* IKM uke 36 2019 *

Her kom faktisk tr to dager for tidlig, kanskje ikke så rart at det blir litt kluss etter SA. Stort gratulerer til dere med positive tester, men kjedelig med så mange tr i denne ikm-gruppen sålangt! Vi får hoppe videre til neste pp og DA skal det klaffe :smiley-angelic001

Her er jeg fortsatt veldig usikker på hva som skjer. Ikm i går regnet jeg ut selv. Flo app sier til søndag...
Tok en eggløsningstest og g test i går kveld kl20. Lh test veldig sterk. G test en god strek med farge. Ser den bedre i virkeligheten en på bilde.
I dag tidlig g test veldig svak :banghead: den nederste på bilde.
Pleier å spotte 4 dager før mensen men ingen tegn til det :bookworm: men burde ikke testene bli sterkere? :arghh:

Vedlegg

• IMG_20190906_074308.jpg
    IMG_20190906_074308.jpg
    10,8 KB · Visninger: 100
Her er jeg fortsatt veldig usikker på hva som skjer. Ikm i går regnet jeg ut selv. Flo app sier til søndag...
Tok en eggløsningstest og g test i går kveld kl20. Lh test veldig sterk. G test en god strek med farge. Ser den bedre i virkeligheten en på bilde.
I dag tidlig g test veldig svak :banghead: den nederste på bilde.
Pleier å spotte 4 dager før mensen men ingen tegn til det :bookworm: men burde ikke testene bli sterkere? :arghh:
Ikke sammenligne kveldstest med morgentest for det varierer når og hvor mye hcg som skilles ut. Test igjen i kveld :)

Ikke sammenligne kveldstest med morgentest for det varierer når og hvor mye hcg som skilles ut. Test igjen i kveld :)

Tar en ny i kveld :woot: men du ser streken også? Blir så usikker av dette. Vil så gjerne og aldri fått slike streker før de siste måneder. Blir glad men også fortvila da det virker de ikke blir sterkere. Men ingen tegn til mensen:) bare lest alt for mye om kjemisk og falske positive :facepalm::banghead:

Tar en ny i kveld :woot: men du ser streken også? Blir så usikker av dette. Vil så gjerne og aldri fått slike streker før de siste måneder. Blir glad men også fortvila da det virker de ikke blir sterkere. Men ingen tegn til mensen:) bare lest alt for mye om kjemisk og falske positive :facepalm::banghead:
Syns jeg ser streken ja :) Håper den nå blir sterkere.

Kan nok settes på gravid da ja :binkybaby
PS. Brukt både babyklister og hostesaft denne prøveperioden, samt lagt inn aksjer annenhver dag i 3 uker :Heartred

Jeg har IKM på søndag. Har enda ikke tatt graviditetstest, men lurer på om jeg skal det i morgen. Hvis negativ, så kan jeg glede meg til første PP med femar som starter straks:smiley-angelic001

Gratulerer! Lest flere ganger om babyklister og hostesaft... Men hva er det?

Babyklister:
https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html
Det er noe som gjør livet i livmora bedre, sånn jeg har forstått det :) Men bestilte det var Danmark og begynte med det dagen etter eggløsning:D

Hostesaft tok jeg fordi jeg var dårlig, men leste om det forrige prøveperiode og det gjør livmorveggen (ell hva det var) tynnere så det var lettere for sædcelle og komme inn!

Hvis noen vet noe om dette eller jeg gir feil info, gjeeerne rett på meg bare forklarer hvordan jeg har oppfattet det:hungry::happy:

Back
Topp