IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Sniker her :smiley-ashamed004
Jeg brukte wild yam måneden jeg ble gravid! Første positive test på 8pp’er, det endte i MA i uke 6+1, men det er ikke tilskuddet sin skyld.
Jeg skal prøve det igjen neste syklus :happy:
Ja, prøvde det den ppen jeg ble gravid :happy:
Takk for svar! Da skal jeg prøve det denne måneden :D
@Heffalomp Det var trist å høre.. krysser fingrene for en spire som sitter hele veien for deg :smiley-angelic001

Fordelen med endo er at man kjenner godt når ting skjer, så var litt skeptisk til den "pedalen" i går. Godt jeg fortsatte å teste. Kroppen er veldig på bærtur så er sikkert derfor. Men fikk den siste på veldig utvannet urin.
1000005036.png

"peaken" skulle det være :hilarious: pedalen... Pleier aldri å ha slim og lyst på selve el dagen, det kommer gjerne ved peak, så det stemte, hadde null lyst i får. Meeen har envillig mann så aksjer er lagt, skal ikke stå på det :woot:

Denne stigningen lover bra for peak i morgen. Aldri hatt så mye el-slim heller før. Litt rart at jeg allerede kjenner på en del smerter/kramper. Kanskje eggløsning kommer raskt etter peak?

Vedlegg

• Screenshot_20250813_223134_Premom.jpg
    Screenshot_20250813_223134_Premom.jpg
    224,4 KB · Visninger: 47
Stjernest0v - 29 - B3 - PP4 - EL 11.08 - IKM 26.08

3 dpo. Mtp at vi har gjort alt vi kan hver måned så langt er ikke håpet veldig høyt denne runden. Vi får se. Krysser fingrene da :Heartred

Seriøs topp denne syklusen :nailbiting: men, hormonene herjer voldsomt pga. Endo. Har fått time til MR neste uke. Lurer litt på å utsette den til jeg vet om jeg er gravid eller ikke.
1000005038.png

Back
Topp