IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Taaakk!! Jeg tok ut spiralen 30 juli, kobber. Bare ventet og ventet no :p haha. Jeg er utålmodig :p
Troooor jeg er 2 dpo i dag men helt ærlig vet jeg ikke helt. Flo trodde jeg hadde eggløsning i går men jeg tror ikke det. Så vi får se. :p aksjelegging har det vært en del av! Så håper det klaffer skikkelig bra! :D
I 3 dager nå har det murret skikkelig både foran og bak. Og ømme pupper, av og til stikker det i ene puppen. Og i dag tidlig kjentes det ut som kniver oppi der nede! Så er mange symptomer allerede.. men jeg blir jo helt ekstremt oppmerksom. Haha. Mye luft i magen også.

Taaakk!! Jeg tok ut spiralen 30 juli, kobber. Bare ventet og ventet no :p haha. Jeg er utålmodig :p
Troooor jeg er 2 dpo i dag men helt ærlig vet jeg ikke helt. Flo trodde jeg hadde eggløsning i går men jeg tror ikke det. Så vi får se. :p aksjelegging har det vært en del av! Så håper det klaffer skikkelig bra! :D
I 3 dager nå har det murret skikkelig både foran og bak. Og ømme pupper, av og til stikker det i ene puppen. Og i dag tidlig kjentes det ut som kniver oppi der nede! Så er mange symptomer allerede.. men jeg blir jo helt ekstremt oppmerksom. Haha. Mye luft i magen også.
Høres ut som om dere har lagt godt med aksjer! Det lover bra:cool:

Man blir veldig oppmerksom på ALLE tegn kroppen gir fra seg når man er i prøvemodus. Krysser fingrene for at det er gode tegn på graviditet. Jeg blir oppblåst ved eggløsning også.

Melder meg inn her:greet025

Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP5(PP2 etter kjemisk) - EL 24.08 - IKM 07.09:binkybaby

Høres ut som om dere har lagt godt med aksjer! Det lover bra:cool:

Man blir veldig oppmerksom på ALLE tegn kroppen gir fra seg når man er i prøvemodus. Krysser fingrene for at det er gode tegn på graviditet. Jeg blir oppblåst ved eggløsning også.
Oh yeeess!!
Satser på det! :) blir spennende tider! Blir godt og ha dere og dele med :D

Jeg har sneket her inne en stund, men jeg turte ikke å melde meg inn av en eller annen grunn :hilarious: Tror jeg var litt negativt innstilt etter forrige syklus hvor jeg ikke rakk å starte opp med progesteron en gang før tr kom.

Men what the hell! Det er så innmari koselig med IKM tråder, så nå klarer jeg ikke holde meg mer :joyful:

Eplejuice - 35 - B2 - PP10 - EL 13/14.08. - IKM 27.08.

Jeg har sneket her inne en stund, men jeg turte ikke å melde meg inn av en eller annen grunn :hilarious: Tror jeg var litt negativt innstilt etter forrige syklus hvor jeg ikke rakk å starte opp med progesteron en gang før tr kom.

Men what the hell! Det er så innmari koselig med IKM tråder, så nå klarer jeg ikke holde meg mer :joyful:

Eplejuice - 35 - B2 - PP10 - EL 13/14.08. - IKM 27.08.
Veldig kjekt med likesinnede! Velkommen :love7

Heihei hopper inn her jeg da jeg troor eggløsning kommer denne uka og IKM dermed blir i uke 36! Testa høy fertilitet på fertilitetsmonitor i dag og kjenner igjen eggløsninssymptom på kroppen (slim, murringer), så antar den er rett rundt hjørnet. Fjerna kobberspiral 4 august, så nå venter vi i spenning på å komme igang med prøving.

Turnusmammaen - 30 - B3 - PP1 - ikke hatt eggløsning enda

Har ikke vært på forum siden 2023 :hilarious: Kjenner det er godt å komme tilbake i forumbobla!

Yaaay!! Så morsomt å samle flere IKM grupper. Jeg melder meg inn her :Heartpink

Polly93 - 32 - B2 - PP2 - EL 22/8 - IKM 6/9

Back
Topp