IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Som vanlig blir jeg syk i dpo-dagene (er derfor jeg er våken kl halv fire på natta hehe). Måtte google litt og da fant jeg ut at immunforsvaret svekkes i lutealfasen. Gir så mening! Har vært ofte syk i det siste og det skjer alltid i dpo-land. Håper ikke det påvirker en potensiell implantasjon da…

7 dpo i dag da. Dagene går :)

Som vanlig blir jeg syk i dpo-dagene (er derfor jeg er våken kl halv fire på natta hehe). Måtte google litt og da fant jeg ut at immunforsvaret svekkes i lutealfasen. Gir så mening! Har vært ofte syk i det siste og det skjer alltid i dpo-land. Håper ikke det påvirker en potensiell implantasjon da…

7 dpo i dag da. Dagene går :)
Ja venninna mi var skikkelig forkjølet og jeg spurte om hun ikke skulle ta en test pga dette. Kom tilbake positiv den ja! Så høres ut som det er en spire :D
Jeg er 6dpo og de to siste nettene hat jeg sover dårlig, må tisse midt på natta og hatt masse syke drømmer :schocked028

Etter at klokka justerte tempen opp i går og den har steget mer i natt, ser det heldigvis ut som eggløsning g har vært allikevel, så lettet.

Vedlegg

• Screenshot_20250818_071226_FF App.jpg
    Screenshot_20250818_071226_FF App.jpg
    278,9 KB · Visninger: 25
Flere som er skikkelig hormonmonster rett etter eggløsning? Kan ikke huske å ha vært det før, pleier mer å være rolige ventedager de første seks dpo

Flere som er skikkelig hormonmonster rett etter eggløsning? Kan ikke huske å ha vært det før, pleier mer å være rolige ventedager de første seks dpo
Ja denne gangen har vært skikkelig sur og irritert etter eggløsning. 3dpo i dag. Var helt krise i går :(

Forresten.. dere teste eksperter. Jeg føler meg så uvitende, er mange år siden sist.

På tirsdag morgen hadde jeg blinke fjes på den digitale clearblue testen. Onsdag morgen var den negativ. Betyr det at jeg hadde ett veldig kort vindu? Eller at jeg ikke har hatt eggløsning..? Hadde samleie tirsdag kveld og to ganger på onsdag

Skal sies at jeg tok en mandag kveld også, men noe utvannet. Den var negativ.

Forresten.. dere teste eksperter. Jeg føler meg så uvitende, er mange år siden sist.

På tirsdag morgen hadde jeg blinke fjes på den digitale clearblue testen. Onsdag morgen var den negativ. Betyr det at jeg hadde ett veldig kort vindu? Eller at jeg ikke har hatt eggløsning..? Hadde samleie tirsdag kveld og to ganger på onsdag

Skal sies at jeg tok en mandag kveld også, men noe utvannet. Den var negativ.
Testet du med første eller andre tiss på tirsdagen?

Så uvant. Nesten så jeg kastet samboer på dør til og med. Føler meg utmattet og. Kan bli interessant utover når hormonene stiger mer hehe
Ja forventet ikke å få det så tidlig. Ja jeg har vært helt skutt i helgen. Ja det kan bli interessant :laughing002

Dessverre ingen eggløsning på meg enda. Så er egentlig ute av denne gruppen også. Følger alle sammen opp så klart, og håper å se flere positive graviditetstester etter hvert her :love7
Kan du ikke bare fortsette her? Virker som om det er få i gruppene nå, så kan kunne nesten hatt for to uker om gangen

Kan du ikke bare fortsette her? Virker som om det er få i gruppene nå, så kan kunne nesten hatt for to uker om gangen
Jeg forlater ikke gruppen helt, blir å henge her en del. Kan se hvordan ting utvikler seg. Kunne nesten hatt for to uker, ja.

Dessverre ingen eggløsning på meg enda. Så er egentlig ute av denne gruppen også. Følger alle sammen opp så klart, og håper å se flere positive graviditetstester etter hvert her :love7
Det var litt modig av deg å lage ikm gruppen da :) Tørr ikke selv å lage ikm 36 eller 37 gruppen, for kan hende jeg blir i uke 38 eller 39. Vanskelig å vite :dontknow

Back
Topp