Tusen takkSå kjiptLykke til neste pp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå kjiptLykke til neste pp
![]()
Tappen aner jeg ingenting om, men her har utfloden har blitt mer og mer vannete de siste dagene![]()

TusentakkSå leitLykke til neste runde
![]()
fryd og glede!Det er alltid mitt første tegn på graviditet, før positiv test!Kan man få ligamentsmerter allerede i dpo-land?Smalt skikkelig til på begge sider da jeg reiste meg etter en stund på huk. Minte veldig om det jeg husker av ligamentsmerter med jr, men kan jo være ønsketenkning
![]()
Har hatt det alle gangene.Wow gratulerer!!
og til dere andre også såklart!!
Tuusen takkWow gratulerer!!og til dere andre også såklart!!
Virker som om den heksekuren virkelig funka! Hva tok du når? Tror jeg skal prøve både bidro og wy neste runde! Så mange positive det var her, er ikke oddsen på min side akkurat![]()
GratulererJeg kan også settes på graviddefinitivt gravid da dagens test er bittelitt sterkere enn i går. Ser på det som positivt! Så får jeg konkret svar om to uker ish. Men gravid er jeg jo uansett
![]()

Jeg kan også settes på graviddefinitivt gravid da dagens test er bittelitt sterkere enn i går. Ser på det som positivt! Så får jeg konkret svar om to uker ish. Men gravid er jeg jo uansett
![]()

Samme her! Gjerne vært grunnen til at jeg har testetDet er alltid mitt første tegn på graviditet, før positiv test!Har hatt det alle gangene.
JaSamme her! Gjerne vært grunnen til at jeg har testet![]()
får det ca 6-7 dpo. denne gangen har jeg ikke hatt det, så tviler på det klaffet
Kanskje kroppen bare lurer deg, så plutselig kommer detJafår det ca 6-7 dpo. denne gangen har jeg ikke hatt det, så tviler på det klaffet
![]()

Jeg ser på den nedersteJeg skulle ta det rolig med testinga, men klarer ikke8dpo kveld, fortsatt teit skygge.. har ikke troa denne måneden, men vi for se
![]()
Ja det er noe der, men jeg har en tendens til å få stygge skygger på alt. Vi for seJeg ser på den nederste![]()