Jeg blør… Så jeg kan settes på TR. Syklusen ble bare 22 dager. Usikker på om det er p-pilleslutt eller vaksina som har skylden!
Lykke til videre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blør… Så jeg kan settes på TR. Syklusen ble bare 22 dager. Usikker på om det er p-pilleslutt eller vaksina som har skylden!
Det skal være en strek i det store vindue skal det være blankt hvis negativ, og en strek hvis positiv
Tok en eltest bare for morro siden jeg ikke har fått mensen enda. Min mens skulle egentlig vært her på torsdag… men satt ny dato til innen mandag den 30 august for å gi mensen en sjans siden jeg kan ha uregelmessig! Men jeg har da aldri fått nesten positivt eltest rundt disse tider ved mens?! Har en digital jeg kan ta til mandag… men vil avvente til da
Oi det er faktisk sant ikke tenkt på at strekene var omvendtNesten positiv? Er ikke denne så positiv som man kan få den? Teststreken er mørkere enn kontrollstreken
Ja! Men ganske sikker på at det ikke er gravid-symptomer er bare 7 dpo så skal litt til for at det påvirker meg såpass allerede. Tunge bryster (har jeg sikker vanligvis før mens), og i dag fikk jeg blodtrykksfall når jeg reiste meg flere ganger (plagdes med det sist graviditet… men har hatt nattevakt så er nok det ) og murring i livmora har jeg kjent siden sist mens synes jegNoen som har begynt å kjent på noen symptomer da?
*sniker* HCG slår ut på LH tester tror du er ganske gravid!!Oi det er faktisk sant ikke tenkt på at strekene var omvendt
Noen som har begynt å kjent på noen symptomer da?
Noen som har begynt å kjent på noen symptomer da?
Kjenner jeg er blitt litt øm i puppeneNoen som har begynt å kjent på noen symptomer da?
Jeg er visst det! Sjokk glede! Denne mnd jeg ikke trodde det gikk! Bare lille sitter nå*sniker* HCG slår ut på LH tester tror du er ganske gravid!!
Jeg er visst gravid! Sjokk glede!!!
Gratulerer så mye !Jeg er visst det! Sjokk glede! Denne mnd jeg ikke trodde det gikk! Bare lille sitter nå