* IKM uke 36 2019 *

Babyklister:
https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html
Det er noe som gjør livet i livmora bedre, sånn jeg har forstått det :) Men bestilte det var Danmark og begynte med det dagen etter eggløsning:D

Hostesaft tok jeg fordi jeg var dårlig, men leste om det forrige prøveperiode og det gjør livmorveggen (ell hva det var) tynnere så det var lettere for sædcelle og komme inn!

Hvis noen vet noe om dette eller jeg gir feil info, gjeeerne rett på meg bare forklarer hvordan jeg har oppfattet det:hungry::happy:
Solvipect (hostesaft) gjør EL slimet tynnere så svømmerne kommer seg lettere opp :) Livmorslimhinnen vil man ha tykk og fin så da tar jeg Silicea kapsler (lest en plass at det kan hjelpe).

Babyklister:
https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html
Det er noe som gjør livet i livmora bedre, sånn jeg har forstått det :) Men bestilte det var Danmark og begynte med det dagen etter eggløsning:D

Hostesaft tok jeg fordi jeg var dårlig, men leste om det forrige prøveperiode og det gjør livmorveggen (ell hva det var) tynnere så det var lettere for sædcelle og komme inn!

Hvis noen vet noe om dette eller jeg gir feil info, gjeeerne rett på meg bare forklarer hvordan jeg har oppfattet det:hungry::happy:

Takk for tipset! Hvis det ikke blir noe denne PP så skal jeg virkelig prøve det :dance018

Jeg har IKM på søndag. Har enda ikke tatt graviditetstest, men lurer på om jeg skal det i morgen. Hvis negativ, så kan jeg glede meg til første PP med femar som starter straks:smiley-angelic001
Ingen strek på dagens test. Men store forhåpninger til de neste prøveperiodene. Nå er det bare å vente på mensen...

Ifølge Flo appen ikm i dag. Hadde selv regnet ut torsdag :joyful:

Ingen tegn til mensen selv om jeg alltid spotter 4 dager før. Og fikk denne testen i dag :woot:
Ikke på morgenurin men holdt meg i 1,5 timer. Må jo være noe dette :excited001
Venter med digital i noen dager til.

Vedlegg

• IMG_20190908_094001.jpg
    IMG_20190908_094001.jpg
    8,5 KB · Visninger: 127
Har IKM i dag, men foreløpig ingen tegn til TR..Er noen dager siden jeg tok g-test, så skal gjøre dette i ettermiddag :happy:
Men er ganske sikker på at den er negativ:(Kroppen er vel litt i ulaget etter uttak av spiral for 4,5 uker siden..(kan jo hende al el kom senere enn jeg tror også)
Kommer med en oppdatering senere i dag :)

Gratulere til alle som har fått positiv test! :Heartred

Solvipect (hostesaft) gjør EL slimet tynnere så svømmerne kommer seg lettere opp :) Livmorslimhinnen vil man ha tykk og fin så da tar jeg Silicea kapsler (lest en plass at det kan hjelpe).

Tror jeg skal prøve hostesaft! Hvor ofte/mye tar du? Og tar du det fra mens til el, eller?

Tror jeg skal prøve hostesaft! Hvor ofte/mye tar du? Og tar du det fra mens til el, eller?

Tar å bare svare deg hva jeg gjorde ;)
Jeg tok en god slurk 2 ganger om dagen fra ca 5 dager før El og fram til El dagen. Jeg ble gravid denne pp når jeg prøvde det. Masse lykke til :happy:

Tatt 6 tester de siste 2 dagene. Alle viser 2 strek :excited001 men lyse rosa. Ikke en sterk strek liksom. Kanskje en liten økning siden i går morgen men ikke mye :confused005 flere som har erfaring med dette?
Er så redd det ender i kjemisk eller sa :sad010
Ikm sist søndag ifølge Flo app.

Last edited:
Som mo9que sier ca fra 5 dager før EL til El, men jeg fulgte doseringen på flaska. Den er vel 10ml tre ganger om dagen.
Lykke til!

Vært hos fastlegen nå. Gravid er jeg :)
Tatt hcg prøve som skal gjentas til torsdag. Fastlegen mener det er litt rart med lite stigning av styrke på strekene. Kan bli en sa/kjemisk eller at den ikke sitter i livmoren :smiley-angry017 så nå er det 3 laaaaange dager å vente :depressed:

Back
Topp