Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker egentlig clearblue sine best, for å sjekke stigning så foretrekker jeg babyplan sineÅåå! Dette var litt oppmuntrende! Er det noen tester fra apoteket du/dere kan anbefale? Er på PP10, men ikke vært del av noe forum slik som babyverden i de tidligere PP, merker jeg lærer mye nyttighar ingen små fra før av heller så ikke noe å sammenligne med heller
dag 26 i denne pp, får vanligst mens mellom dag 28 og 31.hva står cd26 for ? <3
nå syns jeg mens kan komme! Føler meg ikke gravid og har alltid testet positiv 9-10 dpo før..
har lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag Blenda tester fra Normal, får flere fra Babyplan i dag. Men nå venter jeg mest på oppstarten av IVF neste pp. Da skal det gå!
12 dpo, måtte prøve meg på en tidligtest (10ug/ml) igjen i morges, fikk en strek, men har hørt metode testene har skyggestreker og den er ikke så veldig sterk eller fargethar lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag
kanskje jeg prøver en babyplan ble jo litt mer spennende dette nå
![]()
første ja.Lykke til! Første IVF? Vi hadde innsett av fryst egg fra 2017 da jeg ble gravid med førstemann, men må dessverre gå i gang med flere uttak nå..