IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Der kom det mer vante bunnivået før EL, bare vant til at det er samme dag som peak. Ikke kjent eggløsningssmerter, så det kommer sikkert i løpet av dagen

Vedlegg

• Screenshot_20250815_071054_FF App.jpg
    Screenshot_20250815_071054_FF App.jpg
    272 KB · Visninger: 35
Antydning til blod i utfloden, dpo 2. Da jeg begynte å småblø sist graviditet som utvidet seg til fossblødning hele første trimester (fødte en frisk og rask datter dagen før termin). Tar jeg det som en positiv ting å se antydning til blod nå :angelic: :smiley-angelic001:smiley-angelic002 Haha

Antydning til blod i utfloden, dpo 2. Da jeg begynte å småblø sist graviditet som utvidet seg til fossblødning hele første trimester (fødte en frisk og rask datter dagen før termin). Tar jeg det som en positiv ting å se antydning til blod nå :angelic: :smiley-angelic001:smiley-angelic002 Haha
Oj, spennende. Er jo noen som har eggløsnings blødning og, men kommer kanskje ikke 2 dpo

Veldig spennende å følge med på dere!<3 Jeg er veldig stille her enda, da jeg følte jeg hadde så mange symptomer forje måned, så nå våger jeg ikke å tenke at noe har betydning denne gang hehe, overtenkte jo alle symptomer;) Alt føles som vanlig til nå hvertfall men er bare 4 dpo

Veldig spennende å følge med på dere!<3 Jeg er veldig stille her enda, da jeg følte jeg hadde så mange symptomer forje måned, så nå våger jeg ikke å tenke at noe har betydning denne gang hehe, overtenkte jo alle symptomer;) Alt føles som vanlig til nå hvertfall men er bare 4 dpo
Er så lett å blande disse symptomene. For min del så har mye utflod vært det eneste symptomet som jeg har kunnet stole på. Det begynte vel ca 5-6 dpo.
Ellers har jeg mye like symptomer på både graviditet og mens :joyful:

Ingen eggløsningssmerter enda, bare litt murringer. Siste aksjelegging var i dag morges. Kanskje lurt med en runde til i kveld da?

Samme her! Går konstant å kjenner etter og overanalysere som igjen ender i skuffelse :rolleyes: Er kun 3dpo nå så ingen symptomer enda, kun oppblåst og det tror jeg er pga Wild Yam.

Huff, bare dpo2… kjenner jeg vil teste asap!!! Tror det blir tidlig testing denne gangen!
Når tenker dere å begynne å teste? :smiley-ashamed005

Både CB og stripene vil visst ikke bli helt positive denne pp :schocked028 Men i dag har adenomyose-smertene kommet for fullt - så da vet jeg at el har nok vært i går/i dag :thumright blir spennende og se om det går denne pp, hvis ikke har vi samtale hos fertilitetsklinikken i Porsgrunn i starten av september :love7

Sint på meg selv, glemte å ta på smartklokken, så da går jeg ikke sett om tempen har steget og eggløsning vært

Ja, men forrige syklus gjorde meg litt usikker. Bunnivå samme dag som forventet eggløsning nå. Men lh 0.05 nå og er vel sjelden eggløsning feiler
Skjønner det. Men ser ut til at det stemmer nå, da. Her er det bare svake tester fremdeles.

Hei! Jeg trenger ikke å skrives opp på lista, for jeg kan nok ikke helt regnes som prøver denne syklusen (det er i så fall bare en veldig liten teoretisk mulighet). Har hatt en lang, ufrivillig prøvepause av helsemessige årsaker, men håper å kanskje kunne regne meg som prøver igjen (med en mulig reell sjanse for å bli gravid) fra neste syklus eller syklusen etter, hvis alt fortsetter i riktig retning. Jeg følger nå litt med her i IKM-gruppa som en slags oppvarming til neste syklus :shy:. (Siden jeg er 4 dpo i dag, så er det denne IKM-gruppa som passer med min syklus). Ville bare gi meg til kjenne, siden jeg kanskje kommer til å kommentere og engasjere meg i innleggene til dere andre. Heier på dere! :joyful:Håper mange av dere blir gravide!

Hei! Jeg trenger ikke å skrives opp på lista, for jeg kan nok ikke helt regnes som prøver denne syklusen (det er i så fall bare en veldig liten teoretisk mulighet). Har hatt en lang, ufrivillig prøvepause av helsemessige årsaker, men håper å kanskje kunne regne meg som prøver igjen (med en mulig reell sjanse for å bli gravid) fra neste syklus eller syklusen etter, hvis alt fortsetter i riktig retning. Jeg følger nå litt med her i IKM-gruppa som en slags oppvarming til neste syklus :shy:. (Siden jeg er 4 dpo i dag, så er det denne IKM-gruppa som passer med min syklus). Ville bare gi meg til kjenne, siden jeg kanskje kommer til å kommentere og engasjere meg i innleggene til dere andre. Heier på dere! :joyful:Håper mange av dere blir gravide!
Hei og velkommen inn i gruppen!
Kjekt at du slenger deg på :love7
Takk for heiing! Heier nå litt tilbake også, selv om du skriver det ikke er helt igang enda. Sikkert godt å være tilbake etter lang tid borte. Dette blir kjekt! Masse lykke til:Heartpink

Back
Topp