IKM uke 35

Så kjekt! :happy: Vi gjør behandlingene ved Rikshospitalet. Litt styr å reise til Oslo hver gang (bor i Bergen), men kan i hvert fall gjøre alle undersøkelser her. Går du privat eller offentlig? Er det andre inseminasjon?

Er dere to jenter siden dere skal bruke donor?:) Vi er to jenter, har et barn fra før. Nå går vi privat i Oslo slik at vi kan bruke samme donor på barn nr 2. Litt styr å reise ja. Og frosen sæd lever bare et døgn etter tining så litt lett å stresse over at timingen kanskje ikke blir helt optimal,synes jeg:/
Dette blir forsøk nr 2 ja:happy:
 
Er dere to jenter siden dere skal bruke donor?:) Vi er to jenter, har et barn fra før. Nå går vi privat i Oslo slik at vi kan bruke samme donor på barn nr 2. Litt styr å reise ja. Og frosen sæd lever bare et døgn etter tining så litt lett å stresse over at timingen kanskje ikke blir helt optimal,synes jeg:/
Dette blir forsøk nr 2 ja:happy:

Ja vi er også to jenter :) Hadde også gjerne gått privat, men valgte det offentlige siden det er så stor prisforskjell. Timingen fungerer ganske greit fordi de gir alle litt hormonstimulering og eggløsningssprøyte for å kontrollere det bedre. Litt rart når man har en fungerende syklus, men det skal også øke sjansene litt så hvorfor ikke. Gjør dere det i naturlig syklus? Veldig fint at dere kan bruke samme donor til barn 2 :happy:
 
Thapira - 25 - PP2 etter SA - B2 - EL 16/8 - IKM 1/9

Slenger meg inn her etter tanta meldte sin ankomst ikveld. Usikker på om jeg har hatt kjemisk denne måneden, da både jeg og sambo har sett svaake streker de siste dagene :rolleyes: Men! Vi prøver igjen ❤️

Siden vi ble gravide på første pp er jeg litt usikker på syklusen min, men dette er iallefall hva Premom kalkulerer med. Tester etter EL, men vurderer å tempe denne pp’en åsså :happy:
 
Thapira - 25 - PP2 etter SA - B2 - EL 16/8 - IKM 1/9

Slenger meg inn her etter tanta meldte sin ankomst ikveld. Usikker på om jeg har hatt kjemisk denne måneden, da både jeg og sambo har sett svaake streker de siste dagene :rolleyes: Men! Vi prøver igjen ❤️

Siden vi ble gravide på første pp er jeg litt usikker på syklusen min, men dette er iallefall hva Premom kalkulerer med. Tester etter EL, men vurderer å tempe denne pp’en åsså :happy:

Du hører vel eeegentlig til i uke 36, men setter deg opp under søndag :Heartbigred
 
~caritatem~ - 31 - PP2 - B3 - EL10/8 - IKM24/8 ca
 
Da satser vi på at 13 blir vårt lykketall:angelic:

Har bestilt time til fastlegen som jeg skal på ila denne pp’n for å høre om det kanskje er mulig å få litt hjelp på veien... Noen som har erfaring med evt støttebehandling som jeg kan be om? Hadde progesteron på 26 for et halvt år siden... Alle andre blodprøver også fine:bookworm:

Sol.i.hjertet - 27 - pp13 - b1 - el 10/8 - ikm 24/8
 
Milli - 25år - pp5 - b2 - EL ca 14.08 - IKM ca 28.08 ❤️

Da melder jeg meg inn her, første runde med letrozol for oss, og kanskje ovitrelle når den tid kommer. Krysser fingrene for at det er det som skal til for oss ❤️
 
Milli - 25år - pp5 - b2 - EL ca 14.08 - IKM ca 28.08 ❤️

Da melder jeg meg inn her, første runde med letrozol for oss, og kanskje ovitrelle når den tid kommer. Krysser fingrene for at det er det som skal til for oss ❤️

Så hyggelig at vi følges videre her inne:joyful:
Kan jeg spørre hva som ligger bak at du får letrozol "allerede" i pp5? :angel8
 
Masse lykke til alle sammen! :Heartbigred

Håper å se mange positive graviditetstester etterhvert mot slutten av måneden :love7
 
Så hyggelig at vi følges videre her inne:joyful:
Kan jeg spørre hva som ligger bak at du får letrozol "allerede" i pp5? :angel8

har pcos så får ikke EL av meg selv :( hadde så mye kluss med mellomblødninger omtrent hver eneste dag i nesten 4 mnd så da gikk vi til gyn privat og fikk hjelp der ❤️
 
Snutta92 - 27år - PP4 - B1 - EL 15/08 - IKM 30/08

Ser ut til at dette ble status denne måneden. Trodde ikm ble i uke 36, men med tr på besøk noen dager tidligere så setter jeg meg opp slik. Så får vi se hva EL-testinga sier :happy:
 
Når tenker folket begynne å teste etter El?
 
Back
Topp