Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei damer. Lenge siden jeg har fått en positiv gravidtest nå. Burde den slå ut nå, når det er 5 dager til ikm? For det gjør det altså ikke. Det er tester fra Normal.
Var det tidligstest eller standard? Vet du hvor mange dpo? Altså jeg har lest mye statistikk om dette og selv 4 dager før IKM er prosentandelen av gravide som får positive er også ganske lave, så fremdeles god sannsynlighet for å være gravid om man får negativ testHei damer. Lenge siden jeg har fått en positiv gravidtest nå. Burde den slå ut nå, når det er 5 dager til ikm? For det gjør det altså ikke. Det er tester fra Normal.
Jeg er 10 dpo ingen aning på testen annet at den er fra Normal.Var det tidligstest eller standard? Vet du hvor mange dpo? Altså jeg har lest mye statistikk om dette og selv 4 dager før IKM er prosentandelen av gravide som får positive er også ganske lave, så fremdeles god sannsynlighet for å være gravid om man får negativ test
Da er den sikkert sånn vanlig, leste på feritily friend at 10% får positiv på 10dpo. Litt dårlig med kildene der så vet ikke hvor riktig det er, men hvis det et i det området så er det jo story sannsynlighet man får negativ selv om man er gravidJeg er 10 dpo ingen aning på testen annet at den er fra Normal.
Da er den sikkert sånn vanlig, leste på feritily friend at 10% får positiv på 10dpo. Litt dårlig med kildene der så vet ikke hvor riktig det er, men hvis det et i det området så er det jo story sannsynlighet man får negativ selv om man er gravid
Åja, nå må jeg sjekke hva jeg faktisk harHvis tidligtester er fra 25 hva-enn-enhet-det-er-på-hcg så er normal en tidligtest. Sjekket verdiene den slår ut på senest i dag for jeg har tester fra både normal og metode liggende Men som sagt, har hørt at den likevel er svak og ofte ikke slår ut så tidlig (der folk har fått positiv på f.eks. babyplan)
Mensen kom idag
Brukte min eneste babyplan tidligtest i kveld i utvannet urin. Because why not?!
Og da ser jeg det svaaakeste skygge som kan helt klart være bare en skygge.
Vis vedlegget 364626
i need help
Mensen kom idag
10 dpo, tok en tidligtest i morges (10ug/ml) så blenda som det er mulig kjenner også veldig ut som jeg snart får mensen så har tatt med paracet og tamponger på jobb. Håpet er ikke ute enda, men dårlig følelse for denne runden. Like greit at TR kommer om det ikke ble spire så er jeg nærmere neste runde
Blenda test 10dpo og tempdropp i dag. Neste PP (nr 20) skal jeg teste ut Ovitrelle, så det blir spennende. Gratulerer til alle gravide, ser dere andre i neste ikm-gruppe
10 dpo, tok en tidligtest i morges (10ug/ml) så blenda som det er mulig kjenner også veldig ut som jeg snart får mensen så har tatt med paracet og tamponger på jobb. Håpet er ikke ute enda, men dårlig følelse for denne runden. Like greit at TR kommer om det ikke ble spire så er jeg nærmere neste runde