ikke klaffer denne gang skal jeg teste det ut!
Oppdaget at man fort blir "desperat" som prøver; sånn at en gjerne tester "alt", uansett om det har dokumentert effekt eller ikke :p Er ikke så nøye, så lenge sjansen for at det funker er der :p
Håper det funker for deg!! :)
Trengte litt nytt mot denne pp'en siden skuffelsen ble så stor forrige gang. Følte og trodde vi hadde gjort alt "riktig", også var det ingenting der. :( Skal klare å få i meg hele flasken i løpet av uken, og om det blir en ny pp skal jeg finne på noe annet. ;) Bare passe på å google nok før man går til innkjøp, da det er flere ting som sies at skal virke som kan ha motsatt effekt. Husker ikke hva det var jeg spurte om på helsekost, men det var visst ikke lovlig å selge det lenger. Så, det kan være litt skummelt også. Håper du slipper å drikke hostesaft neste pp, fordi det ikke blir noen neste pp!
 
Ble brått usikker... Hadde positiv el test på tirsdag, negativ igår. Er jeg da 1 eller 2 dpo i dag da??? Uansett er det jo bare å vente nå da men likevel ;-)

Vi er forresten som nyforelsket igjen her vi ;-) har hatt det tøft siste året men nå føler vi begge at vi er på riktig vel <3
 
Full guffe på solvipect og grapefruktjuice her også denne mnd. I tillegg til en masse vitaminer så håper jeg virkelig at det vil gi et positivt utfall! Ang mengde så har jeg bare tatt en god slurk hostesaft hver dag og ett til to glass juice. Merker det i halsen ihvertfall at det kommer mer Slim. Usikker nedentil.
 
Back
Topp