Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg tullat, har blitt herved en testtøs. Klarte selvfølgelig å svi av en til i dag![]()
Var innom vitus apotek i sta, kjøpte disse testene, noen med erfaring?

Testen er riktignok mange timer gammel nå, men er ikke streken litt tynn? Redd det er bare feil på testen....
Testen er riktignok mange timer gammel nå, men er ikke streken litt tynn? Redd det er bare feil på testen....
Jeg har hørt at de er kjent for skyggestreker, men jeg har ikke opplevd det selv![]()
Så jeg kan tolke den som positivt?Neida de blir sånn når de tørker![]()
Så jeg kan tolke den som positivt?
Var ikke så tynn når jeg tok den, bare svakere
Håper detKanskje det fortsatt er litt for tidlig? Ikke gi opp håpet! Ingen tr er fortsatt håp![]()
SantIkke sant.. Det er det som er så irriterendekunne det ikke bare vært ett klart signal som betydde gravid
![]()

Positiv den derTesten er riktignok mange timer gammel nå, men er ikke streken litt tynn? Redd det er bare feil på testen....
Vet ikke helt om jeg tør å tro det enda siden streken ble så rar...Positiv den der![]()
Så kjekt med dere som får svake streker!Har dere noen murringer også eller? Og pleier dere ha det før ikm? Og kan jeg spørre hvordan utfloden deres er?
Jeg fikk negativ tidligtest i dag 10 dpo.
husker det slik også fra forrige svangerskap.
Bah! Negativ test etter jobb idag. Nå venter jeg bare på tr. Blir nok en stopp i prøvingen for denne gang. Jeg vil ikke ha termin på sommeren. Høres sikkert litt teit ut som sier slik. Men vi er så bortskjemte at vi prøver på barn nr 3. Så da tenker jeg at sommerferien til de to barna vi har går forran. Så da blir det prøvestopp til desember![]()
ser at du har ikm til fredag så kanskje enda veldig tidlig? Hadde ikke gitt opp håpet enda 
Har det helt likt som deg!Jeg har en god del '' mensmurringer'' og hatt det i flere dager. Mer en vanlig før mensen. Er ca 11 dpo i dag.
Har mer utflod en vanlig. Den er litt tjukt og hvithusker det slik også fra forrige svangerskap.
Og føles av og til at man må på do bare for å sjekke at det ikke er mensen h is du skjønner hva jeg mener![]()