IKM uke 35 ☺️

Dere som har fått positive tester nå, hvilke tester brukte dere?

Testet positiv på rfsu tidlig og ClearBlue tidlig i går. Har metode og normal liggende, men ikke fått testet på de i dag for å se om de endelig slår ut (de var negativ tidligere i uken).

Testet positiv på rfsu tidlig og ClearBlue tidlig i går. Har metode og normal liggende, men ikke fått testet på de i dag for å se om de endelig slår ut (de var negativ tidligere i uken).

Er de 2 testene jeg har :laughing002:laughing002 jaja vi får se på søndag/mandag om tr dukker opp visst ikke prøver jeg meg på en rfsu eller cb tror jeg

Jeg har normal syklus på 32/33 dager er nå på 39 dag. Testa to tester igår som var negative da med clear blue men ikke den digitale. Har hatt mensmurring i en dag for en uke siden så opphold på to dager så en dag til, ingen spor etter tr, ømme bryst idag så håper jo veldig. Føler meg rar i kroppen. Pleier få brun utflod i dagene før, men ikke hittil. Jeg gir det noen dager til og tester igjen. Ifølge El test skulle jeg ha EL rundt 18.aug.

Jeg har normal syklus på 32/33 dager er nå på 39 dag. Testa to tester igår som var negative da med clear blue men ikke den digitale. Har hatt mensmurring i en dag for en uke siden så opphold på to dager så en dag til, ingen spor etter tr, ømme bryst idag så håper jo veldig. Føler meg rar i kroppen. Pleier få brun utflod i dagene før, men ikke hittil. Jeg gir det noen dager til og tester igjen. Ifølge El test skulle jeg ha EL rundt 18.aug.
Har du tatt corona vaksine den siste mnden?

Dere som har fått positive tester nå, hvilke tester brukte dere?
Metode (apotek1) tidlig 10mlU/ml og babyplan 25mlU/ml :)

Edit: tok metode tidlig 10 dpo og var helt blenda. På 12 dpo ga det utslag på begge :)

Okei, tenkte om syklusen kunne blitt klussa til med den. Om du ikke har fått mens til mandag, eller testet positivt så ville jeg tatt kontakt med legen på mandag.
Jeg hadde det likt som deg i starten av året. Fikk tilslutt 10dager etter jeg skulle hatt mens svak positiv test, fikk småblødninger innimellom en-to uker etter det, viste seg at jeg var gravid utenfor livmor. Dette fant vi ut så sent at eggleder var i ferd med å sprekke og jeg måtte fjerne hele egglederen med embryo.

ikke sikkert det er slik for deg, men lurt å få det sjekka ut om du ikke får mens eller positiv test:)

Okei, tenkte om syklusen kunne blitt klussa til med den. Om du ikke har fått mens til mandag, eller testet positivt så ville jeg tatt kontakt med legen på mandag.
Jeg hadde det likt som deg i starten av året. Fikk tilslutt 10dager etter jeg skulle hatt mens svak positiv test, fikk småblødninger innimellom en-to uker etter det, viste seg at jeg var gravid utenfor livmor. Dette fant vi ut så sent at eggleder var i ferd med å sprekke og jeg måtte fjerne hele egglederen med embryo.

ikke sikkert det er slik for deg, men lurt å få det sjekka ut om du ikke får mens eller positiv test:)

Enig, skal teste meg igjen på mandag og hvis ikke ringer jeg legen Skikkelig frustrerende når mens er så på overtid og ingen positiv test ‍♀️ Var liksom de to tingene jeg trodde jeg kunne forholde meg til

9 dpo og blenda vanlig test. Men vet ikke om en vanlig test ville slått ut så tidlig uansett? Skal sies at jeg har en lutealfase på bare 12-13 dager, så IKM er om ca 3 dager…
Har ikke noe særlig håp denne mnd. La inn kun én aksje pluss at jeg ble kjempesjuk etter vaksinen på onsdag.

Enig, skal teste meg igjen på mandag og hvis ikke ringer jeg legen Skikkelig frustrerende når mens er så på overtid og ingen positiv test ‍♀️ Var liksom de to tingene jeg trodde jeg kunne forholde meg til
Jepp! Ser den så veldig! Blir man ikke gravid så vil man jo bare få mens overstått, så man får ett nytt forsøk på baby:p
Håper du bare hadde sen el og får positiv test!

9 dpo og blenda vanlig test. Men vet ikke om en vanlig test ville slått ut så tidlig uansett? Skal sies at jeg har en lutealfase på bare 12-13 dager, så IKM er om ca 3 dager…
Har ikke noe særlig håp denne mnd. La inn kun én aksje pluss at jeg ble kjempesjuk etter vaksinen på onsdag.

Selv med kort lutealfase så bruker egget noen dager på å feste seg, så det kan være for tidlig ennå for en vanlig test. Har du tidligtest du kan prøve med?

Alt kommer an på når egget fester seg. Fester det seg 7dpo kan du bruke tidligtest 8 dpo og vanlig 9dpo. Fester egget seg 12 dpo blir det samme, tidlig dagen etter og vanlig deretter... den cb early der du kan teste 4/5 dager før ikm er litt villedende i markedsføringen tenker jeg...med det mener jeg at om en har kort lutealfase på 10 dager, så er sjansene lik null for at du får positiv test 5/6dpo, hvis man tester. Men derimot har du gjennomsnittlig lh fase på 14 dager er sjansen mye større for at egget har festet seg og testen vil holde det den "lover":happy:

Last edited:
Liten oppdatering ikveld for de vil følge :hilarious: Her er jeg som dere vet, 6 DPO. Idag har jeg plutselig fått litt ømme brystvorter og stølhet følelse nederst. Følt meg litt varm i kroppen:wideyed: (vet ikke akkurat hvordan jeg skal beskrive :hilarious:) That’s life! De kommende dagene får vise seg :rolleyes: Og ja, svidde av enda g-test :hilarious: Enten så er det streksynet mitt som bedrar, eller skyggestrek:smiley-angry026

Den siste bildet er redigert så den "syns bedre":smiley-angelic006

Vedlegg

• 352E4AB3-E679-4511-B66E-9D8BF2F0AF6C.jpeg
    352E4AB3-E679-4511-B66E-9D8BF2F0AF6C.jpeg
    918 KB · Visninger: 97
  • 310753FA-6472-4335-B53E-9A07C4603FB6.jpeg
    310753FA-6472-4335-B53E-9A07C4603FB6.jpeg
    723 KB · Visninger: 90
10 dpo og blenda test her og mensmurringene på plass som vanlig to dager før mensen, så jeg flytter mer forsiktig over i neste IKM-gruppe og satser på Juni-baby :dummy::dummy1:

Vel, hva skal jeg si? :dance011Idag steg tempen enda høyere opp, og dette er helt nytt for meg! Har aldri vært så høyt oppe før i den forrige EL, og jeg har en følelse på at det vil bli en festedip imorgen siden den er høy allerede idag. :happy090 Leste at det er ca 8 DPO på gjennomsnittet man får festedip. Og det er imorgen, så jeg er spent på utfallet!:gen014 (ikke alle får festedip, men…:angelic:)

Har også tatt dagens test, og ikke noe spennende å vise frem:hilarious: Fortsatt antydning til skygge, som vanlig og dessuten 7 DPO er litt tidlig enda:rolleyes:

Vedlegg

• BA19DED5-35C4-4780-BB02-DFC3F4AA070A.jpeg
    BA19DED5-35C4-4780-BB02-DFC3F4AA070A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 75
  • 4A5F7698-C6BD-47B4-9A11-1273BB9559C1.jpeg
    4A5F7698-C6BD-47B4-9A11-1273BB9559C1.jpeg
    445,8 KB · Visninger: 78
Back
Topp