* IKM uke 36 2019 *

Nå er jeg tullat, har blitt herved en testtøs. Klarte selvfølgelig å svi av en til i dag:woot:

Vedlegg

• 20190902_124451.jpg
    20190902_124451.jpg
    19 KB · Visninger: 101
Var innom vitus apotek i sta, kjøpte disse testene, noen med erfaring?

Vedlegg

• A86359E9-A7BB-4B71-869F-AC0DDDF81094.jpeg
    A86359E9-A7BB-4B71-869F-AC0DDDF81094.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 80
Testen er riktignok mange timer gammel nå, men er ikke streken litt tynn? Redd det er bare feil på testen....

Vedlegg

• IMG_20190902_151102.jpg
    IMG_20190902_151102.jpg
    47,3 KB · Visninger: 95
Jeg har hørt at de er kjent for skyggestreker, men jeg har ikke opplevd det selv :happy:

Jaja, da får vi se senere :p jeg har aldri opplevd skyggestrek på noen tester før, så er optimistisk :D men vet ikke om jeg gidder å teste med de enda uansett.. spare til neste pp tenker jeg :)

Bah! Negativ test etter jobb idag. Nå venter jeg bare på tr. Blir nok en stopp i prøvingen for denne gang. Jeg vil ikke ha termin på sommeren. Høres sikkert litt teit ut som sier slik. Men vi er så bortskjemte at vi prøver på barn nr 3. Så da tenker jeg at sommerferien til de to barna vi har går forran. Så da blir det prøvestopp til desember :)

Så kjekt med dere som får svake streker!:happy: Har dere noen murringer også eller? Og pleier dere ha det før ikm? Og kan jeg spørre hvordan utfloden deres er?:shy:

Jeg fikk negativ tidligtest i dag 10 dpo.

Så kjekt med dere som får svake streker!:happy: Har dere noen murringer også eller? Og pleier dere ha det før ikm? Og kan jeg spørre hvordan utfloden deres er?:shy:

Jeg fikk negativ tidligtest i dag 10 dpo.

Jeg har en god del '' mensmurringer'' og hatt det i flere dager. Mer en vanlig før mensen. Er ca 11 dpo i dag.
Har mer utflod en vanlig. Den er litt tjukt og hvit :wideyed: husker det slik også fra forrige svangerskap.
Og føles av og til at man må på do bare for å sjekke at det ikke er mensen h is du skjønner hva jeg mener :wacky:

Bah! Negativ test etter jobb idag. Nå venter jeg bare på tr. Blir nok en stopp i prøvingen for denne gang. Jeg vil ikke ha termin på sommeren. Høres sikkert litt teit ut som sier slik. Men vi er så bortskjemte at vi prøver på barn nr 3. Så da tenker jeg at sommerferien til de to barna vi har går forran. Så da blir det prøvestopp til desember :)

Så kjedelig :sorry: ser at du har ikm til fredag så kanskje enda veldig tidlig? Hadde ikke gitt opp håpet enda :smiley-angelic001

Jeg har en god del '' mensmurringer'' og hatt det i flere dager. Mer en vanlig før mensen. Er ca 11 dpo i dag.
Har mer utflod en vanlig. Den er litt tjukt og hvit :wideyed: husker det slik også fra forrige svangerskap.
Og føles av og til at man må på do bare for å sjekke at det ikke er mensen h is du skjønner hva jeg mener :wacky:
Har det helt likt som deg!

Back
Topp