IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Ytterligere litt økning på eltest til 0.29 nå, er nok enda mellom 1-4 dager igjen hvor alt kan skje, godt å se de øker uansett :shy:
MEN - så dropper samboer «jeg tror jeg begynner å brygge på noe jeg.. er så kald» assa sorry mac, men det har vi ikke tid til :banghead::stop:

Ytterligere litt økning på eltest til 0.29 nå, er nok enda mellom 1-4 dager igjen hvor alt kan skje, godt å se de øker uansett :shy:
MEN - så dropper samboer «jeg tror jeg begynner å brygge på noe jeg.. er så kald» assa sorry mac, men det har vi ikke tid til :banghead::stop:
Å, nei! Dårlig tid å bli syk på! Håper det enten bare var noe tilfeldig forbigående i dag, eller at han ikke blir for dårlig til prestere til riktig tid!

Å, nei! Dårlig tid å bli syk på! Håper det enten bare var noe tilfeldig forbigående i dag, eller at han ikke blir for dårlig til prestere til riktig tid!
Hvis det er tilfellet så får vi finne på en annen måte, komme i kopp og inseminere selv som vi har prøvd før, tilfeldigvis den syklusen jeg ble gravid :smiley-ashamed004 orker ikke tanken på at en prøveperiode skal gå fra oss pga en eventuell forkjølelse :bag:

Åååh! Det er det værste! Jeg fikk skyhøy feber og ble kjempe dårlig på dpo1-dpo2, roet seg dpo 3. så ble mannen min syk på dpo 4 tror vi har sakt til hverandre 5 ganger daglig hvor heldige vi var som ikke ble syk før! Er så kjedelig, håper samboeren din finner kreftene til noe rolig, kanskje det hjelper om du sitter oppå så han slipper å anstrenge seg :angelic:

Hahah! Nei, han får vente med å bli syk i disse dager :hilarious: Gøy med stigende tester!

Åååh! Det er det værste! Jeg fikk skyhøy feber og ble kjempe dårlig på dpo1-dpo2, roet seg dpo 3. så ble mannen min syk på dpo 4 tror vi har sakt til hverandre 5 ganger daglig hvor heldige vi var som ikke ble syk før! Er så kjedelig, håper samboeren din finner kreftene til noe rolig, kanskje det hjelper om du sitter oppå så han slipper å anstrenge seg :angelic:
Jaa så typisk at det skjer sånn rett før… får håpe litt Paracet i kroppen nå og en god natts søvn hjelper, ellers må det andre krefter til i noen dager ja :laughing002

Tok denne nå. 4 dpo :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_0355.jpeg
    IMG_0355.jpeg
    447,1 KB · Visninger: 64
Tror det må ha vært noe galt med testene i går. Tok nye nå. Var ikke mye på de. Kunne kanskje skimte en svak strek på tidlig testen.

Lover ikke veldig bra for progesteron nivået med denne grafen. Sov uten dyne, men allikevel

Vedlegg

• Screenshot_20250820_071159_FF App.jpg
    Screenshot_20250820_071159_FF App.jpg
    286,2 KB · Visninger: 31
Back
Topp