Håååper det blir veldig spennende å teste i morgenSniker! Såå spennende. Min erfaring er at metode sine tidligtester gir veldig seint utslag og svak strek i forhold til andre tester, så tror du vil få mer utslag på babyplan tipper du er gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håååper det blir veldig spennende å teste i morgenSniker! Såå spennende. Min erfaring er at metode sine tidligtester gir veldig seint utslag og svak strek i forhold til andre tester, så tror du vil få mer utslag på babyplan tipper du er gravid!
første ja. men vi er begge unge og friske, så det skal gå bra
Disse her altså hadde gitt opp og tenkte at testene bare tullet med meg + at jeg så antydning til rosa på papiret for noen dager siden! Ser dere det jeg ser? Vis vedlegget 364789
Håååper det blir veldig spennende å teste i morgen
Får se hva som skjer etter jobbJeg hadde tatt en ny med en gang får alltid sterkere tester på andre morgenurin, vet ikke hvorfor.
8dpo og fortsatt blenda tester etter så mange gravide i denne gruppa blir man jo superhåpefull, men har en følelse av at vi må vente et par måneder til vi har prøvd ett år, for så å få hjelp..håper jo såklart det klaffer før.
Noen som ikke har hatt rett ang. Magefølelse? Trenger litt håp kjenner jeg
Ja jeg er notorisk på å dobbelt/trippelt/frippeltsjekkeJeg var overbevist om at min var blenda og kastet den i bosset - før jeg fant ut noen minutter senere at jeg skulle dobbeltsjekke
8 dpo er ennå tidlig! Prøv å teste igjen litt nærmere IKM?
Synes denne ser for sterk ut til å være skygge12 dpo, måtte prøve meg på en tidligtest (10ug/ml) igjen i morges, fikk en strek, men har hørt metode testene har skyggestreker og den er ikke så veldig sterk eller farget har lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag kanskje jeg prøver en babyplan ble jo litt mer spennende dette nå
Jaaa. Jeg ser!Ser dere det jeg ser?
11-12 dpo, test fra rfsu.
Ser dere det jeg ser?
Dette kan vel ikke være en skygge? Ser tydelig strek12 dpo, måtte prøve meg på en tidligtest (10ug/ml) igjen i morges, fikk en strek, men har hørt metode testene har skyggestreker og den er ikke så veldig sterk eller farget har lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag kanskje jeg prøver en babyplan ble jo litt mer spennende dette nå
Ja jeg er notorisk på å dobbelt/trippelt/frippeltsjekke
Vet at 8dpo er tidlig, er jo helt tullete å teste allerede.. men har bare lutealfase på 11 dager, så tenkte at jeg skulle få tilfredsstilt testebehovet før den tid håpløst, i know!
12 dpo, måtte prøve meg på en tidligtest (10ug/ml) igjen i morges, fikk en strek, men har hørt metode testene har skyggestreker og den er ikke så veldig sterk eller farget har lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag kanskje jeg prøver en babyplan ble jo litt mer spennende dette nå
Ja ser strek!!!Ser dere det jeg ser?
Selv med kort lutealfase så fester egget seg sikkert ikke før 5-6 dpo. Da kan hCG være i grenseland for å slå ut selv på tidligtest ved 8 dpo *sørger for å være optimistisk*
Hadde Ikm igår, ingen mens og tempen er nå oppe i 37,26 blir spennde dager fremover, håper håper, håper den klamrer seg fastJeg ser på alle - sterkest på babyplan sin