IKM uke 35 ☺️

Leneb - 35 - B6 - PP6 - EL 11.08 - IKM 30.08

Tok en eltest bare for morro siden jeg ikke har fått mensen enda. Min mens skulle egentlig vært her på torsdag… men satt ny dato til innen mandag den 30 august for å gi mensen en sjans siden jeg kan ha uregelmessig! Men jeg har da aldri fått nesten positivt eltest rundt disse tider ved mens?! Har en digital jeg kan ta til mandag… men vil avvente til da

Vedlegg

• 207A7EAE-E996-4C1C-91D4-4D2B53D39534.jpeg
    207A7EAE-E996-4C1C-91D4-4D2B53D39534.jpeg
    907 KB · Visninger: 128
Tok en eltest bare for morro siden jeg ikke har fått mensen enda. Min mens skulle egentlig vært her på torsdag… men satt ny dato til innen mandag den 30 august for å gi mensen en sjans siden jeg kan ha uregelmessig! Men jeg har da aldri fått nesten positivt eltest rundt disse tider ved mens?! Har en digital jeg kan ta til mandag… men vil avvente til da

Nesten positiv? Er ikke denne så positiv som man kan få den? :nailbiting: Teststreken er mørkere enn kontrollstreken

Skikkelig sterke mensenaktige smerter nå at det er distraherende :hungover: Skjønner ikke hva annet det kan være enn at 1) el er sen og det er el-smerter selv om jeg ikke hadde noe forrige syklus, eller 2) kroppen jobber etter at et egg har festet seg. Det er såpass tydelige smerter at det ikke er "synes jeg kjenner murringer når jeg kjenner godt etter".

Har en rfsu-test liggende, men har ikke lyst å svi den av før tidligst mandag (6 dager før IKM).

Nesten positiv? Er ikke denne så positiv som man kan få den? :nailbiting: Teststreken er mørkere enn kontrollstreken
Oi det er faktisk sant :) ikke tenkt på at strekene var omvendt ;)

I morgen er jeg 8 dpo og det var da jeg fikk svaaaak positiv ved forrige graviditet. I går oppdaget jeg at jeg hadde bestilt feil graviditetstester :dead: kjøpte de vanlige og ikke tidlig fra babyplan som jeg brukte sist :shifty:

Noen som har begynt å kjent på noen symptomer da? :smiley-ashamed005
Ja! Men ganske sikker på at det ikke er gravid-symptomer :p er bare 7 dpo så skal litt til for at det påvirker meg såpass allerede. Tunge bryster (har jeg sikker vanligvis før mens), og i dag fikk jeg blodtrykksfall når jeg reiste meg flere ganger (plagdes med det sist graviditet… men har hatt nattevakt så er nok det :shy:) og murring i livmora har jeg kjent siden sist mens synes jeg :hilarious:

så jeg kan ikke stole på meg selv, jeg innser det sitter i hode eller er andre årsaker :hilarious::p men godter meg med å kjenne etter mulige symptomer, håper sånn på spire :)

kjenner jo så mangt. Mest på morgenen. Men helt ærlig stoler ikke på meg selv nåo_O syns jeg kjenner noe på ene siden av livmoren. Thats it nå på kveld, idag tidlig var jeg litt kvalm/uggen. Men slet ikke med det med forrige. Pluss er såpass tidlig i dpo land enda:shifty:

Mye murringer i magen, men det er nok pga medisiner (progesteron i huhaen). 8 dpo imorgen (3 dager etter innsett av egg), håper håper..

Tr, bare 22 dagers syklus… :wideyed:

Jeg er visst gravid! Sjokk glede!!!

Vedlegg

• C5F86A75-E65F-445C-A01B-C3A975162648.jpeg
    C5F86A75-E65F-445C-A01B-C3A975162648.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 74
*sniker* HCG slår ut på LH tester ;) tror du er ganske gravid!! :woot:
Jeg er visst det! ❤️❤️❤️❤️Sjokk glede! Denne mnd jeg ikke trodde det gikk! Bare lille sitter nå ❤️

Jeg fortalte det til mannen min igår ❤️ Han ble så glad og skulle støtte meg uansett ❤️ Jeg er så lykkelig :love7:sad010

Back
Topp