IKM uke 35 ☺️

Dpo 9-10 - 3-4 dager til ikm. Blenda metode strip. Og jeg kjenner tr magen er på plass og krampene. Så tipper tr dukker opp snart. Kvalmen er passert også så tror jeg var syk noen dager.. så vi får prøve igjen neste gang hehe. Var pp1 så trodde ikke akkurat vi skylle være så heldig :p men blir så glad av å se dere andre
Med spirer ! Spennende

Tok nye tester når jeg kom hjem og strek på alle sammen gitt :nailbiting: Metode 10mlU/ml og babyplan 25mlu/ml :shy: noe er visst på gang! 12 dpo og 2 dager til IKM! Håper på stigning i morgen :D

Vedlegg

• 5BA796B2-20D9-4FD4-B838-21B389BE01A1.jpeg
    5BA796B2-20D9-4FD4-B838-21B389BE01A1.jpeg
    249,9 KB · Visninger: 133
Fristelsen har tatt overhånd :hilarious: Sa til meg selv at jeg er virkelig dum og besluttet meg til å ta en test hver dag :angelic: Ja, regner med at jeg ikke er den eneste :hilarious: 5 DPO er altfor tidlig fortsatt og her er det vel skygger tenker jeg :rolleyes:

De to øverste igår og den nederste ikveld (innen 5 min):p

Vedlegg

• C1CA11E6-420F-4978-A893-06F738E21219.jpeg
    C1CA11E6-420F-4978-A893-06F738E21219.jpeg
    695 KB · Visninger: 86
Tok nye tester når jeg kom hjem og strek på alle sammen gitt :nailbiting: Metode 10mlU/ml og babyplan 25mlu/ml :shy: noe er visst på gang! 12 dpo og 2 dager til IKM! Håper på stigning i morgen :D
Gratulerer! :woot:❤️ Si ifra om du vil settes på gravid! Hvis det er flere her i gruppa som vil settes på gravid/TR som enda ikke er skrevet opp, så svar gjerne på denne posten :) Veldig fint å se så mange positive tester :woot: Vi slår vel ny rekord denne gangen, eller hva? :woot: Her er trøttheten kommet og yrende kvalme på gang, men er evig takknemlig uansett ❤️

Gratulerer! :woot:❤️ Si ifra om du vil settes på gravid! Hvis det er flere her i gruppa som vil settes på gravid/TR som enda ikke er skrevet opp, så svar gjerne på denne posten :) Veldig fint å se så mange positive tester :woot: Vi slår vel ny rekord denne gangen, eller hva? :woot: Her er trøttheten kommet og yrende kvalme på gang, men er evig takknemlig uansett ❤️
Gravid:love7

Tror nok jeg kan også settes som gravid :Heartred

Jeg kan settes på TR :( håper spiren vil sitte for oss alle neste pp :Heartred

Kan settes på gravid :D

6 DPO og tempen stiger fortsatt :woot:
Aldri opplevd det før så jeg håper!! :nailbiting::smiley-angelic001

Vedlegg

• 74BAB30A-129F-44A5-ACAA-BF817A76D025.jpeg
    74BAB30A-129F-44A5-ACAA-BF817A76D025.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 51
11-12 dpo og blenda tester. Så er nok som jeg fryktet ikke gravid. Men Hey! Pp1 og termin 18 mai i eksamens tid. Hehe kanskje like greit. satser på klaff neste mnd. Gir et pip når tr kommer. Har et 2% håp enda da vi fikk svak positiv 15dpo med første mann hahah.

Ignorer støvet på bilde :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006 vi har trommel på badet:laughing002

Vedlegg

• 86BCD4D9-F5B6-469C-AE5E-33E1BD665C05.jpeg
    86BCD4D9-F5B6-469C-AE5E-33E1BD665C05.jpeg
    855,6 KB · Visninger: 79
11-12 dpo og blenda tester. Så er nok som jeg fryktet ikke gravid. Men Hey! Pp1 og termin 18 mai i eksamens tid. Hehe kanskje like greit. satser på klaff neste mnd. Gir et pip når tr kommer. Har et 2% håp enda da vi fikk svak positiv 15dpo med første mann hahah.

Ignorer støvet på bilde :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006 vi har trommel på badet:laughing002
Håpet er ikke ute før tr ankommer :rolleyes: hvis du testet positivt så "sent" sist, er det jo sjanse for at du produserer hcg sent :happy:
18.mai ville termin vært her også, og er selv heltidsstudent. Så ja mai baby passer vel kanskje hakket bedre, selv om alt er velkomment nå etter så lang tid med prøving :Heartpink

Håpet er ikke ute før tr ankommer :rolleyes: hvis du testet positivt så "sent" sist, er det jo sjanse for at du produserer hcg sent :happy:
18.mai ville termin vært her også, og er selv heltidsstudent. Så ja mai baby passer vel kanskje hakket bedre, selv om alt er velkomment nå etter så lang tid med prøving :Heartpink

vi har akkurat begynt å prøve. Så skjønner det! Om fet blir spire nå så er det fremdeles velkomment selvsagt da hehe

Back
Topp