Tusen takkSå kjipt Lykke til neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå kjipt Lykke til neste pp
Så leit Lykke til neste rundeDa kan jeg settes opp på TR
Tappen aner jeg ingenting om, men her har utfloden har blitt mer og mer vannete de siste dagene
TusentakkSå leit Lykke til neste runde
Det er alltid mitt første tegn på graviditet, før positiv test! Har hatt det alle gangene.Kan man få ligamentsmerter allerede i dpo-land? Smalt skikkelig til på begge sider da jeg reiste meg etter en stund på huk. Minte veldig om det jeg husker av ligamentsmerter med jr, men kan jo være ønsketenkning
Wow gratulerer!! og til dere andre også såklart!!
Tuusen takk Ja, det er helt utrolig at det funka! Kan nesten ikke tro det! Brukte bidro til dagen før EL, og 3+2 tabl (3 morgen og 2 kveld) med Wildyam fram til 6 dpo før jeg trappa ned til 1 morgen og 1 kveld.Wow gratulerer!! og til dere andre også såklart!!
Virker som om den heksekuren virkelig funka! Hva tok du når? Tror jeg skal prøve både bidro og wy neste runde! Så mange positive det var her, er ikke oddsen på min side akkurat
GratulererJeg kan også settes på gravid definitivt gravid da dagens test er bittelitt sterkere enn i går. Ser på det som positivt! Så får jeg konkret svar om to uker ish. Men gravid er jeg jo uansett
Jeg kan også settes på gravid definitivt gravid da dagens test er bittelitt sterkere enn i går. Ser på det som positivt! Så får jeg konkret svar om to uker ish. Men gravid er jeg jo uansett
Samme her! Gjerne vært grunnen til at jeg har testetDet er alltid mitt første tegn på graviditet, før positiv test! Har hatt det alle gangene.
Ja får det ca 6-7 dpo. denne gangen har jeg ikke hatt det, så tviler på det klaffetSamme her! Gjerne vært grunnen til at jeg har testet
Kanskje kroppen bare lurer deg, så plutselig kommer detJa får det ca 6-7 dpo. denne gangen har jeg ikke hatt det, så tviler på det klaffet
Jeg ser på den nedersteJeg skulle ta det rolig med testinga, men klarer ikke 8dpo kveld, fortsatt teit skygge.. har ikke troa denne måneden, men vi for se
Ja det er noe der, men jeg har en tendens til å få stygge skygger på alt. Vi for seJeg ser på den nederste