Karogalaro
Betatt av forumet
Æææ, fra i går kveld! (Jaaada, skal ta ny med gikk på do og glemte det )
Jeg har helt lik test som deg
Oppdater oss når du har tatt en ny!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææ, fra i går kveld! (Jaaada, skal ta ny med gikk på do og glemte det )
Åå, det må du og! Jeg har faktisk ikke flere tester kanskje det blir en tur innom apoteket ilp dagenJeg har helt lik test som deg
Tror jeg kan settes på tr denne pp. 12-13 dpo. Første ikm og blenda test som forventet, så regner med tr kommer idag eller i morgen jaujau! Klar for neste syklus nå!
Åå, det må du og! Jeg har faktisk ikke flere tester kanskje det blir en tur innom apoteket ilp dagen
Tror dette går veien
11dpo og egentlig ikm idag. Forrige måned var lutealfase på 12 dager, noe jeg trodde kom av enten kjemisk eller vaksinen.
Har så mye murringer og er litt småkvalm. Tipper det er pms
Dagens blenda (fikk ganske sterk rosa skygge før de tørket, falskt håp). Øverste fra morgenen, og andre nå nettopp:
Sånn var min da jeg ble gravid.Idag våknet jeg til 8 DPO og forhåpentligvis den kjente festedip (men kanskje den er litt svak?)! Krysser fingrene at tempen fortsatt holder seg høy, og ikke nedover pga TR! Jeg har lest at gjennomsnittet får dip rundt 8 DPO, så det er lovende
Liten spor av skygge igjen på BP
Ikke noe nytt å meddele ang testen!
MEN om det er festedip, så burde det skje noe med testen innen et par dager Jeg håper veldig nå!
EDIT: Feil dato på testen
De var iallfall høy i temp, over coverlinen hele veienSånn var min da jeg ble gravid.
Jeg løy, jeg hadde en til - men tok den på 3 dråper urin rett etter jeg hadde vært på do, siden jeg har like god tålmodighet som 2åringen Føler jeg ser på den og, men venter heller med bilde til en «ordentlig» testJeg har helt lik test som deg
Ikveld har jeg holdt meg i 4 timer og svidde av en test Men nå er jeg litt usikker på om det er skygge, noe feil med testen eller noe på gang?? Klarer ikke helt å se om det er grå eller rosa strek. Får svi av en test til imorgen før jobb
Den første er orginalen, mens de to andre er redigert
Jeg ser!God morgen 9 DPO idag, og tempen steg igjen! Men testen ser omtrent der samme som igår kveld så jeg er redd for at det kan være bare en skygge Men jeg skal ta en ny test ikveld etter å ha holdt meg i 4 timer
Men er optimistisk på at tempen fortsatt holdt seg høy
Det er to tester som ble tatt imorges med 1 times mellomrom og det var skyggestrek på begge så jeg vet ikke..
Bra at du også ser Satser på at streken blir sterkereJeg ser!