Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker egentlig clearblue sine best, for å sjekke stigning så foretrekker jeg babyplan sine men jeg er egentlig en ikke tester, tester kun om det er noe som ikke stemmer eller mens uteblirÅåå! Dette var litt oppmuntrende! Er det noen tester fra apoteket du/dere kan anbefale? Er på PP10, men ikke vært del av noe forum slik som babyverden i de tidligere PP, merker jeg lærer mye nyttig har ingen små fra før av heller så ikke noe å sammenligne med heller
dag 26 i denne pp, får vanligst mens mellom dag 28 og 31.hva står cd26 for ? <3
Mensen kom her i dag.
Shit altså Lykke til neste ppMensen kom her i dag.
Blenda tester fra Normal, får flere fra Babyplan i dag. Men nå venter jeg mest på oppstarten av IVF neste pp. Da skal det gå!
12 dpo, måtte prøve meg på en tidligtest (10ug/ml) igjen i morges, fikk en strek, men har hørt metode testene har skyggestreker og den er ikke så veldig sterk eller farget har lite tro enda for i tillegg til mulig skyggestrek har jeg en del mensmurringer så frykter det ikke går om det faktisk sitter noe nå, men nå må jeg teste i morgen også om mens ikke kommer i dag kanskje jeg prøver en babyplan ble jo litt mer spennende dette nå
første ja. men vi er begge unge og friske, så det skal gå braLykke til! Første IVF? Vi hadde innsett av fryst egg fra 2017 da jeg ble gravid med førstemann, men må dessverre gå i gang med flere uttak nå..