IKM uke 35 ☺️

Jeg har fått time til ul 20/9 :) skal da være akkurat 7uker. Så håper og krysser for at den sitter der den skal og at alt er i orden:smiley-angelic001

Hei damer. Lenge siden jeg har fått en positiv gravidtest nå. Burde den slå ut nå, når det er 5 dager til ikm? For det gjør det altså ikke. Det er tester fra Normal.

Hei damer. Lenge siden jeg har fått en positiv gravidtest nå. Burde den slå ut nå, når det er 5 dager til ikm? For det gjør det altså ikke. Det er tester fra Normal.

Det er ennå tidlig så det er ikke sikkert at du har produsert nok hCG ennå til at selv en tidligtest plukker det opp. Mener jeg også har lest at normal sine tester er svake, men det skal jeg ikke si sikkert.

Var det tidligstest eller standard? Vet du hvor mange dpo? Altså jeg har lest mye statistikk om dette :pog selv 4 dager før IKM er prosentandelen av gravide som får positive er også ganske lave, så fremdeles god sannsynlighet for å være gravid om man får negativ test

Var det tidligstest eller standard? Vet du hvor mange dpo? Altså jeg har lest mye statistikk om dette :pog selv 4 dager før IKM er prosentandelen av gravide som får positive er også ganske lave, så fremdeles god sannsynlighet for å være gravid om man får negativ test
Jeg er 10 dpo:) ingen aning på testen annet at den er fra Normal.

Jeg er 10 dpo:) ingen aning på testen annet at den er fra Normal.
Da er den sikkert sånn vanlig, leste på feritily friend at 10% får positiv på 10dpo. Litt dårlig med kildene der så vet ikke hvor riktig det er, men hvis det et i det området så er det jo story sannsynlighet man får negativ selv om man er gravid

Mulig jeg løp innom butikken på kveldens joggetur og kjøpte en 10-pakk tidligtester :rolleyes: Vi får se i morgen tidlig om jeg greier å unngå å teste :oops:

Da er den sikkert sånn vanlig, leste på feritily friend at 10% får positiv på 10dpo. Litt dårlig med kildene der så vet ikke hvor riktig det er, men hvis det et i det området så er det jo story sannsynlighet man får negativ selv om man er gravid

Hvis tidligtester er fra 25 hva-enn-enhet-det-er-på-hcg så er normal en tidligtest. Sjekket verdiene den slår ut på senest i dag for jeg har tester fra både normal og metode liggende :p Men som sagt, har hørt at den likevel er svak og ofte ikke slår ut så tidlig (der folk har fått positiv på f.eks. babyplan)

Hvis tidligtester er fra 25 hva-enn-enhet-det-er-på-hcg så er normal en tidligtest. Sjekket verdiene den slår ut på senest i dag for jeg har tester fra både normal og metode liggende :p Men som sagt, har hørt at den likevel er svak og ofte ikke slår ut så tidlig (der folk har fått positiv på f.eks. babyplan)
Åja, nå må jeg sjekke hva jeg faktisk har :p

Brukte min eneste babyplan tidligtest i kveld i utvannet urin. Because why not?!
Og da ser jeg det svaaakeste skygge som kan helt klart være bare en skygge.

FDE2BFBE-D838-4D47-A9EA-956CE6E4B62C.jpeg
i need help

Da er jeg 7-8 dpo. Og 3 dag med kvalme.. har egt tenkt det er litt tidlig jeg da -.- og sist hadde jeg ikke noe særlig kvalme heller. Kjenner fortsatt action in the uterus. Men vet ikke om dette her skyldes ekstrem pms denne mnd eller hur. 5-6 dager til ikm i følge Ovia appen. Så blir spennende å se om tr dukker opp, eller om vi faktisk traff på pp1 denne gangen. Isåfall blir det termin 18.mai. Midt i eksamenstid og nasjonalfeiring. Ehehe.. men vi tar den datoen vi får uansett hvor dårlig timet det er hehe :) hvordan går det med dere andre ?

10 dpo, tok en tidligtest i morges (10ug/ml) :p så blenda som det er mulig :shifty: kjenner også veldig ut som jeg snart får mensen :wtf: så har tatt med paracet og tamponger på jobb. Håpet er ikke ute enda, men dårlig følelse for denne runden. Like greit at TR kommer om det ikke ble spire så er jeg nærmere neste runde :wacky:

Blenda test 10dpo og tempdropp i dag. Neste PP (nr 20:eek:) skal jeg teste ut Ovitrelle, så det blir spennende. Gratulerer til alle gravide, ser dere andre i neste ikm-gruppe:Heartred

10 dpo, tok en tidligtest i morges (10ug/ml) :p så blenda som det er mulig :shifty: kjenner også veldig ut som jeg snart får mensen :wtf: så har tatt med paracet og tamponger på jobb. Håpet er ikke ute enda, men dårlig følelse for denne runden. Like greit at TR kommer om det ikke ble spire så er jeg nærmere neste runde :wacky:

K
Blenda test 10dpo og tempdropp i dag. Neste PP (nr 20:eek:) skal jeg teste ut Ovitrelle, så det blir spennende. Gratulerer til alle gravide, ser dere andre i neste ikm-gruppe:Heartred

Er det garantert ikke gravid med tempdropp og blenda 10 dpo ? :) har ikke prøvd å følge temp før så vet ikke helt åssen det funker:dance008

Ser dette kom opp på svaret mitt under hvor det står K. Det var altså ett uhell, :happy8:happy8

Back
Topp