Samme som meg det! Skal teste på fredag da jeg er 13 dpo. Orker ikke å pine meg selv med mange svake tester slik jeg har gjort noen pp før.
Tenk å ha den viljestyrken din! Haha. Jeg tester hver dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg det! Skal teste på fredag da jeg er 13 dpo. Orker ikke å pine meg selv med mange svake tester slik jeg har gjort noen pp før.
Men dada er det jo fortsatt veeeeeldig tidlig. Mange dager igjen jo
Du står på første siden som ikm i går det var derfor jeg trodde det![]()
He he! Føler egentlig at jeg er litt ambivalent, men hadde bestemt meg på forhånd at neste gang skal jeg ikke teste før 2 dager til IKM.Tenk å ha den viljestyrken din! Haha. Jeg tester hver dagGøy med ikm samme dag! Håper at det har klaffet for oss begge
Har du noen symptomer?
), litt stikking nedentil, mensmurringer, opp og ned i humøret, vag kvalm, har drømt litt mere. Det er vel det stort sett. I forrige pp var jeg sikker på at jeg var gravid og hadde mange av de samme symptomene, men da var jeg ikke gravid
Så vi får se He he! Føler egentlig at jeg er litt ambivalent, men hadde bestemt meg på forhånd at neste gang skal jeg ikke teste før 2 dager til IKM.
Ja, håper det har klaffa og at ikke minst begge fører til terminspirer!
Har noen symptomer, men vet ikke om det er PMS eller gravid-symptomer. Har ømme pupper som startet på fredag ( merker det særlig når mannen klemmer meg), litt stikking nedentil, mensmurringer, opp og ned i humøret, vag kvalm, har drømt litt mere. Det er vel det stort sett. I forrige pp var jeg sikker på at jeg var gravid og hadde mange av de samme symptomene, men da var jeg ikke gravid
Så vi får se
![]()
Her kom tr to dager tidligere enn forventet.![]()
krysser alt for neste ppHer kom tr to dager tidligere enn forventet.![]()

Her kom tr to dager tidligere enn forventet.![]()
Yup 1/10. Får følge med inn i neste pp.
Vi får følge hverandre over i neste pp. Får du ikm uke 40 igjen?![]()
Yup 1/10. Får følge med inn i neste pp.

Gratulerer!Måtte svi av en digitalingen tvil nå værtfall
![]()
GratulererMåtte svi av en digitalingen tvil nå værtfall
![]()

bare å starte på ny pp da med friskt mot