Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv en annen test kanskje? De kan være litt lure de testene derTil sammenligning, ser ut som det er mindre fargestoff i dagens test også, siden kontroll streken er svakere og
Har bestilt to babyplan tester og en digital. Tenker å ta de to med 3 dagers mellomrom også digital neste uke. Da bør jo den komme opp med 2-3 ukerPrøv en annen test kanskje? De kan være litt lure de testene der
De der testene er elendige! Rfsu er ennå ULTRA svak hos meg, og jeg fikk positiv digital på lørdag. Og positive clearblue earlyEr på dpo 12 eller 14.. forventet IKM 2.09. Negativ test i dag også testet med RFSU sin «test ofte» test, er sånn 8 pakk. Tror dere løpet er kjørt?
Har litt ømme bryster, kramper i magen, og vært småkvalm på nettene/morgen de siste dagene. Men er redd jeg bare kjenner litt for godt etter og kjenner det jeg ønsker å kjenne.
De der testene er elendige! Rfsu er ennå ULTRA svak hos meg, og jeg fikk positiv digital på lørdag. Og positive clearblue early
Vis vedlegget 364650 Tok en ny i dag, skulle tro den skulle være sterkere. Men streken kom med engang, og liiitt sterkere enn lørdag er den. Men fikk litt større frykt for at det er en ny exu nå!
Ul mandag 20/9, føles en evighet ut til!
Er på dpo 12 eller 14.. forventet IKM 2.09. Negativ test i dag også testet med RFSU sin «test ofte» test, er sånn 8 pakk. Tror dere løpet er kjørt?
Har litt ømme bryster, kramper i magen, og vært småkvalm på nettene/morgen de siste dagene. Men er redd jeg bare kjenner litt for godt etter og kjenner det jeg ønsker å kjenne.
Ååå! Dette var litt oppmuntrende! Er det noen tester fra apoteket du/dere kan anbefale? Er på PP10, men ikke vært del av noe forum slik som babyverden i de tidligere PP, merker jeg lærer mye nyttig har ingen små fra før av heller så ikke noe å sammenligne med heller
Da er jeg 7-8 dpo. Og 3 dag med kvalme.. har egt tenkt det er litt tidlig jeg da -.- og sist hadde jeg ikke noe særlig kvalme heller. Kjenner fortsatt action in the uterus. Men vet ikke om dette her skyldes ekstrem pms denne mnd eller hur. 5-6 dager til ikm i følge Ovia appen. Så blir spennende å se om tr dukker opp, eller om vi faktisk traff på pp1 denne gangen. Isåfall blir det termin 18.mai. Midt i eksamenstid og nasjonalfeiring. Ehehe.. men vi tar den datoen vi får uansett hvor dårlig timet det er hehe hvordan går det med dere andre ?
Haha, mye det samme her - klaffer det så havner det midt i eksamensrushet til studiet jeg har begynt på nå i høst Kanskje like greit om det ikke går denne PPen
Ikke gravid denne PP. Plutselig TR. 4 dager før tiden, aldri skjedd før Da satser vi på junibarn! Lykke til alle sammen