IKM uke 35

baby-yoda- 25 år - pp2/? - EL 14/8 - IKM 26/8

Har pco, så vet ikke om eggløsning i det hele tatt kommer, noe den sjelden gjør :shy: Har vært uten prevensjon i flere år, men først nå kaller vi oss offisielt for prøvene:p Så dette blir PP2 hvor vi virkelig har gått inn for å bli gravid:D

Vel.. Dere kan melde meg ut her for jeg er visst allerede gravid Syklusen er så rotete og siste blødning gir ikke mening som verken mensen eller festeblødning :confused:Jeg vet ærlig talt ikke hva som gjorde at det klaffet eller når det skjedde, men er kjempeglad og håper han eller hun klandrer seg fast ❤️ lykke til videre alle dere :love017
 
Vel.. Dere kan melde meg ut her for jeg er visst allerede gravid Syklusen er så rotete og siste blødning gir ikke mening som verken mensen eller festeblødning :confused:Jeg vet ærlig talt ikke hva som gjorde at det klaffet eller når det skjedde, men er kjempeglad og håper han eller hun klandrer seg fast ❤️ lykke til videre alle dere :love017

Gratulerer så mye med positiv test! ❤ Må ikke svare, men vet du hvor lenge etter blødningen du fikk positiv test?
Jeg opplevde selv en rar mensen for litt over ei uke siden, med blødning i to dager, deretter så og si ingen ting. Testet negativt på g.test i dag tidlig, så hadde sikkert en kort mens nå bare. :p
 
Allerede på cd 9 imorgen, og skal ta første test denne pp med monitoren:happy: Tiden går så fort nå om dagen:D
 
Gratulerer så mye med positiv test! ❤ Må ikke svare, men vet du hvor lenge etter blødningen du fikk positiv test?
Jeg opplevde selv en rar mensen for litt over ei uke siden, med blødning i to dager, deretter så og si ingen ting. Testet negativt på g.test i dag tidlig, så hadde sikkert en kort mens nå bare. :p
Takk 9 dager etter siste blødnignsdsg fikk jeg positiv test Håper bare at kroppen ikke spiller meg et puss :nailbiting:
 
TR er over, og første aksje for denne PP’n er lagt :p haha, elsker forumet og at det er greit å dele utseende på ting som kommer ut av kroppen, hvor ofte ting gjøres, konsentrasjon på tiss og symptomer - bare for å nevne noe - godt når man ikke har noen irl som er interessert i å høre :Heartred
 
Her blir det dårlig med aksje denne uken. Mannen jobber kveld hele uken. Satse på El ikke kommer tidlig så vi får brukt lørdag og søndag bra.
 
G-testene har kommet i hus, så nå er alt klart for denne PP :p
Noen andre som gjør noe «ekstra» før og etter EL? Her prøver jeg en ny PP med rooibos-te, solvipect og grapefruktjuice (mye drikking altså:p), redusere koffeininntaket og ananas etter EL :)
 
G-testene har kommet i hus, så nå er alt klart for denne PP :p
Noen andre som gjør noe «ekstra» før og etter EL? Her prøver jeg en ny PP med rooibos-te, solvipect og grapefruktjuice (mye drikking altså:p), redusere koffeininntaket og ananas etter EL :)
Reduserer koffein og alkoholinntak, samt ananas etter EL ;)
 
Jeg starter på cd11, som er på lørdag! Sist var el cd13. Dette blir muligens siste mnd med el-testing, for jeg får som regel positiv ganske stabilt hver mnd, så hvorfor jeg ikke blir gravid er virker i hvert fall ikke å være pga manglende lh-topp:bag: Og aksjer legges inn uansett, så da er det vel ingen grunn til å teste for meg egentlig... Mannen drømte at vi ble gravide i natt, og han drømmer veldig sjelden og husker i hvert fall ikke hva han har drømt! Kanskje det er et tegn:hilarious:
 
Skulle begynne å drikke grapefruktjuice idag tenkte jeg, men det var tomt på butikken :rolleyes: så vi får se om det blir grapefruktjuice denne pp likevel :)
 
startet EL test i dag, selvfølgelig negativ, men gleder meg til å se stigning <3
 
Back
Topp