IKM uke 35 ☺️

6EED5827-B543-4D0A-BEBF-839F45708D5B.jpeg
Tok en ny i dag, skulle tro den skulle være sterkere. Men streken kom med engang, og liiitt sterkere enn lørdag er den. Men fikk litt større frykt for at det er en ny exu nå!
Ul mandag 20/9, føles en evighet ut til!

Negativ idag tidlig, 10 dpo. Veldig kjipt, da må vi gjennom nye egguttak osv :(

Til sammenligning, ser ut som det er mindre fargestoff i dagens test også, siden kontroll streken er svakere og:pompus:

Vedlegg

• 5C4ED554-D1FA-4BE0-B567-AAEB44A36032.jpeg
    5C4ED554-D1FA-4BE0-B567-AAEB44A36032.jpeg
    438,6 KB · Visninger: 114
Overlykkelig her imorges! :smiley-bounce022

Endelig fått den etterlengtet kryss på FF!:gen014 Nå må vi bare håpe at det klaffet og at gullegget blir befrukta! Første g-test blir til helgen en gang, og jeg er 3 DPO idag :angelic: Har ikke kjent så mye spenning på lenge her nå:joyful:

Og idag er det bryllupsdagen vår, hvor så koselig å få FF-kryss på vår dag også :laughing021

Vedlegg

• 7856992F-39A7-4C8E-B884-D89B621A831C.jpeg
    7856992F-39A7-4C8E-B884-D89B621A831C.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 47
Prøv en annen test kanskje? De kan være litt lure de testene der :jimlad:
Har bestilt to babyplan tester og en digital. Tenker å ta de to med 3 dagers mellomrom også digital neste uke. Da bør jo den komme opp med 2-3 uker

Er på dpo 12 eller 14.. forventet IKM 2.09. Negativ test i dag også :sorry: testet med RFSU sin «test ofte» test, er sånn 8 pakk. Tror dere løpet er kjørt? :(
Har litt ømme bryster, kramper i magen, og vært småkvalm på nettene/morgen de siste dagene. Men er redd jeg bare kjenner litt for godt etter og kjenner det jeg ønsker å kjenne.

Er på dpo 12 eller 14.. forventet IKM 2.09. Negativ test i dag også :sorry: testet med RFSU sin «test ofte» test, er sånn 8 pakk. Tror dere løpet er kjørt? :(
Har litt ømme bryster, kramper i magen, og vært småkvalm på nettene/morgen de siste dagene. Men er redd jeg bare kjenner litt for godt etter og kjenner det jeg ønsker å kjenne.
De der testene er elendige! Rfsu er ennå ULTRA svak hos meg, og jeg fikk positiv digital på lørdag. Og positive clearblue early

De der testene er elendige! Rfsu er ennå ULTRA svak hos meg, og jeg fikk positiv digital på lørdag. Og positive clearblue early

Ååå! Dette var litt oppmuntrende! Er det noen tester fra apoteket du/dere kan anbefale? Er på PP10, men ikke vært del av noe forum slik som babyverden i de tidligere PP, merker jeg lærer mye nyttig :happy: har ingen små fra før av heller så ikke noe å sammenligne med heller

Med jr fikk jeg blenda 12/13 dpo og positiv først 14/15 dpo. Tror det var med rfsu, men skal ikke si det helt sikkert.

Ååå! Dette var litt oppmuntrende! Er det noen tester fra apoteket du/dere kan anbefale? Er på PP10, men ikke vært del av noe forum slik som babyverden i de tidligere PP, merker jeg lærer mye nyttig :happy: har ingen små fra før av heller så ikke noe å sammenligne med heller

Vil hvertfall ikke anbefale apotek 1 sine egne tidligtester, tror de heter metode? Jeg fikk såvidt en strek på den mens CB vanlig test var supertydelig :dontknow

Jeg går fortsatt og kjenner på en slags uggenhet og press rundt livmoren... Både normal og metode var blenda på mandag, men har forstått at de ikke er de beste testene :rolleyes: Har kun de og en fra rfsu liggende, så tror ikke jeg tester igjen før IKM hvis tr ikke har dukket opp. Vil ikke bruke penger på enda flere tester :sorry:

Da er jeg 7-8 dpo. Og 3 dag med kvalme.. har egt tenkt det er litt tidlig jeg da -.- og sist hadde jeg ikke noe særlig kvalme heller. Kjenner fortsatt action in the uterus. Men vet ikke om dette her skyldes ekstrem pms denne mnd eller hur. 5-6 dager til ikm i følge Ovia appen. Så blir spennende å se om tr dukker opp, eller om vi faktisk traff på pp1 denne gangen. Isåfall blir det termin 18.mai. Midt i eksamenstid og nasjonalfeiring. Ehehe.. men vi tar den datoen vi får uansett hvor dårlig timet det er hehe :) hvordan går det med dere andre ?

Haha, mye det samme her - klaffer det så havner det midt i eksamensrushet til studiet jeg har begynt på nå i høst :wacky: Kanskje like greit om det ikke går denne PPen :knegg:

Haha, mye det samme her - klaffer det så havner det midt i eksamensrushet til studiet jeg har begynt på nå i høst :wacky: Kanskje like greit om det ikke går denne PPen :knegg:

litt der jeg er og hehe. Men håper på juni/juli/august. Visst ikke venter vi til neste år tror jeg :p

Flo greier ikke å bestemme seg. Nå har den satt el til 21.08 og forventet mens til 04.09 :confused005 Fitbit og Clue sier fortsatt el 22.08 og forventet mens 05.09 :rolleyes:

Ikke gravid denne PP. Plutselig TR. 4 dager før tiden, aldri skjedd før :hungover: Da satser vi på junibarn! Lykke til alle sammen;)

Helt sjukt kraftige menssmerter fra igår ettermiddag til endelig smertestillende lindret nå. Kvalm og dårlig, følelse av rier og bekkenløsning på en gang. Ingen blødning, men regner med at tr melder sin ankomst hvert øyeblikk. Håper hun kommer snart, ikke særlig gøy med vondt uten at hun i hele tatt har kommet…:schocked028

Back
Topp