IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Det var litt modig av deg å lage ikm gruppen da :) Tørr ikke selv å lage ikm 36 eller 37 gruppen, for kan hende jeg blir i uke 38 eller 39. Vanskelig å vite :dontknow
Gjorde det mest for å føle at tiden går litt. At det skjedde noe, hva som helst. Sant det, vanskelig å vite sånt.. Håper du slipper å vente så lenge :happy:

Tror kroppen er mer fertil, hadde mye mer eggløsningsslim. Fikk ut litt på bassengtrening nå, så nå koser jeg meg maks med egentid i sofaen
Ja hadde masse eggløsningsslim denne gangen jeg og i tillegg blødde jeg litt etter runden vi hadde på eggløsningsdagen. Så håper det lover godt. Også har sexlyst vert helt ekstrem denne gangen.

Jeg hadde høy på morgenurin nå, men så viste strimmeltest tatt tre timer peak. Hadde jeg ikke tatt strimmel, så hadde jeg mistet peak. Kan være samme skjedde deg, eller at faktisk eggløsning kommer senere
Håper ikke den kom senere for har ikke vært så mye samleie pga sykdom testa jo negativt morgenen etter og dagen etter der igjen. Så ikke testet mer etter det.

Rop ut om det er noen jeg har glemt på listen :happy: Spennende tider fremover her inne!

Kjørte en negativ test 4 dpo :woot: kommer en grå skygge på de tidlig testene fra MS. Så med mindre den er rosa så er den hvertfall ikke gyldig.

Kjørte en negativ test 4 dpo :woot: kommer en grå skygge på de tidlig testene fra MS. Så med mindre den er rosa så er den hvertfall ikke gyldig.
Egentlig greit å sjekke ut skygger før hcg kan ha startet ja. Kanskje jeg skulle gjøre det samme. Så kjedelig når skyggene kommer og man får opp håpet

Jeg tenkte å begynne å teste i morgen. Da er jeg dpo 7. Har tatt ovitrelle som gir falsk positiv i starten, så tenkte det kunne være fint å få testet den ut. Begynte å teste dpo 9, en stund tilbake, og hadde svak strek, ble så glad, men viste seg å være falsk positiv av ovitrellen, så vil ikke gå på samme smell igjen

Dessverre ingen eggløsning på meg enda. Så er egentlig ute av denne gruppen også. Følger alle sammen opp så klart, og håper å se flere positive graviditetstester etter hvert her :love7
Jeg forlater ikke gruppen helt, blir å henge her en del. Kan se hvordan ting utvikler seg. Kunne nesten hatt for to uker, ja.
Kanskje vi heller ses i IKM uke 36 da? :love017 Ser ikke ut til at det er laget noen gruppe enda

Ja venninna mi var skikkelig forkjølet og jeg spurte om hun ikke skulle ta en test pga dette. Kom tilbake positiv den ja! Så høres ut som det er en spire :D
Jeg er 6dpo og de to siste nettene hat jeg sover dårlig, må tisse midt på natta og hatt masse syke drømmer :schocked028
Har ikke såå troa, siden jeg ofte blir syk i dagene etter eggløsning og det har så langt ikke vært noe spire. Men håper jo det er noe nå :shy::Heartpink

Første testen er tatt, 8 dpo. Som alltid skimter jeg en skygge, men jeg har strekøyne så jeg stoler ikke på meg selv. :hilarious: I tillegg har jeg sett skygger på Makesure sine tester hver syklus uten hell, men de skyggene har forsvunnet etter 10 min. Denne gangen ser jeg noe etter det har tørka. Er jeg gal eller klarer flere å skimte noe?

Første bildet er etter 3-4 min, andre bildet er etter testen har tørket.

Vedlegg

• IMG_7722.jpeg
    IMG_7722.jpeg
    849,2 KB · Visninger: 69
  • IMG_7802.jpeg
    IMG_7802.jpeg
    539,4 KB · Visninger: 70
Har ikke såå troa, siden jeg ofte blir syk i dagene etter eggløsning og det har så langt ikke vært noe spire. Men håper jo det er noe nå :shy::Heartpink

Første testen er tatt, 8 dpo. Som alltid skimter jeg en skygge, men jeg har strekøyne så jeg stoler ikke på meg selv. :hilarious: I tillegg har jeg sett skygger på Makesure sine tester hver syklus uten hell, men de skyggene har forsvunnet etter 10 min. Denne gangen ser jeg noe etter det har tørka. Er jeg gal eller klarer flere å skimte noe?

Det er jo et eller annet der da! Ikke annet å gjøre enn å se på neste test :hello2 Heier på deg!

Enig i at det er noe der! Spennende! :joyful:

Her er det noe ja! Krysser fingrer og tær for banystrek og ikke skygge :smiley-angelic001

Back
Topp