IKM uke 35 ☺️

Ser jo en skyggeeee… 7dpo??? Pleaseeee… være en babystrek!

7830A524-8DA6-4F5D-8D95-6017B0AF7CB6.jpeg EDE66838-1888-41A1-8B64-DBFE349904D3.jpeg

Kan man få ligamentsmerter allerede i dpo-land? :knegg: Smalt skikkelig til på begge sider da jeg reiste meg etter en stund på huk. Minte veldig om det jeg husker av ligamentsmerter med jr, men kan jo være ønsketenkning :rolleyes:

Kan man få ligamentsmerter allerede i dpo-land? :knegg: Smalt skikkelig til på begge sider da jeg reiste meg etter en stund på huk. Minte veldig om det jeg husker av ligamentsmerter med jr, men kan jo være ønsketenkning :rolleyes:
Det er alltid mitt første tegn på graviditet, før positiv test!:happy: Har hatt det alle gangene.

Jeg kan også settes på gravid:) definitivt gravid da dagens test er bittelitt sterkere enn i går. Ser på det som positivt! Så får jeg konkret svar om to uker ish. Men gravid er jeg jo uansett:p

Wow gratulerer!! :Heartpink og til dere andre også såklart!!
Virker som om den heksekuren virkelig funka! Hva tok du når? Tror jeg skal prøve både bidro og wy neste runde! Så mange positive det var her, er ikke oddsen på min side akkurat :hilarious:
Tuusen takk ❤️ Ja, det er helt utrolig at det funka! Kan nesten ikke tro det! :) Brukte bidro til dagen før EL, og 3+2 tabl (3 morgen og 2 kveld) med Wildyam fram til 6 dpo før jeg trappa ned til 1 morgen og 1 kveld.

Jeg skulle ta det rolig med testinga, men klarer ikke:bag: 8dpo kveld, fortsatt teit skygge.. har ikke troa denne måneden, men vi for se:shifty:

Vedlegg

• 7118AD5E-A0FE-4589-8C8F-0714E48A6CB1.jpeg
    7118AD5E-A0FE-4589-8C8F-0714E48A6CB1.jpeg
    424,2 KB · Visninger: 101
Så gøy med alle som har fått positiv test allerede :D Gratulerer!

Back
Topp