Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TR har nå kommet. Ja ja, ny pp med nye muligheter iHer kjennes det ut som tr er på vei.
Er tre dager til ikm.
TR har nå kommet. Ja ja, ny pp med nye muligheter i![]()
Så kjedeligSukkDa kan du føre meg opp på TR.
Så kjedeligDa får vi følge hverandre i denne pp da når vi starter likt
![]()

Alltid sånn første dagen her, orker ikke mer for det går jo aldri for så å snu og være virkelig klar for ny ppJa det får viAkkurat nå føles alt skikkelig dritt, men snart er jeg sikkert motivert for en ny pp..
Heia oss![]()
Alltid sånn første dagen her, orker ikke mer for det går jo aldri for så å snu og være virkelig klar for ny pp![]()

Er ikke så glad i den straffen altsåEkstra tøft første og andre dagen synes jeg. Og at dette skal være «straffen» oppi det hele? Man har det grusomt nok i fra før fordi man atter en gang ikke får det til, og så skal man ha smerter og gå rundt å blø som bare det i tillegg!?
Nei, i dag blir det sjokolade![]()
Kos deg med sjokolade, det fortjener du Er ikke så glad i den straffen altsåKos deg med sjokolade, det fortjener du
Her blir det ikke sjokolade før i morgen. Er med i slankekrigen så ingen snop før i morgen.
Ups, da skal ikke jeg påvirke deg! Kos deg med snop i morgen 
Å det går så braTakk for detUps, da skal ikke jeg påvirke deg! Kos deg med snop i morgen
![]()
Ja, nå syntes jeg vi skal få til en trippel og bli gravide alle tre på liktSå kjedeligDa får vi følge hverandre i denne pp da når vi starter likt
![]()

Det hadde vært fantastiskJa, nå syntes jeg vi skal få til en trippel og bli gravide alle tre på likt![]()
![]()
![]()

Så kjedelig daDer kom TR. Kjente inatt at den kommer. Mensensmerter hele natten. Jeg har vært gravid to ganger tidligere og jeg spyr fra en uke etter befrukting. Nå tar vi en pause fra prøvingen.
Jeg sjekket en gammel graviditetstest denne PP og ble lurt... siste gang jeg gjør det. Ta heller en ny test <3Denne testen er fra idag tidlig. Leeeeenge etter fristen. Hva tenker dere? Fikk IKKE 2 streker idag tidlig men nå etter 10 timer er den sånn.
???
Den ser positiv ut i mine øyneDenne testen er fra idag tidlig. Leeeeenge etter fristen. Hva tenker dere? Fikk IKKE 2 streker idag tidlig men nå etter 10 timer er den sånn.
???