Millebille, 34, b3, pp 1. IKM 2 september
Endelig en uke 36 gruppe!! Så spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen!Millebille, 34, b3, pp 1. IKM 2 september

Taaakk!! Jeg tok ut spiralen 30 juli, kobber. Bare ventet og ventet noVelkommen!![]()
Høres ut som om dere har lagt godt med aksjer! Det lover braTaaakk!! Jeg tok ut spiralen 30 juli, kobber. Bare ventet og ventet nohaha. Jeg er utålmodig
Troooor jeg er 2 dpo i dag men helt ærlig vet jeg ikke helt. Flo trodde jeg hadde eggløsning i går men jeg tror ikke det. Så vi får se.aksjelegging har det vært en del av! Så håper det klaffer skikkelig bra!
![]()
I 3 dager nå har det murret skikkelig både foran og bak. Og ømme pupper, av og til stikker det i ene puppen. Og i dag tidlig kjentes det ut som kniver oppi der nede! Så er mange symptomer allerede.. men jeg blir jo helt ekstremt oppmerksom. Haha. Mye luft i magen også.

Oh yeeess!!Høres ut som om dere har lagt godt med aksjer! Det lover bra
Man blir veldig oppmerksom på ALLE tegn kroppen gir fra seg når man er i prøvemodus. Krysser fingrene for at det er gode tegn på graviditet. Jeg blir oppblåst ved eggløsning også.

Tror jeg var litt negativt innstilt etter forrige syklus hvor jeg ikke rakk å starte opp med progesteron en gang før tr kom.
Det er kjekt å ha noen i samme situasjonOh yeeess!!
Satser på det!blir spennende tider! Blir godt og ha dere og dele med
![]()

Så kjekt! VelkommenMelder meg også inn her
drømmeromførstespire - 25 - B1 - PP10 - 21/8 - 5/9

Woho! Så koseligMelder meg inn her
Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP5(PP2 etter kjemisk) - EL 24.08 - IKM 07.09![]()

Veldig kjekt med likesinnede! VelkommenJeg har sneket her inne en stund, men jeg turte ikke å melde meg inn av en eller annen grunnTror jeg var litt negativt innstilt etter forrige syklus hvor jeg ikke rakk å starte opp med progesteron en gang før tr kom.
Men what the hell! Det er så innmari koselig med IKM tråder, så nå klarer jeg ikke holde meg mer
Eplejuice - 35 - B2 - PP10 - EL 13/14.08. - IKM 27.08.

Dette blir kjekt, velkommenTakk for fellesgruppe @Trinity85![]()
Heffalomp, 28, b1, PP2 etter MA og PP1 etter kjemisk, IKM 6 september.

Kjenner det er godt å komme tilbake i forumbobla!

Woho! Så koselig![]()
![]()
Håper spiren sitter i denne PP, kjære du