* IKM uke 36 2019 *

Samme som meg det! Skal teste på fredag da jeg er 13 dpo. Orker ikke å pine meg selv med mange svake tester slik jeg har gjort noen pp før.

Tenk å ha den viljestyrken din! Haha. Jeg tester hver dag :rolleyes: Gøy med ikm samme dag! Håper at det har klaffet for oss begge :D Har du noen symptomer?

Men da :gen014 da er det jo fortsatt veeeeeldig tidlig. Mange dager igjen jo :)
Du står på første siden som ikm i går det var derfor jeg trodde det :rolleyes:

Ja, ikke så rart du antok det da! :) Sant sant, får vel bare ha litt mer is i magen! Men jeg lever ofte som pessimist og liker heller å bli positivt overrasket :p

Tenk å ha den viljestyrken din! Haha. Jeg tester hver dag :rolleyes: Gøy med ikm samme dag! Håper at det har klaffet for oss begge :D Har du noen symptomer?
He he! Føler egentlig at jeg er litt ambivalent, men hadde bestemt meg på forhånd at neste gang skal jeg ikke teste før 2 dager til IKM.
Ja, håper det har klaffa og at ikke minst begge fører til terminspirer! ❤️
Har noen symptomer, men vet ikke om det er PMS eller gravid-symptomer. Har ømme pupper som startet på fredag ( merker det særlig når mannen klemmer meg:hilarious:), litt stikking nedentil, mensmurringer, opp og ned i humøret, vag kvalm, har drømt litt mere. Det er vel det stort sett. I forrige pp var jeg sikker på at jeg var gravid og hadde mange av de samme symptomene, men da var jeg ikke gravid:hilarious: Så vi får se :D

He he! Føler egentlig at jeg er litt ambivalent, men hadde bestemt meg på forhånd at neste gang skal jeg ikke teste før 2 dager til IKM.
Ja, håper det har klaffa og at ikke minst begge fører til terminspirer! ❤️
Har noen symptomer, men vet ikke om det er PMS eller gravid-symptomer. Har ømme pupper som startet på fredag ( merker det særlig når mannen klemmer meg:hilarious:), litt stikking nedentil, mensmurringer, opp og ned i humøret, vag kvalm, har drømt litt mere. Det er vel det stort sett. I forrige pp var jeg sikker på at jeg var gravid og hadde mange av de samme symptomene, men da var jeg ikke gravid:hilarious: Så vi får se :D

Irriterende med disse symptomene som liksom dukker opp uansett om man er gravid eller ikke! Høres uansett ut som mange spennende symptomer da, det må være lov å leve litt i håpet! :)

I det ene sekundet er jeg sånn "jaja, nå er det bare å vente på tanta, her skjer det ingenting" og så fire minutter senere "hm, kanskje jeg skal sjekke den testen eeeen gang til? Kanskje eeen gang til med negativt filter vil gjøre at streken synes?"... Skulle ønske jeg ikke ble såå opphengt i dette :oops:

Jeg har Ikm idag i følge ovia. Jeg har ingen graviditet symptomer. Men fikk noen voldsomme stigninger i magen på høyre side. Jeg hadde exu venstre sidig i juli så kanskje det har skjedd noe denne måneden. Dette er dessuten vår siste pp før juli neste år grunnet bryllup i familien som skal være utenlands. Jeg har nettopp begynt å jobbe igjen og er så opptatt med jobb og barnehage. Det holder med dette nå føler jeg. Enda en unge midt oppi dette kommer til å kjøre meg i grøfta kjenner jeg. Jeg er ikke like gira på teste som jeg har vært tidligere. Begynner på prevensjon igjen hvis jeg ikke er gravid denne måneden.

Spørs om det var tulle streker til meg. Blodspor i trusa 3 dager før ikm.
Hadde samleiet i går kveld og fikk da også litt blod på papiret etterpå. Er bare første pp1 heldigvis.
Så da får man bare vente på tr.

Nei nå altså. Fikk svaaak strek på CB pluss. Trenger ikke holde den opp i lyset for å se den. Men den er svak. Det kjennes som om tr er rett rundt hjørnet. Det murrer og stikker veldig i magen. Men ingen ømme bryster eller noe annet. Blir ikke klok på dette.

Måtte svi av en digital:smiley-bounce012 ingen tvil nå værtfall :dance008

Vedlegg

• IMG_20190903_164600.jpg
    IMG_20190903_164600.jpg
    17,6 KB · Visninger: 122
Back
Topp