IKM uke 35 ☺️

Sniker! Såå spennende. Min erfaring er at metode sine tidligtester gir veldig seint utslag og svak strek i forhold til andre tester, så tror du vil få mer utslag på babyplan :) tipper du er gravid!
Håååper det :D blir veldig spennende å teste i morgen

Ser dere det jeg ser? :nailbiting:
11-12 dpo, test fra rfsu.

:smiley-bounce022

Vedlegg

• 20210902_081552~2.jpg
    20210902_081552~2.jpg
    519,9 KB · Visninger: 112
8dpo og fortsatt blenda tester:bag: etter så mange gravide i denne gruppa blir man jo superhåpefull, men har en følelse av at vi må vente et par måneder til vi har prøvd ett år, for så å få hjelp..håper jo såklart det klaffer før.
Noen som ikke har hatt rett ang. Magefølelse? Trenger litt håp kjenner jeg :shy:

Vedlegg

• 20210902_091903.jpg
    20210902_091903.jpg
    1,7 MB · Visninger: 71
Liker meg på dagens temp også!:woot:

Vedlegg

• 86336197-BEA3-4640-A5FF-06C3999BFF23.jpeg
    86336197-BEA3-4640-A5FF-06C3999BFF23.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
8dpo og fortsatt blenda tester:bag: etter så mange gravide i denne gruppa blir man jo superhåpefull, men har en følelse av at vi må vente et par måneder til vi har prøvd ett år, for så å få hjelp..håper jo såklart det klaffer før.
Noen som ikke har hatt rett ang. Magefølelse? Trenger litt håp kjenner jeg :shy:

Jeg var overbevist om at min var blenda og kastet den i bosset - før jeg fant ut noen minutter senere at jeg skulle dobbeltsjekke :wacky:

8 dpo er ennå tidlig! Prøv å teste igjen litt nærmere IKM?

Jeg var overbevist om at min var blenda og kastet den i bosset - før jeg fant ut noen minutter senere at jeg skulle dobbeltsjekke :wacky:

8 dpo er ennå tidlig! Prøv å teste igjen litt nærmere IKM?
Ja jeg er notorisk på å dobbelt/trippelt/frippeltsjekke :hilarious:
Vet at 8dpo er tidlig, er jo helt tullete å teste allerede.. men har bare lutealfase på 11 dager, så tenkte at jeg skulle få tilfredsstilt testebehovet før den tid :bag: håpløst, i know!

I dag har jeg IKM og TR har ikke dukket opp, tok en test og var full i håp, men akk negativ. :sorry: Kjenner mensmurring også så TR er nok rett rundt hjørnet. Hadde virkelig tro denne PP. Går inn i PP11 nå. Heldigvis venter vi på dato for å kunne starte på IVF ❤️

Vedlegg

• BA38F23E-31C8-4542-AD5D-2C6ECE4E3FE7.jpeg
    BA38F23E-31C8-4542-AD5D-2C6ECE4E3FE7.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 95
12 dpo, måtte prøve meg på en tidligtest (10ug/ml) igjen i morges, fikk en strek, men har hørt metode testene har skyggestreker og den er ikke så veldig sterk eller farget :wacky: har lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag :p kanskje jeg prøver en babyplan ble jo litt mer spennende dette nå :D
Synes denne ser for sterk ut til å være skygge ❤️

12 dpo, måtte prøve meg på en tidligtest (10ug/ml) igjen i morges, fikk en strek, men har hørt metode testene har skyggestreker og den er ikke så veldig sterk eller farget :wacky: har lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag :p kanskje jeg prøver en babyplan ble jo litt mer spennende dette nå :D
Dette kan vel ikke være en skygge? Ser tydelig strek :D

Ja jeg er notorisk på å dobbelt/trippelt/frippeltsjekke :hilarious:
Vet at 8dpo er tidlig, er jo helt tullete å teste allerede.. men har bare lutealfase på 11 dager, så tenkte at jeg skulle få tilfredsstilt testebehovet før den tid :bag: håpløst, i know!

Selv med kort lutealfase så fester egget seg sikkert ikke før 5-6 dpo. Da kan hCG være i grenseland for å slå ut selv på tidligtest ved 8 dpo :p *sørger for å være optimistisk*

Sniker fra termin februar

Det der tror ikke jeg er en skygge. Jeg brukte de samme testene, og hadde ennå svakere enn det der når jeg faktisk var gravid. Gravidstrek sier jeg! :)

Selv med kort lutealfase så fester egget seg sikkert ikke før 5-6 dpo. Da kan hCG være i grenseland for å slå ut selv på tidligtest ved 8 dpo :p *sørger for å være optimistisk*

Dette er typen oppmuntrende ord jeg trengte å bli mint på, takk :rolleyes:
Etter 10pp blir man lettere kokko, og glemmer såklart all fornuft hver måned :p

Back
Topp